Hot!

Sunday, July 01, 2012

Cześć. U mnie dzisiaj na prawdę gorąco. Od razu po napisaniu notki idę się szykować a potem pójdę gdzieś z Adą. Chętnie walnęłabym się gdzieś plackiem, żeby słońce mnie opaliło. ^^ W tym roku jeszcze nie miałam okazji się opalać .. A wczoraj z dziewczynami obmyślałyśmy plan. We wtorek jedziemy do nich z Werą. Będzie świetnie już to czuję. Jak będę miała okazję to porobię może jakieś zdjęcia. Choć nie wiem ... ; ) Jak dodam, to będą, jak nie to nie. Też się nic nie stanie ^^ Grr.. na prawdę ciepło. Poszłabym sobie na działkę lub gdzieś na jakiś piknik, ale daleko mi się nie chce chodzić, ze względu na upały. A tak w ogóle wypiłabym sobie mrożoną kawusię ^^

już było, wiem. Ale to kojarzy mi się z upałem. 
28 kwietnia - działka.
A rano była taka burza, że szkoda gadać O.o   

A jaka u Was pogoda? 

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. u mnie też hot :)
    fajne zdjęcie :D

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 01, 2012

    U mnie 43 stopnie . Masakra -.-
    Gdzie wybierasz się na wakacje ? :)

    ReplyDelete
  3. u mnie słoooneczko :)

    ReplyDelete
  4. no u mnie upałłłłłłł..............
    Fajne zdjęcie, ale u mnie burzy nie było dopiero ma dojść. Tak mówią.

    ReplyDelete
  5. u mnie jeszcze burzy nie było, ale pewnie jakaś niedługo zawita^^

    ReplyDelete
  6. U mnie jest strasznie gorąco, i zaraz jadę nad jezioro :D

    ReplyDelete
  7. U mnie też strasznie gorąco. Do mnie burza przyszła ok. 4 nad ranem i była do 7.. :|

    ReplyDelete
  8. u mnie też gorąco ;d
    haha,również wypiłaby mrożoną kawe ;d

    ReplyDelete
  9. u mnie 40 stopni w słońcu !! :((
    ładne foto^^

    ReplyDelete
  10. U mnie też bardzo gorąco! ;)

    ReplyDelete
  11. U mnie też hot dlatego siedze zakamuflowana w domu przed wentylatorem a na dwór nie zamierzam wychodzić. bleeeh.

    ReplyDelete
  12. U mnie rano chmury i chłodno,a po godzinie upał i słoneczko ;D

    ReplyDelete
  13. u mnie nie było burzy już od miesiąca ;O
    a temperaturę mam powyżej 30 stopni ;o ;)

    ReplyDelete
  14. a u mnie od rana świeci słonce ;]

    ReplyDelete
  15. u mnie też jest gorąco...fajne zdjęcie:D

    ReplyDelete
  16. w tym upale nie da się żyć :o
    fajne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  17. No, strasznie duszo i upalnie ;d

    ReplyDelete
  18. U mnie od wczoraj megagorąco! A ja na wtorek też mam fajne plany ;)

    ReplyDelete
  19. Życzę miłego spotkania!!:)
    Mam nadzieję, że wstawisz zdjęcia z wypadu z dziewczynami.:)

    ReplyDelete
  20. Awww, pogoda KOSZMARNA :c

    ReplyDelete
  21. świetnie tak poleżeć sobie w trawie!

    ReplyDelete
  22. moja koleżanka zrobiła ostatnio gorąca mrożoną kawę ^^

    ReplyDelete
  23. u mnie od samego rana gorąąącoo !

    ReplyDelete
  24. podobno upał, ale u mnie w pokoju jest nwet okey więc nie czuję :)

    ReplyDelete
  25. upał ,upał jeszcze raz upał. termometr pokazywał nawet 35 stopni! a teraz ciemne chmury na niebie, słyszałam grzmoty, więc pewnie niedługo do mnie przyjdzie burza

    ReplyDelete
  26. no u mnie też gooorąco : )

    ReplyDelete
  27. Gorąco... Nie chce padać, a przydałaby się burza :)

    ReplyDelete
  28. U mnie bardzo ale to bardzo ciepło z czego jestem nawet zadowolona bo z lata trzeba korzystać a przecież każdy dobrze wie że taka pogoda mało kiedy w Polsce się trafia ;D dodałam do linków i obserwuje ;)

    ReplyDelete
  29. Very Hooot.;D
    zdjęcie jest git.;D

    ReplyDelete
  30. U mnie 38 stopni.. W cieniu nie da się wytrzymać, nie mówiąc już jak jest w słońcu.. Fajne zdjęcie

    ReplyDelete
  31. u mnie strasznie parno i gorąco, dopóki się nie ochłodzi nie ruszam się z domu, chyba, że późnym wieczorem :)

    ReplyDelete
  32. eh.. teraz wlasnie marzę o burzy. Dużo deszczu.. Oo tak :) Ale tylko na chwilkę.

    ReplyDelete
  33. Ładnie ;d U mnie raz pada raz duchota ;d

    ReplyDelete
  34. Tez bym sobie wypi ła mrożoną ^^

    ReplyDelete
  35. u mnie taki upał ze szok na szczęście zero burz wiec gicior : )
    no zrób wreszcie te zdjęcia bo nie ma co ogladać !:D
    czeekamy ! :D
    a to zdjęcie bardzo hot :D

    ReplyDelete
  36. u mnie też bardzoo gorąco ; dd
    i super zdjęcie ! !

    ReplyDelete
  37. U mnie teraz jest burza ;/
    Śliczne zdjęcie ;*
    Zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  38. u mnie na burzę się teraz dopiero zbiera :)

    ReplyDelete
  39. 9 letnie dzieci ;O masakra śliczne zdjęcia xoxo

    ReplyDelete
  40. A ja się wczoraj opalałam, opalałam a dzisiaj nie umiem siedzieć, ani leżeć na brzuchu. Cały dzień dzisiaj leżę na plecach. Ja nie wiem jak ja zniosę dwu godzinną podróż do babci dzisiaj ;/

    ReplyDelete
  41. O 7:00 lało jak nigdy w całym moim życiu!

    ReplyDelete
  42. U mnie obecnie taka nijaka ^^

    ReplyDelete
  43. Jak byłam na obozie było sporo burz ;/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*