Spongebob

Saturday, June 30, 2012

Dzisiaj miało być Chełmno. Niestety coś się zepsuło w samochodzie. A autobusy nawet nie wiem na którą.  No to wypad został przełożony, tylko nie wiem na kiedy. Bodajże 6 lipca wyjeżdżam już na wakacje. Mam nadzieję, że się uda jeszcze spotkać w Chełmnie z czytelniczkami, które nas zaprosiły. Dzisiaj była mocna burza i padało, ale przeszło i wyszło słońce. Uff... gorąco mi. Przez to, że plany nie wypaliły nie chce mi się nigdzie wychodzić. Konkretny pierwszy dzień wakacji ... zmarnowany. -,- Ale w innych dniach będę wychodziła, chcę wykorzystać wakacje w 100 %. ^^  Jestem ciekawa, czy mi się to uda.

A powracając do notki mam zamiar pokazać wam zakupione naklejki. Spongebob. Są one takie jakby grubsze, żelowe. ^^  Będę je przyklejała w listach do Was ^^

Następnym razem kupię inne ^^ Jak na razie żadnej nie miałam okazji przykleić. Czekam na Wasze listy ; p
` Mam nadzieję, że Wy nie marnujecie się w domu! ^^ Miłego dnia! ; )

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Hah, zabawne te naklejki. ;D
    Ja na razie siedzę w domu, ale później na rowery się wybieram. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hah zabawne te naklejki <3 ja też dziś cały dzień siedzę w domu -.-

    ReplyDelete
  3. A gdzie wyjeżdżasz na wakacje???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiszę o tym notkę. Taki jakby artykuł ; )

      Delete
  4. Ale fajny pomysł z tymi naklejkami. :D

    ReplyDelete
  5. Ja siedzę w domu, też zmarnowałam ten dzień -.-
    Fajne te naklejki ^^

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam rzeczy z Spange Bobem !

    ReplyDelete
  7. Te naklejki są śliczne. ;) Również marnuję wakacje, więc nie jesteś sama.

    ReplyDelete
  8. ej u cb była burza.. u mnie było słychać tylko jak gdzieś daleko grzmi :D haha ;D

    ReplyDelete
  9. Jakie fajne! :D
    Świetne te naklejki! <3

    ReplyDelete
  10. nie tylko tobie nie wypaliły plany no cóż jutro będzie lepiej chociaż wieczorem na jakiś koncert mam iść . : ) ale zobaczę
    fajne naklejki

    ReplyDelete
  11. ja dzisiejszy dzień wykorzystuję w 100% :D

    ReplyDelete
  12. ładne te naklejki. ja w ogóle nigdzie od czwartku nie wyszłam, kiszę się w domu, masakra jakaś :(.

    ReplyDelete
  13. u mnie dziś padało, a po 30 min słońce :)

    ReplyDelete
  14. fajne naklejki. ^^

    ReplyDelete
  15. mam mase takich nakejek :)

    ReplyDelete
  16. fajne naklejki :D
    ja się marnuję w domu :p

    ReplyDelete
  17. ja dziś sprzątałam cały dzień xd

    ReplyDelete
  18. hehe naklejki ze spange bobem *.* <3 ja się marnuje, nuda nuda nuda no chociaż mam darmowe smsy xD

    ReplyDelete
  19. Urocze ;>
    szkoda,że nie wypalił wyjazd ;(

    ReplyDelete
  20. jakie świetne naklejki ♥ zapraszam do mnie .

    ReplyDelete
  21. haha,spongebob kojarzy mi się z dzieciństwem:3

    ReplyDelete
  22. ale słodkie, gdzie je kupiłaś ? z chęcią bym takie przygarnęła ;D a w szczególności z pepe panem dziobakiem ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze na wakacjach teraz będę buszować po sklepach by je nabyć ;D

      Delete
  23. śliczne naklejki <33 mi dzień minął bardzo dobrze :D

    ReplyDelete
  24. ale słodkie naklejki!
    ja pierwszy dzień wakacji spędziłam na oglądaniu 90210 :D ^^

    ReplyDelete
  25. Fajne . :D Ja mam bluzke ze spongebobem ;d
    Zapraszam do mnie ;]

    ReplyDelete
  26. Spongebob... jak ja go nie lubie i tej całej fascynacji nim :<

    ReplyDelete
  27. Spongebob ! Ja nie siedziałam ;D

    ReplyDelete
  28. ja tam marnuję się w domu.. ale w sumie to spakowałam się na wakacje to chyba nie aż tak wielkie marnowanie? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to nie było marnowanie, bo to była konieczność ; D
      Inaczej nie cieszyłabyś się wakacjami ^^ xd

      Delete
  29. oglądałam to kiedyś na MTV ♥

    ReplyDelete
  30. Fajne te naklejki :D

    ReplyDelete
  31. szkoda ze plany nie wypaliły, u mnie 1 dzien wakacji jak najlepszy ! :)

    ReplyDelete
  32. Śliczne naklejki.Muszę się w takie zaopatrzyć (jestem zbieraczką naklejek :)
    Jak moja kuzynka by je ujrzała, to od razu chciałaby je mieć ;)

    ReplyDelete
  33. hahaha :D urocze! zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. cudowne naklejki, :) miałam podobne ale gdzieś się zgubiły ..

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. AnonymousJuly 01, 2012

    Dodasz akcję listy?

    ReplyDelete
  36. AnonymousJuly 01, 2012

    Urocze naklejki! Mm, Patrick jest boski! :D
    Kiedy powinny dojść do Nas listy od Ciebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem. Może jutro. ; )
      Jak dojdą to będą. Na pewno zostały wysłane, więc trzeba być cierpliwym ; )

      Delete
  37. ale świetne! ♥ :D

    ReplyDelete
  38. Świetne są te naklejki ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*