Poznanie dziewczyn z wymiany

Friday, June 29, 2012

W końcu mam czas na napisanie notki. Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo fajnie. Przed godziną 17 poszłam z Adą na dwór i poszłyśmy na działki, na spacerek. Później poszłyśmy do Ady koleżanki. Ona ma wielki ogród z czereśniami i wiśniami. Chciałabym tak ♥ Oczywiście nazrywałyśmy sobie trochę. ; P
A na spacerku trzeba było porobić jakieś zdjęcia ; )

Patyczek od Big Milka. ; p

Przez wakacje będę się uśmiechała na zdjęciach. Hahaha ; D
` Postaram się ; D

Pozostałe :
 Łapy i aparacior Wiktorii ; *
Wybaczcie ale jakoś nie chciało mi się dzisiaj robić żadnych zdjęć makro. Jutro jadę do Chełmna. Muszę tylko skontaktować się z Weroniką, czy na pewno jedziemy i .. pewnie będą zdjęcia. Tylko baterie muszę naładować. ^^ A tak w ogóle to poznałam dzisiaj dziewczyny z wymiany i po prostu uwielbiam je wszystkie. ♥ Nie wiem tylko u kogo mam zamieszkać. Mam jeszcze czas. Bo to dopiero w drugiej klasie. A spotkamy się już w październiku *,*  No to teraz szlifować angielski trzeba. ^^  Tak bardzo chcę się z nimi spotkać ^^ Przyznam, że Niemcy są milsi ; )
` Dobranoc ^^

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. super zdjecia :)
    zazdroszcze ci tej wymiany :)

    ReplyDelete
  2. U nas w szkole też była wymiana ;)
    śliczne zdjęcia !! <3

    ReplyDelete
  3. Lubię twoje optymistyczne posty i piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia ;) Uśmiechaj się dużo na tych przyszłych fotkach ;D

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia, zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  6. Czereśnie..a u mnie już prawie nic nie ma na drzewie :(
    Ojej,uwielbiam wymiany,są świetne,niestety wyszłam teraz ze szkoły i projekt mnie już nie może obowiązywać :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego ja się zapisałam, bo drugiej szansy by nie było.

      Delete
  7. zdjęcie różowego kwiatka *__*
    CUDO ♥

    ReplyDelete
  8. Cudne zdjęcia ;*
    Ja mam zamiar wziąć udział w wymianie w maju za rok :)

    ReplyDelete
  9. bardzo ładnie wyszłaś (; ten smutek jak nie wygrasz big milka ;c xDD
    fajna taka wymiana :D

    ReplyDelete
  10. A u nas po działakch chodzi jakiś Mudżyn ;p hheh

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia.
    Jak będziesz miała czas to zapraszam do odwiedzin jak i do obserwowania.

    ReplyDelete
  12. A my nie wiadomo, czy będziemy mieli w tym roku wymianę ;/ A chciałabym, bo jeszcze nie byłam :)

    ReplyDelete
  13. uwielbiam twój wygląd bloga!

    ReplyDelete
  14. oo też chcę taką wymianę :)

    ReplyDelete
  15. Podobają mi się twoje fotki :3

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcia <3 hej chciałąm spytać jak zrobiłas to 1 zdjęcie te co się tak zmienia i jak je wstawiłaś na bloggera do postu ? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To są po prostu dwa zdjęcia. Z tego zrobiony gif. Ja zrobiłam w programie photoscape. Jak zapiszesz ten gif to potem normalnie dodajesz do notki, jak zdjęcie ; )

      Delete
  17. u nas wymiana będzie . i nie mogę się doczekać !

    ReplyDelete
  18. fajne zdjęcia:D
    szkoda,że u mnie nie ma takich wymianek;/

    ReplyDelete
  19. AnonymousJune 30, 2012

    jaki ma aparat?

    ReplyDelete
  20. ładne zdjęcia:) oo mi też się marzy taki ogród, ale jak na razie muszę się ograniczyć do jednego drzewka z wiśniami ^^

    ReplyDelete
  21. oo wymiana ^^ u nas chyba będzie z Francji : D Ładne zdjęcia ; )

    ReplyDelete
  22. Ja bym do Niemiec nie chciała jechać:D

    ReplyDelete
  23. zdjęcia ładne : )
    czekamy na te z Chełmna : )
    no masz pozytywne bardzo podejście i się miło czyta .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety Chełmno nie wypaliło -,-

      Dziękuję ; *

      Delete
  24. oo śliczne zdjęcia, jak zawsze ! :P

    ReplyDelete
  25. jak wygląda u Ciebie ta wymiana? jedziesz sama, czy z przyjaciółką i na ile? :) moja mama zawsze chciała, żebym na coś takiego pojechała, ale ja jakoś tak kiepsko to widzę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` To wygląda tak. Niemcy przyjeżdzają do nas na tydzień w październiku a my do nich na cieplejsze dni. Może kwiecień, maj. I my będziemy spać u nich w domach, dlatego najlepiej się poznać, niż iść do byle kogo. Choć przyznam, że wszyscy są świetni ; )

      Masz jakieś pytania co do wymiany to pisz, odpowiem ; )

      Delete
  26. ale ślicznotka . bardzo mi przypominasz moją koleżankę :D

    ReplyDelete
  27. zazdroszczę włosów :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. śliczne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  29. ładne zdjęcia :)
    też chciałabym taką wymianę u mnie w szkole.. To znaczy jakaś była, ale to na początku roku do Niemiec, a że ja nie umiałam (nadal nie umiem) niemieckiego to tak jakoś wyszło :D

    ReplyDelete
  30. Na 8. zdjęciu od dołu bardzo ładnie wyglądasz. Do twarzy Ci z uśmiechem na ustach:)

    ReplyDelete
  31. Świetne fotki! Uwielbiam czytać Twojego bloga.
    Zapraszam do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad :D

    ReplyDelete
  32. Wymiany, interesujące.
    Z jakiego projektu?

    ReplyDelete
  33. Ja mam u siebie w ogródku dwa drzewa, wiśnie i czereśnie. <3
    Zapraszam. ;)

    ReplyDelete
  34. niemcy wcale nie są tacy źli, jak się wydają :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są cudowni ; )
      I źli nigdy mi się nie wydawali.

      Chyba że Adolfik ^^ xd

      Delete
  35. skoro jedziesz na wymiane do niemiec, to dlaczego chcesz szlifowac angielski.??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo gadamy z nimi po angielsku.
      Ponieważ my uczymy się dopiero rok niemieckiego, a wiadomo angielskiego od 1 klasy podstawówki ; )
      Więc więcej słów znamy. ; p

      Delete
  36. AnonymousJune 30, 2012

    Kocham czereśnie : D. Ładne zdjęcia.
    Mam pytanie: Twój aparat jest na baterie AA czy ma normalnie ładowarkę?
    Pozdrawiam ^^ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam normalnie akumulatorki AA ; )
      I oczywiście ładowarkę do akumulatorków ; p

      Delete
  37. Ty ślicznotko ;***
    wiśniee <33 kocham jee <3 pychota :P

    ReplyDelete
  38. He raz w życiu byłam w Chełmnie :)

    ReplyDelete
  39. Śliczne zdjęcia :)
    Fajnie, że jedziesz na wymianę :D

    ReplyDelete
  40. zdjęcia mi się podobają. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*