Torebka

Friday, June 08, 2012

Cześć kochani. *.*  Dzisiaj odebrałam na poczcie przesyłkę a w niej torebka od


Bardzo dziękuję. Przyznam wam, że obsługa tego sklepu jest przemiła.  Torebka na żywo wygląda na prawdę ładnie i chętnie będę ją nosić. Ma 3 przegródki w tym jedną na zamek. Z tyłu ma również kieszonkę na zamek, a z przodu ma również kieszonkę na takie "specjalne" zapięcie, które szczerze mówią na początku mnie rozczarowało, nie wiedziałam jak otworzyć. Kombinowałam ale nie mogłam. Gdy dałam torebkę mamie, mama od razu otworzyła ją niczym czary mary. Haha ; D

Może być trzymana oraz na ramię. 
Pasek ogólnie jest czerwony ale po drugiej stronie jest zamsz co na prawdę fajnie wygląda. ; )

Zapraszam także do polubienia retrovintageshop na facebooku.
Ogólnie to chyba czas opowiedzieć swój dzień. Właściwie, szczerze powiedziawszy minął nudnie. Nic nie robiłam ciekawego. Z domu wyszłam tylko na pocztę, na dodatek ubrana jak na mrozy. Tak wyglądała przez okno po czym doznałam szoku. Taka parówa a ja w bluzie polarowej i długim rękawie pod spodem. Szłam na szczęście z mamą na pocztę.. bo poszłam po nią do pracy i ona miała siatkę gdzie mogła włożyć bluzę.
Myślę, że już niedługo będziecie mogli zobaczyć tę torebkę w stylizacji. ; ) 

Oglądaliście mecz Polska - Grecja?

Ja tak.. niestety remis, ale najważniejsze, że nie przegrana. Trzeba myśleć pozytywnie ; ]

Ogólnie za kim jesteście?

Dobra ja zmykam. Chętnie zrobiłabym sobie maraton z Pretty Little Liars, ale nie wiem czy siostra chce a to zawsze z nią oglądam. Idę się z nią pokłócić. Haha ; ) 
~ Dobranoc.

You Might Also Like

87 KOMENTARZE

  1. ja tam meczu nie ogladalam ale z wyniku w sumie jestem zadowolona ;)

    ReplyDelete
  2. fajna :)
    Kupiłaś ją czy dostałaś za współpracę ?

    ReplyDelete
  3. Haha , też czasem zaczepów od torebek nie umiałam otwierać , i tak samo dawałam mamie - która otworzyła je w mig ^^ Ja nie oglądałam .

    ReplyDelete
  4. dlaczego wszyscy podniecają się Euro2012 a o Lidze Światowej, i 7 wygranej Polaków nikt nie wspomina :(

    ReplyDelete
  5. Całkiem fajna torebka ;)

    ReplyDelete
  6. Śliczna torebka *_*
    Oczywiście,że oglądałam i oczywiście,że jestem a POLSKĄ! ;D

    ReplyDelete
  7. Szczerze mówiąc, torebka nie w moim guście. :D Ja oczywiście za Polską byłam, remis był.Wczoraj było naprawdę ciepło.

    ReplyDelete
  8. śliczna torebka :d
    Ja oglądałam mecz, i oczywiście za Polską byłam ♥

    ReplyDelete
  9. Hahaha. ;) Ja tam sie ciesze, ze remis. Szczerze to myslalam ze bedzie gorzej, ale nasz bramkarz bardzo ladnie obronil karnego !

    ReplyDelete
  10. Ja głosuje na Hiszpanie i Polskę.

    ReplyDelete
  11. Ładna, ma fajny kolor :)
    PLL też zawsze oglądam z siostrą :D

    ReplyDelete
  12. Ładna, ma fajny kolor :)
    PLL też zawsze oglądam z siostrą :D

    ReplyDelete
  13. fajna torebka poluje właśie na taką
    zapraszam do mnie
    http://www.wikiijejpamietniczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. fana torebka. :) Oglądałam mecz i się rozczarowałam niestety.

    ReplyDelete
  15. fajna torebka :)

    zapraszam do mnie, piąty wywiad! :D

    ReplyDelete
  16. Świetna torebka! <3

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  17. Mecz był świetny! Szkoda tylko, że Grecy strzelili gola... Ale następny mecz też obejrzę- obowiązkowo!

