Kurier

Thursday, July 05, 2012

Cześć. Dzisiaj zostałam obudzona przez telefon od kuriera, który siedział już pod domem z oczekiwaną paczką ze sklepu wholesale-dress. Miał on takie ciekawe urządzenie. Pewnie większość z Was już podpisywała się na takim dotykowym urządzeniu, ale ja osobiście pierwszy raz. Od razu po odebraniu paczki wzięłam się za odpakowywanie. A tam, oczekiwane przeze mnie rzeczy!

Jestem bardzo zadowolona ^^
Oto zapowiedź :
Kapelusz, bluzka, koszula oraz kolczyki ; )
W rzeczywistości kolory są inne. Tak to jest jak robi się zdjęcie z lampą. Dobra ja zmykam coś zjeść, wpadnę jeszcze ^^

Jesteście ciekawi dokładnie rzeczy? ; )

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. ta biała koszulka wydaje się być ciekawa :)

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 05, 2012

    pokazuuuj! :))) ;**

    ReplyDelete
  3. AnonymousJuly 05, 2012

    oczywiście bluzka taka sama jaką ma ankyls -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wybacz, sklep jest dla każdego ; )
      Myślisz, że jedna osoba na całej kuli ziemskiej ma tę bluzkę.
      Spodobała mi się to wzięłam i to żaden problem.

      Delete
    2. AnonymousJuly 05, 2012

      No dokładnie. Jest dla każdego. Też zamawiam. I co będę kopiarą ankyl? Hahahahhahaha :D
      Hejterze jesteś tak bardzo ***, że szkoda gadać ;)

      Ciekawa jestem tego w kropki!

      Delete
    3. Oj dobra, nie róbmy zamieszania.

      Delete
    4. hahahahahah nie wierze :O moja koszulka ;c

      Delete
    5. Aha. Cieszę się, że też taką zamówiłaś jednak, że jeszcze nie doszła do Ciebie, bo na blogu nic nie widziałam, więc na pewno nie kopiarstwo ` bo nawet nic nie widziałam. ; )

      Delete
    6. mnie to cieszy, że kogoś być może zainspirowałam do kupna takiej a nie innej rzeczy;) gdyby była kopią to zrobiłaby z nią taki sam zestaw jak ja i może jeszcze identyczną scenerię do zdjęcia:) więc proszę nie piszcie takich bzdur, bo ja jestem zadowolona, że mogę kogoś zainspirować jakimś swoim zakupem:))


      Pozdrawiam:*

      Delete
    7. kopiarstwo od Ankyl -.-

      Delete
    8. Dokładnie Ankyl ; )

      Gumi- nie rozśmieszaj mnie już nawet.
      Sama taką bluzkę zamówiłaś, a gadasz na mnie, że to kopiarstwo?
      Po prostu zainspirowała mnie, bo pięknie pokazuje różne ciuchy .. tak mi się spodobało, że to wybrałam. I wcale nie chcę być jak Ankyl. ; )

      A ty co słowo musisz o niej mówić. A to źle a to dobrze. Zajmij się sobą. I nie odpowiadaj już na ten komentarz bo mi brak słów na Ciebie. Jesteś osobą kochającą kłótnię i musisz zawsze znaleźć pretekst, żeby móc coś powiedzieć ; > ` Nie wtykaj nosa w nie swoje sprawy, nikt nie chce twoich kazań i rad. Jak dla mnie jesteś nikim po tym jak zobaczyłam, jak traktujesz ludzi. Żegnam.

      Delete
  4. na pierwszy rzut oka wyglądają świetnie!
    grochy <3

    ReplyDelete
  5. Nigdy nie mogę się dokładnie podpisać przy użyciu tego urządzenia :D

    ReplyDelete
  6. No fakt, ta bluzeczka jest cudna! ;d

    ReplyDelete
  7. biała koszula jest śliczna ! Od razu mi się spodobała, kiedy zobaczyłam ją u ankyls ! <3 pokaż rzeczy dokładniej .

