Nad rzeką

Sunday, July 01, 2012

Witajcie po raz drugi. Dzisiaj wyszłam z Adą na dwór. Kupiłyśmy dużego tymbarka, słodkości i poszłyśmy nad rzekę ^^ Usiadłyśmy sobie, potem robiłyśmy zdjęcia. Było dla mnie zaskoczeniem, że ok. 9 letnie dzieci przyszli z reklamówką piw i jeszcze do nas takie coś : Pijecie z nami?  ` A my : Niee.
No sorry jak można pić w takim wieku? 9 lat... rzeczywiście dużo. Pewnie rodzice im pozwalają pić, na pewno by wyczuli. Alkohol przecież śmierdzi na odległość. Dobra, nie będę robiła żadnych wykładów. Jeżeli rodzice im pozwalają to już ich sprawa ^^ Później poszłyśmy do Ady i wróciłam jakoś po 21.

Ładnie tam.. ; D
 Limonkowy tymbark, zawsze spoko ; D
 Wachlarzyk, kojarzy mi się z dzieciństwem. Zawsze kupowałam na odpuście i psułam już
pierwszego dnia ; p
Piękna kotwica Jubileo.pl
Ogólnie jak widzicie outfit powtórzył się drugi raz. Tak byłam ubrana na wycieczce klasowej ; )
Oczywiście z tymi rzeczami stworzę jeszcze inne stylizacje. Nie tylko ciągle ta sama. ^^

` Jutro przyjeżdża do mnie Weronika, nie ta z my-life-weronika. Taka inna z przeciwnej klasy. ; )
Pójdziemy na lody i na zdjęcia. Hmm... mam nadzieję, że wyszykuję się już na 12 ^^ I oby baterie od aparatu mi nie siadły ; p  Uff... ale gorąco. Zdycham po prostu.  -,- Oby jutro było to choć odrobinę chłodniej! Lubię jak jest z 25 stopni, ale nie od razy ponad 30! Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień spędzę dobrze ^^  Dobra ja zmykam. Zimny prysznic dobrze zrobi!  ` Dobrej nocy! ; *

` PS. moje włosy skróciły się o dobre 5 cm! ; )

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. świetna stylizacja strasznie mi się podoba ;3
    zdjęcia są przepiękne <3

    ReplyDelete
  2. piękna bluzeczka : )
    i śliczne widoki
    faktycznie upał jest straszny ... a jutro i do końca tygodnia ma być tak samo.. u mnie przynajmniej . : )

    ReplyDelete
  3. bardzo podoba mi się tan outfit :D

    ReplyDelete
  4. mówił Ci już ktoś, że jesteś za śliczna? ;D
    a stylizacja pięknaa ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie żadne oj tam oj tam ! ty mnie już nie ojtamuj xD

      Delete
  5. 9 lat? Moze poprostu sa tacy niscy i na tyle wygladaja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee. Ada ich zna. Druga klasa podstawówki chyba lub 3 ; )

      Delete
  6. ale wspaniale fotki zrobilyscie nad rzeka, cudo! jestem w szoku z tymi pijacymi dziecmi! niezlz sobie!

    ReplyDelete
  7. Śliczna bluzeczka :)
    Kocham tymbarka <33

    ReplyDelete
  8. Genialne foty :*
    też lubię kiedy jest 25 stopni :)

    ReplyDelete
  9. mnie też dziwią osoby w moim wieku, albo jeszcze młodsze pijące alkohol, moi koledzy zasłaniają się działaniem zdrowotnym, ale i tak jestem temu przeciwna :)

    ReplyDelete
  10. Pić w takim wieku... tragedia -.-
    Ładne miejsce :)

    ReplyDelete
  11. fajne zdjęcia,9 lat ; ooo boże święty..

    ReplyDelete
  12. 9 lat i piją? Masakra .. ;/
    Ładna kotwica i bluzeczka ;)

    ReplyDelete
  13. Śliczna bluzeczka ;)

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia super. Jesteś prawdziwą ekspertką. Zaczynam wkręcać się w czytanie tego bloga. Super :)

    ReplyDelete
  16. jak zwykle wyglądasz przecudownie ♥

    ReplyDelete
  17. ale super, kolor bluzkii. ;))

    ReplyDelete
  18. KOtwica niesamowita *.* zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia i czekam na efekty kolejnych :)

    ReplyDelete
  20. Nie, na pewno im nie pozwalają, od jednego piwa aż tak nie czuć, a zawsze można coś zjeść, mam dużo znajomych, którzy (niestety) piją, i żaden rodzic by na to nie pozwolil. Oni mają swoje sposoby:P A skąd wiesz, że 9 lat, może 12-13?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni nie mieli po jednym piwie. Mieli całą reklamówkę. ; p
      8-9 mieli. Dwie dziewczynki ida do 2 lub 3 klasy ; D
      I 145 .. wzrostu ; p
      No ewentualnie jeden chłopak wyższy ;D

      Delete
  21. Ale ty śliczna ♥

    Zapraszam do siebie!
    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Takie dzieci są żałosne, ale najczęściej uczą się tego od kolegów.. z kim przestajesz takim się stajesz niestety.
    Zapraszam do mnie! Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz z pytaniami w związku z pierwszymi urodzinami bloga! :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia :)
    Jakim aparatem je robisz ?

    ReplyDelete
  24. ślicznie byłaś ubrana ;) a co do tych dzieci 9 letnich nie mam słów nie wiem jak rodzice im pozwalają na takie coś, ja w październiku będe mieć 18 a lekko nie mam z tym że mogę sobie iść i pić, w ogóle żadna to przyjemność by tak się uchlać ;)

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  26. No ja też nie ogarniam jak można pić w tym wieku. LOL O.o
    Fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  27. 9 lat ?:o przesada !!
    przypominasz mi mojego brata ciotecznego dziewczynę ! ;p tyle, że ona ma krótsze włosy :)

    ReplyDelete
  28. Ale ładna koszula. Nie rozumiem jak można pozwalać 9letniemu dziecku spożywać alkohol ;o

    ReplyDelete
  29. :o 9 lat ?! Też takie wachlarzyki kupowałam :D Strasznie gorąco . .

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia :)Nie rozumiem 9 latek i alkohol? Przesada

    ReplyDelete
  31. nareszcie uśmiech na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  32. Dobrze że wam skrętów nie przyniosły O_O
    Podoba mi się 3 zdjęcie :)

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia! Genialne!

    ReplyDelete
  34. Masz rację, pić w wieku 9 lat, to jest 'lekkie' przegięcie -.- No ale co poradzisz ? Taka 'młodzież'.. jezu gadam jak 87 letnia babcia hahaha :D

    ReplyDelete
  35. Jest już nowy wpis na blogu, i możesz przeczytać o tym nowym serialu a nawet ułatwiłem oglądanie *-*

    ReplyDelete
  36. co jak co,ale ta stylizacja jest genialna! ;d

    ReplyDelete
  37. Cudny kolor bluzki ^^

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia piękne :)
    ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  39. zdjęcia świetne. : ) i fajna stylizacja. ; )
    masz ciekawy blog - obserwuję. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*