    ReplyDelete
  18. Zakochałam sie w tej torebce *_*


    Zapraszam do mnie : nothingtoforce.blogspot.com . Obserwujemy?

    ReplyDelete
  19. Pretty Little Liars <3 Musze obejrzeć ten nowy odcinek :D

    ReplyDelete
  20. Ładna torebka :)
    Oglądałam mecz i nie jestem zadowolona z wyniku.. Ale tak jak napisałaś lepszy remis niż przegrana ;p

    ReplyDelete
  21. Mnie torebka się nie podoba, ale to tylko moje zdanie :) A Mecz oglądałam ^^

    ReplyDelete
  22. mi torebka za bardzo do gustu nie przypadła. :) a mecz oczywiście, że oglądałam :*

    ReplyDelete
  23. Super blog! Przyznam szczerze, że torebka nie jest w moim stylu, ale jest naprawdę fajna!

    obserwuję ;)

    ReplyDelete
  24. oczywiście oglądałam..! Kocham czerwone torebki

    ReplyDelete
  25. bardzo fajna ;) Ja oglądałam mecz, dobry i remis ;)

    ReplyDelete
  26. oglądałam i jeśli zremisujemy z Rosją i wygramy z Czechami to wyjdziemy z grupy, więc szansa jest całkiem spora :).
    fajna ta torebka, przydałaby mi się taka :D.

    ReplyDelete
  27. nie jara mnie EURO ;) fajna torebka ;)

    ReplyDelete
  28. ojej, przegenialna!:)
    A co do meczu, to stwierdzam że jak na Polskę to i tak dobrze graliśmy :)

    +dodaję do obserwowanych!:)

    ReplyDelete
  29. ładna jest (;
    mecz był dobry,ale jeszcze lepszy był Rosja-Czechy ;D

    ReplyDelete
  30. piękny kolor ma ! pewnie ze oglądałam :) ...oczywiście również obserwuję


    pozdrawiam

    Daggi

    ReplyDelete
  31. fajna torebka , dzięki za obserwowanie i komentarz , również obserwuję ♥♥

    ReplyDelete
  32. również obserwuję :P
    jakoś nie przepadam za czerwonym kolorem, ale krój torebki bardzo ladny! :)

    ReplyDelete
  33. Torebka ładna , nawet bardzo :)
    Mecz... rozczarowanie kompletne , chociaż pierwsza połowa nie była zła . Szkoda , że Szczęsny dostał czerwoną kartkę , no ale nie oszukujmy się , sprawiedliwie . jednakże trochę nie miał wyjścia , bo inaczej przeciwnicy strzeliliby nam czystego gola . Moim zdaniem sędzia mógł mu wstawić żółtą , bo dzięki niemu Tytoń będzie sobie musiał poradzić do końca rozgrywek . Gdyby sytuacje z pierwszej połowy były wykorzystane prawidłowo to spokojnie byśmy wygrali . A wtedy mielibyśmy nawet szanse na wyjście z grupy . Jeżeli wygramy z Czechami , a co najmniej zremisujemy z Rosją to na prawdę jeszcze są szanse . Chyba , że Grecja ogra wszystkich , ale jakoś mi się nie wydaje . No cóż , trzymajmy kciuki w każdym razie !

    A ja kibicuję Portugalii , Hiszpanii , Anglii i Francji ;)

    ReplyDelete
  34. Fajna torebka:)
    Mecz oglądałam. Uważam, że Polacy mieli szansę na wygranie tego meczu. Po części wina jest ze strony Smudy, który nie zrobił żadnej zmiany.