    ReplyDelete
  8. ooo .. groszki. ^^

    ReplyDelete
  9. Śliczna ta bluzka co ma ankykl i kapelusik fajny :)

    ReplyDelete
  10. ja jestem ciekawa tych rzeczy ;D

    ReplyDelete
  11. AnonymousJuly 05, 2012

    wytłumacz na jakiej zasadzie współpracujesz z firmą wholesale dress, proszę! to chyba żaden problem a wiele blogerek z tego skorzysta.. proszę odpisz w tym koomentarzu! ciuszki są śliczne i też bym chciała z nimi współpracować ale kompletnie nie wiem jak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. napisz do nich na meila o współprace. oni wytłumaczą o co chodzi, dokładniej.

      Delete
    2. AnonymousJuly 05, 2012

      a Ty na jakich warunkach współpracujesz? chodzi o to, że możesz zakupić rzeczy za 15$ a potem jeżeli będziesz mieć naprawdę dużo kliknięć w baner możesz zamówić 2 raz za 30$? czy o coś innego? i to jest jednorazowa współpraca czy raczej program partnerski?

      Delete
    3. No za pierwszym razem 15 $.
      Jest to program partnerski, ale nie spodziewaj się kokosów. ; P
      Ja tam ani centa nie uzbierałam ; D
      Ale trudno ; P

      ` Jak coś uzbieram to wybiorę rzecz na loterię ; )

      Delete
    4. AnonymousJuly 05, 2012

      czyli Ty masz współpracę jednorazową?pierwszy raz wybierasz rzeczy? ( za to 15$) i jeżeli będziesz mieć dużo kliknięć w baner to pozwolą Ci na wybiór rzeczy za 30$? powiedz mi, dużo można rzeczy wybrać za to 15$? i każdy może nawiązać z nimi tą jednorazową współpracę?:) co napisałaś do nich w emailu kiedy pisałas o współpracę?^^

      Delete
    5. Ja nie wiem nic o tych 30$ .. nie obchodzą mnie one ; )
      Całkiem sporo, biżuteria jest na prawdę tania. ; >
      ` W meilu, no chyba pytanie o współprace ; D
      Raczej nie każdy.. zbankrutowali by na tym. Współpracują tylko z blogami, które dużo ludzi dziennie odwiedza i które sporo osób komentuje. ; )

      Delete
    6. AnonymousJuly 05, 2012

      ale każdy może podjąć tą jednorazową współpracę chyba ;p tylko potem, tą drugą , taką mogą podjąć osoby których blog jest popularny , np Ankyl. I Twojego bloga znów nie odwiedza dużo osób i sporo osób nie komentuje ....
      Oni jeżeli widzą że dzięki danej blogerce dużo osbów wchodzi na ich stronę i kupuje, wtedy pozwalają na kolejne wybranie rzeczy ... ;p

      Delete
    7. Nie sądzę, bo by wydali majątek jakby każdemu dawali po 15 $. Może to nie wydaje się dużo, ale powiedzmy jakby kilka tysięty osób zgłosiło się na dzień to mają trochę strat. No sory ponad tysiąc na dzień to dla mnie dużo, wiem, ze nie każdy tyle ma. Prawie tysiac obserwatorow to też w końcu 'nic'.. jak dla mnie to dużo, a komentarzy jak na mnie wcale nie ma mało. Podaj statystyki swojego bloga (szczerze) powiem Ci czy mniej więcej by Cie wzięli. Bo oni nie każdego biorą .. to wiem. Albo podaj link do bloga. ` Chyba nie wstydzisz się własnego bloga co?

      Delete
    8. AnonymousJuly 05, 2012

      nie mam bloga, tylko to wiem od ANKYLA ze na początek z kazdym blogiem mają tą współpracę, oczywiście, z każdym który się zgodzi . Więc się nie kłóć ;p

      Delete
    9. Aha. No to nie wiem, nie interesuję się każdymi szczegółami współprac. I wiem, że masz bloga, bo na początku sama wspomniałaś, że chcesz z nimi współpracować. ` A na serio ja słyszałam, że niektóre współprace odmawiają te 15$. Więc.. nwm tak słyszałam, ale czy tak jest to nie wiem i nie interesuje mnie to. Napisz do nich a się przekonasz.

