Ptaszek

Tuesday, June 26, 2012

Dzisiaj gdy tak sobie siedziałam, zauważyłam, że za oknem siedzi ptaszek. Siedział tam dobre kilka minut więc zrobiłam mu zdjęcia. Może jakość nie jest najlepsza, na największym zoom'ie i na dodatek ponuro na dworze, pogoda nie za ciekawa. Trudno, mam nadzieję, ze przywitanie wakacji będzie gorące! ; ]

Słodki ten ptaszek. I patrzał się tak jakby na mnie. Później przyleciał do niego drugi, ale odleciał szybko.

Co tam u Was słychać, jak spędziliście dzisiejszy dzień? ; ]

Ja zdecydowanie nudnie ... chcę już piątek! ^^  Obecnie leżę, oglądam Punk'dna Mtv i jem chipsy. Pa ♥

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. haha . fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. Pierwsze zdjęcie jest super :)
    Ja dzisiaj jestem megaśnie zadowolona ,bo kupiłam to na co polowałam :D

    ReplyDelete
  3. fajne zdjęcia i ptaszek:D

    ReplyDelete
  4. hahaa, jaki słodki ptaszek <33 :) Mój dzień: szkoła, dom. :D

    ReplyDelete
  5. U mnie też nudno i chcę piątku. Ja tym czasem słucham francuskich piosenek :)

    Zapraszam do mnie:

    http://my-life-is-pastel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. śliczny ptaszek ;)
    Dzisiaj spędziłam dzień nudnie ;c

    ReplyDelete
  7. I tak świetnie to uchwyciłaś :P

    ReplyDelete
  8. też jej chipsy ;D przybij pionę ;p

    ReplyDelete
  9. ale uroczy ten ptaszek ^^
    ja dzień spędziłam w szkole, potem w domu

    ReplyDelete
  10. podoba mi się bardzo. Pamiętam jak kiedyś brałam udział w akcji liczenia ptaków, wtedy powiedziałabym Ci nawet co to za gatunek :))

    ReplyDelete
  11. słodziak:3
    + na jakiej podstawie ty wybierasz zwycięzców tych listów? Losujesz sobie, czy po prostu bierzesz najlepszy avek?o.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że losuję.
      Nie widzę innego wyjścia. Skąd taki pomysł, że po avkach?
      Przecież to nieistotne. ; )

      Delete
  12. ja byłam na wycieczce <33 było biaszcie ^^ a ptaszek słośkii :*

    ReplyDelete
  13. AnonymousJune 26, 2012

    Super. Kiedy pokażesz listy? Chciałam je zobaczyć kurcze no! :D
    // Kamila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Hehe, jutro Kamilko. Spokojnie. Doczekasz się ; P

      Delete
  14. AnonymousJune 26, 2012

    myślałam, że chodzi o innego ptaszka (if you know what i mean)

    ReplyDelete
  15. fajne zdjęcia. a ja nudno cały dzien dom bo pogoda nie dopisuję .;/

    ReplyDelete
  16. Cudny ptaszek :)
    Dziś cały dzień z klasą graliśmy w siatkę i w kenta , bo nie było lekcji . Więcej w moim poście . Zapraszam ;D

    ReplyDelete
  17. ostatnie zdjęcie ♥

    ReplyDelete
  18. Słodziutkie zdjęcia. :> Ja dziś cały dzień łapię doła, ta pogoda jest przygnębiająca :<

    ReplyDelete
  19. śliczne ci zdjęcia wyszły :D

    ReplyDelete
  20. Hej ! ♥
    Śliczny blog, fajnie go się czyta. :)
    Co do zdjęć to są śliczne. :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  21. ja byłam dzisiaj na wagarach i na treningu. i u mnie pogoda również nie zadowala:c

    ReplyDelete
  22. ostatnie zdjęcia cudne ;]]

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia <3
    PS Zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  24. ja mialam super dzien D:

    ReplyDelete
  25. cały dzień spędziłam buszując po galerii krakowskiej xd

    ReplyDelete
  26. cudnie ptaszek przypozowal! jest boski! swietnie sie spisalas jako fotograf!

