Baleriny

Monday, July 02, 2012

Tak jak obiecałam, pokazuję zakupione dzisiaj baleriny. Są proste ale podobają mi się. Podoba mi się taka skórka delikatna. ^^ I ten kolorek ; *

Gdy siedziałyśmy na schodach wyciągnęłam baleriny z pudełka i zrobiłam zdjęcie ^^ ; p
Bardzo obcierają. Gdy szłam odprowadzić Weronikę ( ok. 4 minuty drogi) to buty mnie nieźle obtarły. Myślę, że muszę je trochę wychodzić. Jutro koniecznie kupuję zapasy plastrów, a na razie pozwolę moim piętą wyzdrowieć. ^^  Sandałów nie kupiłam, bo w żadnych się nie czułam dobrze ...  zdecydowanie wolę baleriny ; )
` A teraz już dobranoc, lecę pod prysznic by wreszcie ochłonąć! Wiatrak nic nie daje! -,-

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. Dla mnie świetne ! tylko wybrałabym na lato w kolorze ecru ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja polowałam właśnie tylko na butki koloru karmelowego ; )

      Delete
  2. Fajne,ładny kolor i są takie ,no z indianinami mi się kojarzą :D

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne :) tylko też właśnie jak koleżanka wyżej wybrałabym ecru (:
    ale to dlatego,że karmelowe już miałam ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 03, 2012

      Carmel lepszy! :*
      Tysiąc pięćset sto dziewięćset razy! ;D

      Delete
  4. fajne. szkoda, że obcierają:)

    ReplyDelete
  5. Kolorek fajny, jednak, że tak to powiem 'fason' mi się nie podoba, nie przepadam i te koraliki nie w moim stylu :) Ale to zależy od gustu :)

    ReplyDelete
  6. Ale śliczne! Mają b.ładny kolor i cudowne ozdoby :)

    mealm.blogspot.com/ Zapraszam ! ♥
    Na blogu obecnie organizowany konkurs ;)

    ReplyDelete
  7. AnonymousJuly 03, 2012

    Cu-do-wne!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne baleriny .
    Pozdrawiam!

    Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych

    ReplyDelete
  9. AnonymousJuly 03, 2012

    Jakie one są śliczne!
    W firmowym czy butik w mieście?

    ReplyDelete
  10. AnonymousJuly 03, 2012

    One są na serio ładne! :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładne buciki. Szczególnego uroku dodają im te przywieszki z przodu ^w^

    ReplyDelete
  12. Te buciki są po prostu przecudowne!!!
    Boskie tło bloga :D

    Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz <3
    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Też bym wybrala karmelowe;))

    ReplyDelete
  14. Śliczne ;)
    Mnie wszystkie baleriny obcierają zanim ich nie rozchodzę

    ReplyDelete
  15. ładne, ja jednak nie mam szczęścia do balerin :<

    ReplyDelete
  16. One są na prawdę ładne. Podobają mi się.


    Zapraszam do siebie
    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. śliczne baleriny ; ) i te drobne koraliki ^^

    ReplyDelete
  18. Ładne są, ja dalej też nie moge znalesc sandałów ;(

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Nie rozumiem problemu?
      I jak coś karmelowe. ; p

      Delete
    2. Przepraszam, to mój osobisty wstręt do koloru brązowego który kojarzy mi sie tylko z babciami :P

      Delete
    3. Aha, mi się nigdy nie skojarzyło ; D
      Ja mam wstręt do różnych fasonów ciuchów i butów 'babciowatych' ale one nie skojarzyły mi się z babciowatym stylem ;D

      Delete
  20. Ładne balerinki. Mnie to chyba każde buty zawsze na początku obcierają ;)

    ReplyDelete
  21. mam takie w kwiatki ale koraliki oderwałam xd

    ReplyDelete
  22. Tak jakoś kojarzą mi się ona z afryką ^^

    ReplyDelete
  23. Baleriny są śliczne :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*