      Delete
    10. AnonymousJuly 06, 2012

      nie nie mam bloga tylko wiedziałam, że jak napiszę że nie mam bloga to mi nie napiszesz o współpracy... tak tylko z ciekawości pytalam ;pp

      Delete
    11. Oczywiście, że bym napisała ; D

      Pozdrawiam ; )

      Delete
  12. AnonymousJuly 05, 2012

    nie nie jestem ciekawa dokładnie rzeczy bo bluzkę i kapelusz widziałam już u Ankylsa, śliczne rzeczy;) jedynie koszula mnie ciekawi...

    ReplyDelete
  13. czekam na outfit ;).

    ReplyDelete
  14. ciekawią mnie rzeczy w kropki :)

    ReplyDelete
  15. do mnie nikt paczek nie wysyla i z kurierem nie mam czestego kontaktu wiec tez nie wiem o jakim urzadzeniu piszesz :P

    ReplyDelete
  16. Ładny kapelusz, bluzka śliczna:)




    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ja już chce się o nich dowiedzieć więcej ^^ są prześlicznee <3

    ReplyDelete
  18. podoba mi się to bardzo.!

    ReplyDelete
  19. bluzka całkiem pod spodem jest mi znajoma ;>

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne rzeczy :>

    ReplyDelete
  21. Zrobisz niedługo stylizację?
    Ciuszki wydają się ładne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobię ; )
      Ubieram tę bluzkę co leży na dole i kapelusz jutro jak będę wyjeżdżać. ^^ Więc szykuje się stylizacja.

      Delete
  22. P.S. Bluzkę chyba masz taką samą jak Ankyl ;D Podoba mi się ta bluzka *.*

    ReplyDelete
  23. No pewnie że ciekawi : )
    Pokazuj jak najszybciej ! ; p

    ReplyDelete
  24. AnonymousJuly 05, 2012

    ile dałaś za tą bluzeczkę?
    jest cudna *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bluzeczka do nabycia za US$ 5.14 + wysyłka. Zależy jaką weźmiesz wysyłkę.

      Delete
  25. zazdroszczę Ci :)
    ja się boja zamawiać z zagranicznych stron ;)

    ReplyDelete
  26. Ooo, kapelusik naj :3

    ReplyDelete
  27. o ładne ładne :PP

    +dziękuje ci bardzo za twój list !!!!!! :DDDDD

    ReplyDelete
  28. Podpisywałam się na tym kiedyś i wyglądało jakbym to robiła lewą nogą! ;) Pokaż, pokaż dokładnie rzeczy!

    ReplyDelete
  29. Pokaż dokładnie te rzeczy! ♥
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  30. o już mi się bluzka podoba.. a raczej końcówka napisu :D haha ;p

    ReplyDelete
  31. w sumie to już widać co przyszło, ale ciekawa jestem jak rzeczy wyglądają na kimś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie że nie widać ; )
      Kolczyki skryte, a są aż 4 pary, koszula tylko widać kawałek kropek, bluzka też kawałek, chyba, że widział ją już ktoś, a kapelusz ewentualnie widać najbardziej ; p

      Delete
  32. AnonymousJuly 05, 2012

    całkiem fajna ta bluzka, mogłabyś podać link do tej bluzki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubieram ja dzisiaj więc po zaprezentowaniu w notce dodam linka do bluzeczki. ; )

      Delete
  33. Podoba mi się bluzeczka i kapelusz. Czekam na jakąś stylizację z nowymi 'zdobyczami'. Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. AnonymousJuly 06, 2012

    Dasz link do tych ciuchów?

    ReplyDelete
  35. Jestem ciekawa jak wygląda to bliżej ^^

    ReplyDelete
  36. Wydają się ładne.
    Ciekawe jak na tobie leżą. ^^
    Ja się podpisywałam na takim czymś, jeśli mam na myśli to samo. :D
    A to dlatego, że przyszło coś do mojego taty, kiedy go nie było w domu xd

    ReplyDelete
  37. kapelusz wygląda ciekawie:)

    ReplyDelete
  38. widać, że fajne rzeczy. : )

    ReplyDelete
  39. Też chętnie kupiłabym rzeczy z tej stronki, ale nie mogę sie w niej połapać :/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*