Uroczyste otwarcie hali

Wednesday, June 20, 2012

No więc.. dzisiaj otworzyliśmy uroczyście halę sportową znajdującą się w naszej szkole. Było na prawdę fajnie przygotowane. Najpierw wiadomo... hymn, potem przedstawianie różnych ważnych osób, na przykład tych, którzy przyłożyli się do projektu hali, lub sfinansowali trochę. Później był występ, który był odegrany na prawdę świetnie, z resztą jak zawsze, ponieważ klasa 3b, na prawdę ma dar aktorski. Jaka szkoda, że oni teraz wychodzą z gimnazjum. Trudno, ktoś będzie musiał zastąpić ich miejsce, choć zapewne to nie będzie to samo. Ogólnie to Paulinie dałam aparat i ona robiła zdjęcia, co prawda większość rozmazanych więc posłużę się zdjęciami ze strony miasta na facebooku, na której znajdują się zdjęcia z tej oto uroczystości. Nie chciałam zbytnio dodawać zdjęcia uczniów, choć i tak są w internecie no ale ... po co jeszcze tutaj. ^^

Uroczystość odbywała się na połowie hali.
 Burmistrz przecinał wstęgę.
tort, którego szczerze nie widziałam. 
Powiem Wam że wszystko odbywało się na prawdę fajnie. Był pierwszy strzał do bramki. Dyrektorka na bramce a strzelał burmistrz, co wyglądało śmiesznie, ale ok. Hahaha ^^ Uroczyste odsłonięcie hali było świetne. Pani dyrektor na pilocie kliknęła i takie 'kotary' poszły w górę, a kosze spuściły się na dół. Dobrze, że na to poszłam, bo rozważałam zostanie w domu. Ale .. lepiej iść na taką uroczystość, która przecież już się nie powtórzy, bo sala będzie długo, długo. Hmm... no to w mieście już jest kilka dużych sali ; )

A tak jak obiecałam mój delikatny strój.

* Ten ciemny pas na bluzce jest brązowy, nie czarny ; ) 

Niestety na poniższym zdjęciu lampa odegrała złą rolę. Dziwne kolory i buty wyszły, całkowicie
inaczej, ale chyba wiecie jak wyglądają w normalnym świetle, bo miałam je w pierwszy dzień wycieczki ; ] 
 wszystko - no name 
bransoletka - alq-art.pl

Tak w ogóle, to zdecydowanie to zła decyzja o przedłużeniu roku szkolnego. Przecież już oceny wystawione, książki sprzedane i całkowite luzy na lekcji. Ja na lekcji wyciągnęłam nawet aparat i nauczycielka się nie zorientowała, bo i tak mieliśmy robić co chcemy, byle by w miarę cicho. No ale wiadomo, jak to klasa 'cicho'.
Odliczamy do wakacji? ; D
Zmykam, Papa ^^ Dobranoc ♥

You Might Also Like

39 KOMENTARZE

  1. AnonymousJune 20, 2012

    Macie szczęście co do hali.
    Co do ubioru to byłaś ubrana sympatycznie i delikatnie. Ślicznie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Nie chciałam się za specjalnie stroić. ; )

      Delete
  2. hala fajna ! :D
    9 dni do końca roku i nie rozumiem po co my jeszcze chodzimy do szkoły jak są już oceny wystawione :D ja robie sobie jutro wolne :D
    fajny buty : 3
    obserwujemy ? zapraszam do mnie : * :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie zrobiłabym sobie wolne, no ale jak to mama, nie pozwoli zostać ;D

      Delete
  3. mmm...tort wygląda smakowicie;D
    zgadzam się,że to przedłużenie roku szkolnego to złaaa decyzja;)

    ReplyDelete
  4. ja teraz chodzę do szkoły, żeby grać w państwa miasta na każdej lekcji albo w zgadywanki xd hah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ejjj ja też gram na każdej lekcji w państwa miasta. haha ;D

      Delete
  5. faktycznie, zdjęcie lepsze na stronie, ale dalej mam takie zdanie :D nie lubię takich bluzek

    ładnie wyglądałaś:)

    ReplyDelete
  6. Urocza bransoletka ^^

    Ja pamiętam jak u nas było otwarcie hali ^^

    ReplyDelete
  7. ja do wakacji już od dawna odliczam :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. przesliczna ta twoja bransoletka :)
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  9. gratuluje nowej sali sportowej, swietny stroj!

    ReplyDelete
  10. Ja jak chodziłam do szkoły, to graliśmy w kenta lub w państwa miasta na pary i oczywiście były kłótnie kto ma być ze mną xD
    Co do stroju to świetna :D
    U nas za dwa lata, albo za rok będzie nowa hala :D

    ReplyDelete
  11. AnonymousJune 21, 2012

    Ja już odliczam do wakacji :D 8 dni *.* Mmmm ;d

    Nataliaa.

    ReplyDelete
  12. Mi moja mama pozwala robić wolne po wystawieniu ocen. Do jakiego nr szkoły chodzisz?

    ReplyDelete
  13. ładne buty! :D
    Ja nie chodze do szkoły bo jestem chora ale koleżanki mowia że na kazdej lekcji graja w mafie albo skojarzenia :D

    ReplyDelete
  14. U mnie nudy od 2 miesięcy :P

    Materiał przerobiliśmy do egzaminu w kwietniu i teraz nie ma nic.

    ReplyDelete
  15. Ja już dzisiaj książki sprzedałam :D
    I po co my jeszcze do szkoły chodzimy? Ja tam bym już wakacje zrobiła ;p
    A co do sali to jest wielka w porównaniu do tej, która jest w mojej szkole :D W mojej szkole to jest taka jak połowa tej u cb :D

    ReplyDelete
  16. super blanzoletki . ;p

    ReplyDelete
  17. 8 ! :D
    a ja kolejny dzień leniuchuje hyhy :>

    ReplyDelete
  18. Oczywiście !Mi zostało tylko 5 dni nauki !! :))
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  19. Nasza klasa zawsze się jakoś dziwnie przebierała na różne uroczystości i zakończenia roku, nauczyciele mówią że będzie im tego brakować :D
    Ładna bluzka ^^

    ReplyDelete
  20. Ten torcik wygląda przepysznie ;**

    ReplyDelete
  21. Hah świetny tort ;D I śliczny zestaw ;)

    ReplyDelete
  22. my mamy jeszcze normalniejsze lekcje -,- bo nie zdążyliśmy z programem xD u nas nie ma takiej hali w szkole, więc mogę tylko CI pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  23. Zgadzam się ! Przedłużenie roku jest bez sensu -.-

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładnie się ubrałaś, super buty ;))
    No i fajny tort [którego 'nikt' nie widział :P]

    ReplyDelete
  25. świetna bransoletka.! :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*