Uwięziona w domu

Saturday, June 02, 2012

Hej. Plany nie wypaliły. Weronika zrezygnowała z wyjścia, właśnie poprzez pogodę. A może to nawet i lepiej? Skoro leje i jest wichura jednocześnie to nawet nie ma szans normalnie funkcjonować z parasolem. Automatycznie parasol zostanie zepsuty. Wiem coś o tym. Tak więc zostałam skazana na dom. W końcu miałam czas na napisanie listów do was. Trochę z tym zwlekałam, ale na prawdę przepraszam, nie miałam czasu. Tak więc wszystkie napisane przeze mnie listy, zostaną wysłane w poniedziałek. Z nudów robiłam zdjęcia mojemu Merfusiowi, ale oczywiście on nie jest nigdy chętny do pozowania, był tak śpiący... męczyłam go. Hahaha ^^

z lampą xd
Później porobiłam zdjęcia przez okno, bo chwilowo zawitało lekkie słonko, które skryło się niebawem po zdjęciach.

zaraz po tym :

Brak słów by opisać dzisiajeszą pogodę. Były jeszcze gorzej. Trudno mi się wypowiedzieć.
` Przez Ciebie pogodo byłam uwięziona w domu, ahhh precz szatanie!  -,-

Jutro już muszę gdzieś wyjść, bo nie wytrzymam w domu nie robiąc praktycznie nic.

Macie Jakieś plany na jutro?

~ Chyba zrobię maraton Pretty Little Liars ♥  Wczoraj oglądałam nie wiem do której *.* Już kończę prawie drugi sezon i nie mogę doczekać się trzeciego. Tymczasem piszę sobie z koleżanką o osobach, nie martwcie się to nie plotki, jak coś to pozytywne plotki o kolegach. Hahaha ; )

Trzymajcie się ciepło, Cześć ♥

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. Haha na samym początku myślałam że na zdjęciach jest czyjaś fryzura:D a tu piesek :DDD
    pogoda ostatnio do bani;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, piesek poczochrany bo śpiący *.* Haha ;D

      No dokładnie, z ta pogodą strasznie...

      Delete
    2. haha ja tak samo myślałam na pierwszy rzut oka, dopiero jak dokończyłam czytać posta i napisałaś, ze zrobiłaś zdjęcia " Merfusiowi " to zobaczyłam, ze to pies :D:D

      Delete
  2. Jaki słodki ten twój pisak! ♥ Przytuliłabym się do niego :D Spróbuję przytulić się do niego na zdjęciu, ale jak mój laptop zostanie naprawiony, bo mamy laptopa przytulać nie zamierzam :D Przytulam tylko swojego laptopa xD
    Ja obejrzałam oby dwa sezony "Pretty Little Liars" i teraz czekam na trzeci.. I w między czasie czytam książkę :D
    Też jestem uwięziona w domu przez pogodę ;/

    ReplyDelete
  3. ja jutro idę na przyjęciny do kuzyna

    ReplyDelete
  4. Sami : Ja myślałam tak samo :D hehe x dd

    ReplyDelete
  5. mi już nie jedną parasolkę połamał wiatr -,- grrrr

    ReplyDelete
  6. Na razie nie mam planów ! :D

    ReplyDelete
  7. ale boski piesek!!! cudny!
    Zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  8. U mnie strasznie wieje i ciągle pada. Początek czerwca a jak jesień ^^

    ReplyDelete
  9. U mnie pogoda też kiepska.. Pada,świeci słońce,i tak było na zmianę.. do tego tragiczny wiatr:/

    ReplyDelete
  10. Tak, pogoda jest okropna. 3;

    ReplyDelete
  11. Ojeej jaki słodki psiak. Moja psinka też nie jest za chętna do bycia modelką xD

    ReplyDelete
  12. Fajne zdjęcia.. ;p Ja mam plan - siedzieć w domu. Niestety, na nic innego nie pozwala mi moja noga. Wczoraj ją "uraziłam" i teraz ledwo chodzę. ;/