    ReplyDelete
  27. AnonymousJune 27, 2012

    Czemu masz te same współprace co Ankyls i Gumijagoda ?
    Boże ale stałaś się na nie zachłanna -.- .
    pewnie,kolejnego nie opublikujesz bo sie boisz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Współprace są dla każdego ; )
      Nie tylko ja, Ania i Gumi mamy takie współprace.
      Nie stałam się zachłanna. Współpracę traktuję jako dodatek. A cała prawda opiera się na tym, że bloga i czytelników kocham nad życie i nie potrafię przestać pisać. A piszesz to, ponieważ zapewne jesteś zazdrosna. Ale przyznam, że nie masz czego zazdrościć. Pewnie nie chcą współprac. Mówi się trudno. Współprace to nie wszystko powinnaś się z tym liczyć ; )

      Bo dla mnie współprace mogłyby w ogóle nie istnieć i też byłoby dobrze. A nawet lepiej, bo nie było by takich chamskich i pustych komentarzy. To świadczy o Tobie, jaka jesteś, lub 'jaki' jesteś. Nie obchodzi mnie czyjaś decyzja. Myślicie, że poddam się z pisaniem bloga? Bo co? Bo jestem może i dla Ciebie konkurencją? Grubo się mylisz. Możesz traktować mnie jako konkurencje ale mnie to nie obchodzi. Ja z nikim nie rywalizuje. Pisze dla siebie bloga i dla czytelników, a nie po to by mieć darmowe rzeczy i być popularnym.

      Polecam zastanowić się nad swoim zachowaniem ^^

      Delete
    2. AnonymousJune 27, 2012

      Szczerze? Jessika masz rację.
      Znam Twojego bloga i Ciebie odkąd sie tylko pojawił. Zawsze mi mówiłaś jaki jest dla ciebie ważny. Nigdy nic złego nie powiedziałaś na żadnego czytelnika ani na innego blogera. Negatywy traktujesz jako żart i zawsze mi o tym mówisz jak Cię spytam. Podziwiam cie za wytrwałość i za to, że nawet jeżeli jesteś już tak popularna to cały czas taka sama. Mówisz mi różne szczegóły bo sobie ufamy i mówisz mi, że współprace mogłyby dla ciebie nie istnieć. Mozesz je porzucić. A są one tylko minimalną przyjemnością, mniejszą zdecydowanie niż czytelnicy - tak dokładnie napisałaś mi na gg. Pamietam, bo z ciekawości musiałam cie spytać o to co myślisz na temat tego wszystkiego. Ja na serio cie podziwiam i chciałabym poznać cię w realu. Nie dlatego, że jestem twoją fanką, ale też dlatego, że uważam cię za wzór do naśladowania.

      Marti.

      Delete
    3. AnonymousJune 27, 2012

      Aj tam. Nie ma za co. Chciałabym inni też zobaczyli jaka jesteś. Z bloga nie zdobędą wystarczających informacji, by bezpodstawnie Ciebie oceniać.

      Delete
    4. Dziękuję, ale ja tam już mam dosyć tematu o współpracach więc zakończmy ten temat ; ))

      Delete
  28. Nie wydaje mi się żeby konieczne było jego pokazywanie bo jest to zwykła biała koszula czarne spodnie i czerwona marynarka ^^

    ReplyDelete
  29. Cudowny, nieraz w szkole przez okno też widywałam różne okazy i zamiast słuchać to ja wpatrzona w drzewo i ptaszki ;D

    ReplyDelete
  30. Fajne fotki :) Mnie w tym tygodniu naszło na komedie romantyczne oglądam ich multum ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. A kto by nie chciał piątku ;p?
    Fajny ptaszek :]

    ReplyDelete
  32. ptaszek słodki, a na ostatnim zdjęciu wygląda jakby pozował. ;D pozdrawiam i zapraszam do mnie. :3

    ReplyDelete
  33. ooo jaki fajny :) Ostatnie zdjęcie najlepsze .

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*