Libellule

Monday, June 25, 2012

Wpadłam jeszcze dzisiaj z notka o drugiej paczuszcze, którą otrzymałam od libellule. A w niej :

 Jest to ręcznie robiona biżuteria. Przede wszystkim przeznaczona dla osób, które lubią eksperymentować z modą i nie boją się spróbować czegoś nowego, zarazem oryginalnego. Połączenie zwykłych kamieni, ze szlachetnymi oraz różnymi dodatkami tworzy niezwykły styl. Bransoletki są wykonywane z kamieni półszlachetnych oraz szklanych. Libellule tworzy wiele bransoletek, których będzie przybywać. ; )
Zapraszam na: www.facebook.com/libellulebijoux  oraz  www.libellulebijoux.blogspot.com 

Przykładowe :



Zdjęcie: Jak Wam się podoba coś takiego? 

koral
nr: 91
cena: 35zł

sprzedana  

Jesteście ciekawi jakie bransoletki skrywa jeszcze Libellule?  ; )
Zapraszam.
` Dobrej nocy życzę. A ja robię sobie dłuższe wakacje, bo uważam, że przedłużenie wakacji to totalny niewypał. -,-

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. ładne te bransoletki :)

    ReplyDelete
  2. śliczna ta twoja bransoletka ♥

    ReplyDelete
  3. Fajna ;) Ogólnie mają ciekawe projekty :3

    ReplyDelete
  4. magaa ! :) ktos tu ma talencik ;)


    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. ja tez siedzę w domu :)
    bransoletki są świetne

    ReplyDelete
  6. śliczne te bransoletki ;) Ogólnie masz świetne notki ;>

    http://justme-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. nie podobają mi się te czachy xd

    ReplyDelete
  8. Ładne są <3
    Również dziś nie poszłam do szkoły,bo się źle czuję ;/
    Wakacje przybywajcie! <3

    ReplyDelete
  9. podobają mi się ^^

    ReplyDelete
  10. cudowne są te bransoletki ! :)

    ReplyDelete
  11. Śliczne . :D
    Zapraszam do mnie;]

    ReplyDelete
  12. bransoletki są przesliczne :)

    ReplyDelete
  13. Świetne, rozważę zakup dla siebie :)

    K>

    ReplyDelete
  14. Moim zdaniem śliczne kolory bransoletek, ale te czaszki i inne są tu niepotrzebne.
    Pozdrawiam :):*

    ReplyDelete
  15. AnonymousJune 26, 2012

    Pokażesz swoją w stylizacji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 26, 2012

      A masz już coś przygotowane?

      Delete
    2. Nie, ale ona pasuje do wielu rzeczy ; )

      Delete
  16. Super są te bransoletki a szczególnie z czaszkami haha

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  17. ta żółta najładniejsza, aczkolwiek ta różowa nie jest zła :D

    ReplyDelete
  18. czekam na stylizację z nią!:)

    ReplyDelete
  19. Chce sobie zamówić jedną z ich bransoletek i mam pytanie: Czy aby zamówić wystarczy w mailu podać numer bransoletki i adres? I jak się płaci? Przelew, czy przy odbiorze?

    ReplyDelete
  20. Mają prawie take same bransoletki jak z Romantica.
    nomivida.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Fajnie było by dostać taką paczuszkę :)

    P.S. Zapraszam na nową notkę. ;*

    ReplyDelete
  22. fajniutki blog:D
    zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:D
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. bardzo mi się podoba ♥

    ReplyDelete
  24. Fajna jest taka biżuteria ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*