Twic.pl

Saturday, June 16, 2012

Ooo.. to już trzecia notka dzisiaj. Właśnie leżę i oglądam mecz. Miałam już pisać że 0:0, a właśnie strzelili gola Czechy! O masakra -,- Jaki wstyd dla Polaków. Co z wami? Jak gracie? .... -,- Załamka.
  A wracając do tego o czym chciałam wspomnieć w notce. Gdy byłam w Gdyni akurat na godzinie wolnej to zadzwonił do mnie tata, że przyszła paczka. Powiedział : Są jakieś kolczyki, bransoletka i jakiś zwierz.
Haha. Wiedziałam już o co chodzi. O moją słodziutką krówkę! ; )

 Krówka ; >
Słodziutka. Stoi na ławie i .. właśnie patrzy mi się prosto w oczy O.o  ` Ejj krówko, czuję się nieswojo ; D

Bardzo oryginalne kolczyki! ; )
 W bransoletce jeden koralik się pokruszył -,- Ale to nic ; )
Przyznam, że TWIC.PL posiada najbardziej oryginalną biżuterię jaką kiedykolwiek widziałam. Dobre wykonanie i oczywiście jak najbardziej polecam ; ))

Zapraszam do polubienia na facebooku! ; >>
 Podobają wam się ich biżuteria? ; )
 
~ Nie no chyba zaraz wybuchnę ... Polacy ... hańba noo! -,-

You Might Also Like

48 KOMENTARZE

  1. Jestem załamana grą Polaków !
    A bransoletka fajna :DD

    ReplyDelete
  2. Jak Czechy strzelili gola to ja normalnie wybuchłam :D Ale wierzyła do końca. I co? I nic...

    ReplyDelete
  3. fajna bransoletka ;]

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    ReplyDelete
  4. a tak w nich wierzyłam:( krowa zarąbista,biżuteria fajna:)

    ReplyDelete
  5. krówka ♥
    Jak oni mogli przegrać ;c

    ReplyDelete
  6. AnonymousJune 16, 2012

    te 'kolczyki' to imitacje rozpychaczy. nosić takie coś to pozerstwo, awwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, no. Ciekawie, że tak myślisz. ; )
      Każdy ma inny styl. Ja akurat ich nosić nie będę ponieważ, nie są również w moim stylu i robią mi się czerwone uszy -,-

      Delete
  7. według mnie nie zawalili. dali z siebie wszystko, zaszli daleko, mieli tylko jeden przegrany mecz.

    ReplyDelete
  8. Aww boskie kolczyki,muszę mieć *-*

    ReplyDelete
  9. podobają mi się kolczyki ;*

    ReplyDelete
  10. no właśnie, też wierzyłam : c Bywa.. Ładna biżuteria ^^

    ReplyDelete
  11. fajny blog, świetny post
    zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  12. fajny blog, świetny post
    zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  13. fajny blog, świetny post
    zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  14. haha , jakis zwierz :D ładny ten zwierz ! :p
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  15. łaa..mega fajne. Podobają mi sie kolczyki

    ReplyDelete
  16. Ekhem, sądze iż to nie wstyd dla Polaków, ja w nich wierzyłam do końca, dali z siebie wszystko i tyle. Jeśli chodzi o czechów to głupi ma zawsze szczęście : ) . WIERZMY W NICH ZAWSZE A NIE TYLKO WTEDY JAK WYGRYWAJĄ >!

    ReplyDelete
  17. AnonymousJune 17, 2012

    Polacy grali bardzo dobrze i powinniśmy być z nich dumni. To prawda, dzisiejszy mecz zakończył się porażką, ale co ma powiedzieć Rosja, która była uważana za faworyta, a przegrała z najmniej oczekiwanymi Grekami?? Polacy nie zawiedli mnie i pewnie wielu innych kibiców.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Rosją to jest niebywałe! Na ich miejscu to była bym mega załamana. Ja myślałam, że to oni są faworytami i prowadzą! -,-

      Delete
  18. ładna bransoletka :)

    ReplyDelete
  19. Jestem załamana meczem ... :|

    ReplyDelete
  20. Ale śmieszna krówka ;)
    Biżuteria bardzo oryginalna, ale nie w moim stylu :P

    ReplyDelete
  21. Ooo...! Świetne ;))

    ReplyDelete
  22. No kolczyki rzeczywiście bardzo oryginalne :))
    hah krówka świetna :D

    ReplyDelete
  23. Fajny ten " zwierz " ; D

    ReplyDelete
  24. POLACY NIC SIĘ NIE STAŁO ! ;)

    krówka śliczna ;* a biżuteria na prawdę oryginalna

    ReplyDelete
  25. Świetna biżuteria! zajrzę do nich :)


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  26. niesamowicie przeszywające spojrzenie :)

    ReplyDelete
  27. Jaki masz aparat?

    Śliczny blooooooog! zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  28. Ja jestem i tak zadowolona z Polaków. To nie ich wina, a starali się. W ciągu całego meczu piłkarz przebiega ok. 6 km. Jestem ciekawa, czy sama w takim tempie dałabyś radę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ale ja nie trenuję piłki nożnej zawodowo jak oni ; )

      Delete
    2. Ale należy ich docenić mimo wszystko... Ja też nie trenuję piłki nożnej, ale podziwiam ich za wszystko co robią.

      Delete
  29. wszyscy są załamani meczem :(
    haha świetna krówka :d bardzo podoba mi się bransolteka (;

    ReplyDelete
  30. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej♥

    Oczywiście zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com liczę że pozostawisz po sobie jakiś ślad na moim bogu^^ Dodaje się do obserwatorów, mam nadzieje że zrobisz to samo na moim ;)

    Będę tu zaglądać, jeszcze raz świetny bloog! Zazdroszczę!

    ReplyDelete
  31. krówka ma słodkie oczy, szczególnie to w gwiazdce

    ReplyDelete
  32. Czuję się nieswojo. ;P

    ReplyDelete
  33. Kibicowałam razem z rodzinką, w której wszyscy są zapalonymi kibicami. No i niestety emocje wzięły górę- popłakałam się. Jednakże wiem, że dali z siebie wszystko. Poza tym trzeba przyznać, że mamy jeden z najlepszych dopingów :)

    ReplyDelete
  34. takich kolczyków jeszcze nie widziałam, ale naprawdę robią wrażenie. pozdrawiam!

    ReplyDelete
  35. Fajny ten twój ' zwierz ' :)
    Szkoda, że Polacy się nie przedostali ;(

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*