Sklepy obuwnicze

Thursday, June 28, 2012

No i koniec szkoły, z czego bardzo, bardzo się cieszę. Na reszcie ♥
Poszłam dzisiaj do szkoły, ale chodziłam w kratkę. Na niektórych lekcjach byłam a na innych nie. W szkole była pustka ... jakaś garstka ludzi. Po szkole poszłam z Adą na miasto. Chciałam kupić sobie sandały 'rzymianki' ale jedyne które mi się podobały, jak na złość miały urwany zamek a drugiej pary tego koloru nie było. Przejrzałam wszystkie sklepy obuwnicze. Niestety takich samych już nie znalazłam. Będę musiała wybrać inne, ale zdecydowanie chcę karmelowe. Jutro nowa dostawa, także postaram się w ostateczności coś wybrać. Coś czuję, że to będzie ciężka decyzja, bo nawet nie wiem jakie bym chciała, skoro nie ma tych rzymianek co chciałam.

` Do miasta wzięłam aparat i się przydał chociażby do outfitu. Jest taki na szybko, ale wygodny ^^
Uwielbiam ten sweterek *,*

przepraszam za brak uśmiechu! ; p
 Uśmieszek jest ; >
 

kolczyki - od czytelniczki / bluzka - C&A / Sweter - Pimkie / torebka - galeriaqarat / zegarek - prezent / bransoletka - libellule / spodnie - no name / trampki - no name
Może torebka dzisiaj nie za bardzo pasowała, ale wzięłam ją szybko rano, by nie iść bez niczego do szkoły. Jeden zeszyt, długopis, śniadanie i spakowana. Haha ^^  Szczerze? Na początku nie byłam przekonana co do torebki, ale teraz ją bardzo polubiłam.  A jutro dodam zdjęcia stylizacji na zakończenie roku. Zastanawiam się co zrobić z włosami. Może loki? Sama nie wiem... -,- I zdecydowanie muszę podciąć końcówki. Mam takie wysuszone.. podcięcie dobrze im zrobi. ; )

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. znów za duży zegarek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha ogarnij się "gumijagoda", on taki miał być, pozdro!

      Delete
    2. AnonymousJune 28, 2012

      hahahahaha droga Gumijagodo taka z ciebie znawczyni jak z koziej dupy trąba. Pozdrawiam, Karolina.

      Delete
    3. AnonymousJune 28, 2012

      jakos ty się swoimi za dużymi okularami nie przejmujesz a zegarkiem już tak -,-

      Delete
  2. AnonymousJune 28, 2012

    Rzeczywiście wielki ten zegarek, ale spoko ja też mam go i wygląda tak samo. Nawet na wielkiej ręce (czyli mojej mamy) wygląda na za duży. Ale i tak są świetne te zegarki i ślicznie ci pasuje.

    - Karolina.

    ReplyDelete
  3. Ta bransoletka jest świetna !! ;)

    ReplyDelete
  4. Nienawidzę takich sytuacji, że nie ma akurat tego, czego chcę i potrzebuję -.-
    Fajna koszulka :)

    ReplyDelete
  5. Oufit na szybko ale fajny.

    Ostatnio też szukałam butów ale znalazłam - morskie <3

    ReplyDelete
  6. Śliczny sweterek. ^^
    Zegarek wydaje się troszkę za duży, ale w rzeczywistości pewnie taki nie jest. ;)
    Pozdrawiam. ; *

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Świetna bransoletka :)

    ReplyDelete
  9. świetne te rzeczy,buty sa cudowne,bransoletka i zegarek teez :)

    ReplyDelete
  10. kocham takie zegarki! :D
    nie są za duże, one takie muszą być! :D to jest ich urok :)

    ReplyDelete
  11. ale masz świetne włosy :)

    ReplyDelete
  12. Śliczna stylizacja:) Zapraszam do siebie!
    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. o fajny outfit :D
    i mi sie podoba twój sweterek :PP

    ReplyDelete
  14. bardzo podobaja mi sie takie duze kolorowe zegarki

    ReplyDelete
  15. Ja loki na jutro robię ;)

    ReplyDelete
  16. ale jesteś śliiczna :)
    miałam sobie kupić podobne trampki, ale niestety nie było mojego rozmiaru :(

    ReplyDelete
  17. ślicznie wyglądasz :) super zdjęcia ;3 zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  18. ale świetne masz włosy :)
    oddaj !! :)

    ReplyDelete
  19. za ładna jesteś.
    fajny outfit ;).

    ReplyDelete
  20. Masz rację, sweterek cudowny :)) I myszka miki ♥

    ReplyDelete
  21. Hej fajny zegarek :D
    zapraszam :
    candie-natalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. też mam taki zegarek ;D
    ja od tygodnia zaniechałam szkołe ;D
    fajny zestwik,powodzenia z butami (;

    ReplyDelete
  23. Mam taki zegarek, ale ciemno różowy ;)
    Torebka świetna, w moim guście strasznie mi się podoba ;d
    myszka miki ♥

    ReplyDelete
  24. zupełnie w moim stylu :)

    ReplyDelete
  25. zdecydowanie zrób loki na jutro :P a my dzisiaj w szkole byliśmy na lodach :D a stylizacja śliczna <3

    ReplyDelete
  26. Fajnie wyglądasz :)!

    ReplyDelete
  27. uwielbiam rzeczy od Pimkie, a kardiganki wręcz kocham! :)ślicznie!

    ReplyDelete
  28. mam takie same trampeczki :)fajnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  29. bardzo mi się podoba taki luźny zestaw :)

    ReplyDelete
  30. Mam zielony taki zegarek ;d Ślicznie ;d

    ReplyDelete
  31. w I klasie gimnazjum ubierałam się dokładnie jak ty, teraz zupełnie inaczej, właściwie nie wiem czemu - hah xd

    ReplyDelete
  32. Zawsze jest tak na złość ^^

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajny zestaw ;)


    --
    www.thehajnowka.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ładnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  35. sliczne kolczyki :)
    ja tez szukam rzymianek i nie moge znalesc !!:/

    ReplyDelete
  36. ale słodki t-shirt :D

    ReplyDelete
  37. Ja miałam już na oku jedne rzymianki, ale stwierdziłam, że poszukam jeszcze innych, a jak wróciłam do tego sklepu to już ich nie było -,-
    też muszę podciąć końcówki, no mam je już porozdwajane (a nawet porozczworzane :D)

    ReplyDelete
  38. Rzymianki <3
    Super wyglądałaś

    ReplyDelete
  39. Ładny outfit <3
    czekam na jutrzejszą stylizację ;D

    ReplyDelete
  40. bluuzka świetna!:)

    obserwujemy?; >
    http://hoppe17.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Świetne dodatki :)

    Pozdrawiam ciepło,

    K>

    ReplyDelete
  42. Też mam taki chudziutki nadgarstek. :<

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*