    ReplyDelete
  13. 5 czerwca 1 odcinek z 3 sezonu PLL♥

    ReplyDelete
  14. ale słodziak <3
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  15. Słodkie zdjęcia zaspanego pieska ;) Pogoda mogłaby się polepszyć, tym bardziej, że już czerwiec :d

    ReplyDelete
  16. Sliczny ten twój psiak. ;D

    ReplyDelete
  17. jaki słodki! ;)
    zapraszam do mnie! (nowa notka)

    ReplyDelete
  18. U mnie dzisiaj zaczelo padac ; c

    ReplyDelete
  19. racja w taka pogode nic sie nie chce.. sliczny psiak :D

    ReplyDelete
  20. Piekny piesek!


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia . ` Dziś plany na pewno wypalą ;D

    ReplyDelete
  22. oo masz słodkiego psiaka, a mój niestety też nigdy nie ma ochoty na pozowanie ; /
    u mnie nadal pochmurnie i chyba za chwile b. deszcz ;c

    ReplyDelete
  23. u mnie teraz słoneczko świeci :)

    ReplyDelete
  24. jaki słodki piesio <3

    ReplyDelete
  25. moj piesek rowniez nie jest chętny do pozowania ;)

    ReplyDelete
  26. śliczny piesek *.* Mój tez nie jest chętny do pozowania ^^
    U mnie taka sama pogoda raz się chmurzy a raz słońce :D

    ReplyDelete
  27. Też zostałam uwięziona w domu ;p

    ReplyDelete
  28. Zgadzam się pogoda beznadziejna ;[

    ReplyDelete
  29. Ale słodziutki ten piesek. :D

    Mam do Ciebie małą prośbę. :) Mogłabyś polubić mój FanPage ? ----> http://www.facebook.com/pages/Frosher/230751817028384 . Bardzo mi na tym zależy. Dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie bardzo dużo. :)

    ReplyDelete
  30. ale piękny piesek ! ;)


    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  31. pogoda zepsuła wszystkie moje plany -,-

    ReplyDelete
  32. ja myślałam, że to czyjeś włosy, a nie pies xD ja dziś idę na urodziny do babci :)

    ReplyDelete
  33. Słodki piesek !!! *.*

    ReplyDelete
  34. Przesłodki piesek :) Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  35. twój piesek jest słodki :)

    ReplyDelete
  36. robisz niesamowite zdjęcia! *.*

    ReplyDelete
  37. Fajne imię ma twój psiak :))

    ReplyDelete
  38. śpiący był przez pogodę albo rzeczywiście go wymęczyłaś ;) ;p

    ReplyDelete
  39. Jakiego ty masz ślicznego tego yorkshire terriera (; Jeśli chodzi o jego włosy(Yoreczki nie mają sierśći ;D ) to może lepiej byłoby go podciąć w okolicach oczu lub czymś spiąć,bo może to wywołać zapalenie spojówek :(

    u mnie też taka pogoda !-.- Ja chce na dwór!:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, wiem. Ma związywane w kitek i spineczkami podpinane, ale on jak się bawi to rozwala a potem idzie spać xd.

      Delete
  40. Mój pies też nie lubi zdjęc ^^

    ReplyDelete
  41. Pogoda beznadziejna..
    Słodki psiak. :3

    ReplyDelete
  42. Kochany piesek :P ja byłam dziś na dniach mojego miasta :)

    ReplyDelete
  43. Masz cudownego psa ;D
    Pogoda okropna, ale nie robi mi to żadnej różnicy bo i tak siedze nad książkami :<

    Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  44. ale slodki ten piesek *.*

    ReplyDelete
  45. u mnie ciągle tylko pada i pada-,- zgłupieć można!

    ReplyDelete
  46. pieseczka masz fajnego <3

    miłego oglądania seriali ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*