Mały port

Tuesday, July 31, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj znowu się lenię w domu. Jutro na pewno wychodzę. Mam do załatwienia kilka spraw. Chciałam wyjść z Adą po długim czasie do chińczyka, ale okazało się, że Ada odpoczywa sobie w Sopocie ♥
Chcę nad morze! Mogła mnie zabrać do bagażnika ; >

Jak byłam w Itzehoe, pojechaliśmy w pewną niedzielę do małego portu. Były tam targi z różnymi rzeczami. Kupiłam na nich bejsbolówkę. Jest ciepła! I bardzo fajna ogółem. Pokażę ją w filmiku z nowymi rzeczami. Chcę dodać jak najszybciej filmik, byście mogli jeszcze kupić te rzeczy w razie by Wam się spodobały ; )
A jak dodam za miesiąc to już towaru tego w sklepach nie będzie. Także, się pospieszę. Może jutro wstawię.
 

Nie mam tak dużo zdjęć, ale zawsze coś ^^
` Skoro jutro wychodzę z domu to przygotuję stylizację jakąś z nowymi rzeczami ; )

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. Też chcę takie okulary jak na ostatnim zdjęciuu <3

    ReplyDelete
  2. A może chcesz jakąś bransoletkę?
    Tylko musiałabym Ci wysłać ją pocztą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 31, 2012

      Kiedy dodasz nową notkę na bloga wredne dziewczyny.? ♥

      Delete
    2. Nie wiem. Znudziły mi się opowiadania ...-,-

      Delete
    3. AnonymousJuly 31, 2012

      Szkoda bo bardzo fajnie piszesz. ♥ *.*

      Delete
  3. Ale tam fajnie! :D Świetne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  4. fajne te zdjęcia, czym robisz? :)

    ReplyDelete
  5. Oj tez chcialam sobie kupic baseballowke :))
    ale fajne te okularki z ostatniego zdjęcia ;d

    ReplyDelete
  6. Już nie mogę się doczekać filmiku :) Bardzo lubię takie oglądać :)
    Mega zdjęci a:)

    ReplyDelete
  7. fajne zdjęcia :)
    ślicznie tam :D

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 31, 2012

    Ale świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia, zresztą jak zwykle ^^

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  10. Ja chętnie jakąś zrobię jeszcze raz, ale dla Ciebie.
    To ja nie będę nalegać :D

    ReplyDelete
  11. AnonymousJuly 31, 2012

    usunęłaś blog z opowiadaniem.? bardzo go lubiłam czytać:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usunęłam. Nie dałam rady tam już pisać. Z resztą brak weny -,-

      Delete
  12. Cudowne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. genialne zdjęcia ! ;)


    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  14. ciekawy blog , świetne zjecia! :*

    / zapraszam do mnie < 3

    ReplyDelete
  15. uwielbiam owieczki, to mi się podoba.! :)

    ReplyDelete
  16. ostatnie zdjęcie najlepsze:).
    ciekawy post :D

    ReplyDelete
  17. Świetne to okularki na ostatniej fotce ;33

    ReplyDelete
  18. fajne zdjęcia. : ) to drugie świetne. :D

    ReplyDelete
  19. Drugie zdjęcie jest świetne! :)

    ReplyDelete
  20. to 2 zdjęcie jest cudne :p
    nie mogę się doczekać tego filmiku z rzeczami, które kupiłaś :)

    ReplyDelete
  21. super *.*
    zapraszam do mnie ^^
    z-innej-beczki-swiata-strony.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. fajne zdjęcia:) nie wiem czemu, ale strasznie mi się spodobało 5.

    ReplyDelete
  23. też bym się wybrała nad morze! ;) czekam na filmik :>

    ReplyDelete
  24. Super zdj!:D
    zhuuq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Dziękuję ;* Śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  26. wiewiórr!! <3

    zapraszam do mnie <3

    ReplyDelete
  27. świetne zdjęcia, a ten wiewiór jest mega :D

    zapraszam do zabawy : http://kokosowa-buddystka.blogspot.com/2012/08/tag.html

    ReplyDelete
  28. fajne zdjęcia ;)

    obserwuje i liczę na to samo ;p

    ReplyDelete
  29. Hej!
    Kiedyś pisałaś o swoim nowym telefonie..

    Napiszesz jak się sprawuję.

    Ps. Jak oglądać na nim filmy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie się sprawuje. Filmiki z yt są trochę małe .. tzn. są na całości, ale wiesz ten telefon ma dosyć mały ekranik i dlatego. A tak to jest ok i fajnie się siedzi na facebooku xd

      Delete
    2. Bo ja mam nokia c3 acacia i jak wchodzę na yt to się nie wczytują może wiesz co zrobić?

      Delete
  30. śliczne masz zdjęcia i wgl fajny blog :3

    zapraszam do mnie ;D
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ładne zdjęcia :)
    Musiało być tam fajnie ;)

    ReplyDelete
  32. bardzo łądne miejsca przedstawiłaś na zdjęciach ;)

    ReplyDelete
  33. Replies
    1. Nie było mnie na kompie i dlatego żadna notka się nie pojawiła.

      Delete
  34. Super zdjęcia.

    Też bym sobie pojechała nad morze poopalać się w morskim słońcu :)

    ReplyDelete
  35. ja też lubię robić takie zdjęcia:D

    ReplyDelete
  36. Fajne zdjęcia :)
    genialne okulary <333

    ReplyDelete
  37. te rzeczy na zdjęciach są cudne ^^
    a filmik zrób jak najszybciej ;P
    ja jadę jutro nad morze, ale na jeden dzień do Krynicy ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*