    ReplyDelete
  35. Torebka może być.
    Donbrze graliśmy, w 17 minucie już gol . :)
    sensiix3.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. No całkiem fajna ;)

    ReplyDelete
  37. Super ten twój blog : D
    Świetna torebka,
    Obserwuję ;-*

    ReplyDelete
  38. Wow, ale fajna torebka! :D Strasznie takie lubię. ;)

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Jaki przyjemny blog w czytaniu i oglądaniu. Torebka bardzo ładna. Pozdrawiam ! Kaś :)

    ReplyDelete
  40. Ładna torebka. Urzekł mnie kolorek, hehe :D

    ReplyDelete
  41. świetna torebka !
    Ja na początku nie wierzyłam w ogóle w Polaków ale jak przyszło co do czego jestem wielką patriotką ! :DD Według mnie Tytoń świetnie sobie poradził, czyż nie ? Ciekawe czy wyjdziemy z grupy... :>
    Zapraszam do mnie ; http://nieecodzienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ; D
      Mam nadzieję, że zajdziemy jak najdalej ;D

      Delete
  42. Dzięuję bardzo za wpis na moim blogu . Torebka jest świetna ... oczywiście też obserwuję i zapraszam na nowy post do mnie ;)
    Pozdrawiam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. torebka jest po prostu szałowa i zupełnie z moim stylu

    ReplyDelete
  44. Świetny blog ! Obserwuję i liczę na to że się odwdzięczysz i też zaobserwujesz mojego bloga :) !

    ReplyDelete
  45. nie oglądałam meczu ;d

    ReplyDelete
  46. Pierwsze 30 minut meczu - dobre, reszta - katastrofa, jakby im sie biegać nie chciało.. O.o Ale i tak od początku jestem wierna Hiszpanii ;D
    A "Pretty Little Liars" jest świetne, zaczęła się 3 seria ;D

    ReplyDelete
  47. fajna torebka:)
    ja nie oglądałam meczu;p

    ReplyDelete
  48. sliczna torebka :)
    Sądze tak jak ty, dobry remis nie jest zły :D
    To miłej kłótni ;D haha ;p
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  49. hahah ..to faktycznie ale się ubrałaś :D Musiało być gorąco .
    Nawet fajna ta torebka :)

    ReplyDelete
  50. Torebkowe love <3 :D
    No, oczywiście, że za Polską :P Choć w finale i tak obstawiam Hiszpanię :)

    ReplyDelete
  51. Dobrze, że nie przegraliśmy. Ja oglądałam tylko trochę, bo byłam w kinie ^^

    ReplyDelete
  52. Świetna torebka. ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  53. DZISIAJ U MNIE CZAT. ;D
    ZAPRASZAM.; ***
    JAKOŚ DO 18:40

    ReplyDelete
  54. Torebka fajna, szczególnie kolor ma ciekawy

    ReplyDelete
  55. bardzo dziewczęca, i kobieca:) super:D

    ReplyDelete
  56. Fajna torebka. ^.^
    oglądałam.
    Niestety Rosja-Czechy niecały.
    Więc nie mogę ocenić która drużyna wyjdzie z grupy.
    Jeśli mam do wyboru Grecja-Polska, to z tych dwóch wybieram Polskę.
    A ty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polskę ; )
      Oczywiście chcę by wygrała Polska, byłoby to osiągnięcie ; ]

      Delete
  57. bardzo ciekawy blog , zapraszam do mnie . obserwuje i liczę na to samo ;D

    ReplyDelete
  58. śliczna torebka <33 ja już się z moją kłóciłam xD na dziś starczy haha ;D
    a mecz oglądałam. Grecy to grali całkiem nieźle, jak na kraj skąd wywodzi się teatr ;D

    ReplyDelete
  59. Prześliczna ♥.♥

    ReplyDelete
  60. Śliczna torebka ;D

    ReplyDelete
  61. kształt ładny, ale kolor mi sie nie podoba

    ReplyDelete
  62. heheh :D nie miałyśmy mikrofonu dlatego mnie nie słychać ; ) A tak po za tym to ja nie śpiewałam tylko się darłam :D

    ReplyDelete
  63. Za Polską, do końca i wiernie:)

    ReplyDelete
  64. śliczna torebka :))
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Piękna! bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  66. AnonymousJune 10, 2012

    Ty piszesz Wredne dziewczyny!!!!!!
    To jest świetne!!!!

    ReplyDelete
  67. Ale ładna torebka ^^

    ReplyDelete
  68. AnonymousJune 12, 2012

    wieśniacza ta torebka

    ReplyDelete
  69. Okej. ; )

    Każdy przecież ma inne zdanie ; )

    ReplyDelete
  70. Woow this bag is awesome!!! What a beautiful colour and i love the vintage style!! Thumbs up! Great Haul!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*