Obiecanki

Saturday, June 09, 2012

Hej kochani ♥ Dzisiaj przyznam Wam, że również nudny dzień.  Weronika do mnie dzwoniła czy wyjdę na dwór ale ja jakoś nie byłam chętna z resztą byłam w piżamce i nie chciało mi się wstawać. 10 minut po tym poszłam się ubierać i poszłam z siostrą i z mamą do miasta. W tych ciuchowych to ostatnio nic ciekawego nie ma, albo wszystkie ubrania podobne do siebie. Jutro sama sobie obiecuję, ze wychodzę gdzieś! ; D
A teraz oglądam mecz Niemcy - Portugalia i obstawiam na Portugalię.

Oglądacie? Kogo obstawiacie? 

Uu.. staroć kamerkowa xd
 
Papa, Dobranoc ^^

You Might Also Like

83 KOMENTARZE

  1. stawiam na portugalię ;D W wolnej chwili zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 09, 2012

    Ile lat ma twoja siostra?
    Jak ma na imię?

    ReplyDelete
  3. Nie oglądam. :) Ale ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu. ^^

    ReplyDelete
  4. Śliczna jesteś, zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  5. mi się to Euro już zbrzydło zanim się zaczęło... w stolicy nawet na spacer iść nie można, bo wszędzie się drą i łażą jakieś dziwne ludzie...

    ReplyDelete
  6. Ładne zdjęcie.;)
    Też oglądam.^^

    ReplyDelete
  7. oglądam i liczę na Portugalię ;)

    ReplyDelete
  8. a ja nie ogladam tego calego euro bo mnie to nie kreci ;D
    Ładne zdjecie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  9. fajne zdjęcie ;D
    Też obstawiam Portugalie ;)

    ReplyDelete
  10. ja tam nie ogladam tych meczow ;p

    ReplyDelete
  11. Ja chcę żeby wygrała Portugalia. Siły wyższe mi tak nakazują.

    ReplyDelete
  12. ja obstawiam Niemcy ale zobaczymy ;p
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. jestem za Portugalią.

    a tak wgl to jesteś bardzo ładna ;o!

    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  14. chyba Portugalie ;D
    śliczna jesteś ^^

    ReplyDelete
  15. haha fajnie czasem poleniuchowac w domu :D

    ReplyDelete
  16. Oglądałam, liczyłam na zwycięstwo Polaków... Dodaję do obserwowanych :D i zapraszam do siebie : http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/ PS. fajna fotka

    ReplyDelete
  17. Weź wyjdź, jesteś za ładna. ♥

    ReplyDelete
  18. ja oglądam i też kibicuje portugalii jak na razie 0:0 szkoda :(

    ReplyDelete
  19. Alee jesteś ładdna!
    Nie oglądałam bo się bawiłam na koncercie
    Zapraszam

    ReplyDelete
  20. oglądam jestem za Portugalią ale coś nie idzie ! ;P

    ReplyDelete
  21. Oczywiście ,że oglądamy ♥ :D Notka jak zwykle świetna ;D
    Mam prośbę ,jak będziesz miała chwilkę wolnego czasu to mogłabyś zerknąć na mojego bloga ? Z góry dziękuję :* http://muzyka-dusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weszłabym gdybyś nie zapraszała mnie oficjalnie ; )
      Nie lubię spamu, wybacz.

      Delete
  22. Też oglądam Niemcy-Portugalia.
    Chciałabym żeby wygrała Portugalia, ale jak na razie nie zapowiada się na to :D

    ReplyDelete
  23. ja obstawiam na Niemcy. : P Ślicznee zdjęcie.: ))

    ReplyDelete
  24. Ja obstawiam na Niemcy. :p Śliczne zdjęcie.: ) ;*

    ReplyDelete
  25. oczywiście Portugalia i boski Ronaldo ahh <33 ;D

    ReplyDelete
  26. śliczne zdjęcie :* ja tez oglądam mecz ale sama nie wiem juz komu kibicuje ;)

