Po wycieczce

Thursday, June 14, 2012

Hej kochani! ♥ Po prostu nie mam pojęcia od czego zacząć. Może najpierw od tego zacznę ... notka, którą Wam obiecałam się nie dodała, szkoda. Źle zaplanowałam, tam gdzie rok wpisałam dzień, także ... przepraszam. A co do wycieczki to było świetnie! ♥ Nie chciało się wracać. Hmmm ... no to ja opowiem co było konkretniej ; )
- Wyjechaliśmy o godzinie 8, prawie z Adą się spóźniłyśmy. Zdziwiło mnie to, że nie było policji sprawdzającej autokar, no ale było wszystko ok. Najpierw jechaliśmy do Gdyni do "akwarium" na zajęcia w sali multimedialnej, która zrobiła na mnie wrażenie. Bardzo ładne pomieszczenie. Prezentacja i opowiadanie podobało mi się, ale wolałabym pooglądać te różne ryby, a my rozwiązywaliśmy test wraz z pokazem. Oczywiście nie na ocenę, chociaż dobre i to. Potem przenieśliśmy się do pomieszczenia gdzie pływały dosyć spore ryby, które można było je dotykać. Na początku przyznam, że nie mogłam się odważyć, ale patrząc jak inni je "głaszczą", przełamałam strach. Po dotknięciu jej automatycznie krzyknęłam. To było paskudne!

niektórzy nawet te ryby wyciągali! 
 Śmieszny śmietnik w pomieszczeniu z akwariami ; D
Hmm.. początek zaczęłam. Mam zapełnione dwie karty ze zdjęciami.

Opowiadać dalej wraz ze zdjęciami? ; >
Ciekawi?

Przekładam to na kilka notek, ponieważ większości to tylko zerka na zdjęcia -,- Oczywiście nie jest mi wesoło z tego powodu, bo fajnie by było gdybyście czytali to co piszę. Równie dobrze mogłabym dodawać same zdjęcia, ale ja jakoś wolę pisać i proszę Was, czytajcie, bo nie piszę dużo! ; )

You Might Also Like

27 KOMENTARZE

  1. Też tam byłam , nawet kilka razy .
    Jest tak ślicznie . Faktycznie, fajny śmietnik xd haha. Tak , opowiadaj dalej !! Pewnie że ciekawi ; ) Ja zawsze wszytko czytam , nigdy nie oglądam samych zdjęć , jak niektórzy -.-

    ReplyDelete
  2. Zawsze czytam twoje wpisy :) a co do pytania to pewnie że masz opowiadać dalej :]

    fajny śmietnik ^^

    ReplyDelete
  3. ja bym nigdy ryby nie dotknęła ;o

    ReplyDelete
  4. tak dodaj kolejne notki z wycieczki :D

    ReplyDelete
  5. No to fajine mieliscie, tez balabym sie dotknac ryby :D:D
    Ale smiesnzy smietnik :D
    Ja jestem baardzo ciekawa dalszego ciagu :D
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  6. Opowiadaj dalej, ja czytam to co piszesz.: ))

    ReplyDelete
  7. i dobrze, że piszesz zawsze z miłą chęcią czytam :)

    ReplyDelete
  8. czytamy, czytamy... :)

    ReplyDelete
  9. Tez tam bylam z klasa. ;)
    Bardzo mi sie podobalo.
    Fajne zdjecia

    ReplyDelete
  10. łee .. ja bym nie dotknęła chyba tych ryb ^^
    czekam na dalsze relacje :)

    ReplyDelete
  11. opowiadaj dalej wraz ze zdjęciami:D

    ReplyDelete
  12. A ja właśnie bardziej się przykładam do tekstu niż do zdjęć. :) Oczywiście zdjęcia też oglądam, ale to nie one są głównym powodem, dla których obserwuję i czytam Twojego bloga. (:

    ReplyDelete
  13. To świetnie, ze wycieczka byłą udana! Nigdy nie byłam w takim obiekcie, to na pewno musi być interesujące. Ryby być może nie bałabym się dotknąć, ale jakiegoś węża to na pewno :D śmietniki mają bardzo tematyczne :) Opowiadaj dalej, z Gdyni mało co pamiętam, to chętnie sobie zobaczę i poczytam, jak tam jest ^^

    ReplyDelete
  14. Opowiadaj, opowiadaj i jeszcze raz opowiadaj. Na zdjęcia tez czekam ;)

    ReplyDelete
  15. O fuuj ;p Ja bym nie dotknęła ich !

    ReplyDelete
  16. Ja tam chyba nie odważyłabym się dotknąć takiej ;x
    zapraszam

    ReplyDelete
  17. też nie lubię, kiedy czytelnicy zwracają uwagę tylko na zdjęcia, o wiele milej jest, kiedy otrzymuje się komentarz odnośnie tekstu notki :D

    ReplyDelete
  18. z chęcią poczytam co było dalej. I szczerze powiedziawszy chyba sama bym zareagowała tak samo jak Ty, albo i w ogóle bym nie dotknęła. Podziwiam za odwagę, choć pewnie tak naprawdę nie ma czego. :) Buziaki! :*

    ReplyDelete
  19. Niektórzy czytają, niektórzy nie. Mnie to akurat ciekawi, więc pisz :))
    Opowiadaj dalej co było na wycieczce, ja też bym się brzydziła dotknąć tej ryby ;)

    ReplyDelete
  20. Ja tam czytam to co piszesz :)
    Opowiadaj dalej!!!
    Ja bym nigdy nie dotknęła takiej ryby :D Boję się ryb ;p

    ReplyDelete
  21. oo też bym się bała dotknąć tych ryb ;D
    Dodaj notki ze zdjęciami i opisami z wycieczki !! ;)
    Ja byłam w ty akwarium w Gdyni , parę razy i na prawdę było świetnie ;)
    śmieszny ten śmietnik :D

    ReplyDelete
  22. ja przeczytałam chyba wszystkie notki na blogu ;D nigdy nie paczę tylko na zdjęcia.

    opowiadaj dalej !

    ReplyDelete
  23. Kiedy jechałam na wycieczkę,tęż nie było policji, która sprawdzała autokar.
    Opowiadaj ;D

    ReplyDelete
  24. jakieś 2 lata jak tam byłam to dotykałam z chęcią haha ; ) teraz też bym głaskała na 100 % akurat ryb się nie brzydzę. Ja czytam zawsze : )

    ReplyDelete
  25. ja zawsze czytam TWOJE notki... ;) no ale zdjęcia dopelniają calosc ;)

    ReplyDelete
  26. Ooooo...byłam tam ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*