    ReplyDelete
  27. Byłam za Portugalią, szkoda, że to Niemcy wygrali :/

    ReplyDelete
  28. Też oglądałam . Również za Portugalią , szwaby wygrały :<

    ReplyDelete
  29. Ja obstawiałam na Portugalię :<

    ReplyDelete
  30. Hi, there!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  31. Dzięki za obserwację :)
    Prowadzisz ciekawego bloga,ja byłam za Niemcami (Podolski :p)
    Również obserwuję,pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  32. Ja szczerze kibicowałam Portugalii,ale i tak wiedziałam,że Szwaby wygrają ;<
    Boże,od kiedy to ja oglądam mecze?;o
    Zapraszam do mnie(avehellburn.blogspot.com) :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja sama jestem zdziwiona dlaczego ja oglądam, no ale nie oglądanie Euro w Polsce to byłby grzech ; D

      Delete
  33. ja tam nie oglądam meczy ;p

    ReplyDelete
  34. dziękuję za komentarz ;)

    obserwuję.

    ReplyDelete
  35. Ja obstawiałam Niemcy.
    I dobrze obstawiałam.
    Było by 2;1 dla Portugali, ale Ronaldo już nie ten sam.
    Nie tak szybki, i o rok już starszy.

    ReplyDelete
  36. Nie wiem, na kogo obstawiałam, ale Niemcy wygrali. ;p

    ReplyDelete
  37. ja nie oglądałam wczoraj meczu, ale we wtorek na pewno oglądnę! :)

    ReplyDelete
  38. fajny blog zapraszam do mnie
    http://www.wikiijejpamietniczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja też obstawiałam Portugalię...
    A jednak Niemcy 1:0 ;<

    ReplyDelete
  40. Nie oglądałam. Kto wygrał.? :)

    ReplyDelete
  41. ja nie obstawiam - bo nie interesuje mnie to ;D

    ReplyDelete
  42. fajne zdjęcie:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ale ladnie wyszlas na tym zdjeciu ;o

    ReplyDelete
  44. jakie śliczne zdjęcie <3
    haha, Niemcy-Portugalia. ku zaskoczeniu wszystkich chyba, Niemcy wygrały. a stawiałam również na Portugalię.

    mausam-escape.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Obstawiałam że Niemcy wygrają :D

    ReplyDelete
  46. Ślicznie wyszłaś na tym zdjeciu ;D.Zapraszam do mnie (www.tocolubiejuliett.blogspot.com) ;P

    ReplyDelete
  47. b. ładne zdjęcie! :)) niestety nie znam się na piłce :D

    ReplyDelete
  48. ja zapewne nie bd oglądała :D

    ReplyDelete
  49. oglądałam i kibicowałam Portugalczykom, ale niestety :(.
    ej, a tak właściwie, to czy Ty przypadkiem nie jesteś za ładna!? ;>

    ReplyDelete
  50. też byłam za Portugalią, gdyby cały mecz grali tak jak na końcu, wygraliby 2:0 :>

    ReplyDelete
  51. też kibicowałam Portugali ;)

    ReplyDelete
  52. mecze nie są taie nudne jak mi sie wydawało..
    a szczególnie w wyborowym towarzystwie.! :)

    ReplyDelete
  53. Ja kibicowałam Portugalii, ale niestety...... :<

    ReplyDelete
  54. Ja również dodaję do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  55. kojarzę to zdjęcie tylko nwm skąd xD
    ależ Ty ładna ^^

    ReplyDelete
  56. polskę <3.
    zapraszam wszystkich na :

    http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. oglądałam,też byłam za Portugalią,ale przegrali :(

    ReplyDelete
  58. Haha, niestety się pomyliłaś :) Ja tam oglądałam mecz dla meczu, przyjemnie się przy tym bluzkę wyszywa (serio!) oczywiście też obserwuję i zapraszam na nową notkę :)

    ReplyDelete
  59. wyglądasz identycznie jak moja koleżanka O.O

    ReplyDelete
  60. ja bylam za portugalia ;p

    ReplyDelete
  61. dzięki za komentarz, też obserwuję ;)

    www.fashprank.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. a na ile wyglądam? :D w lipcu kończę 16

    ReplyDelete
  63. ja nie oglądam tych meczów:)

    ReplyDelete
  64. Ja miałam cały weekend nudny :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*