New Age

Friday, June 15, 2012

Hej, hej. Tak jak obiecałam pokazuję Wam trampki z New Age, które otrzymałam od :

Po prostu są świetne. Widać, że nie rozwalą się po miesiącu, czy 2. Świetnie, porządnie wykonane. Będą zapewne gościły często na moich stopach. Haha ^^ Są baaardzo, baaardzo wygodne. Jednak te na grubszej podeszwie trampki są wygodniejsze, a zawsze się sprzeczałam i nie mogłam się skusić na trampki z grubą podeszwą. ; )

Zapraszam do polubienia :
Notka miała ukazać się 13 czerwca, ale podałam złą datę i niestety ale automatycznej notki w dniu mojej nieobecności nie było.  Przykro mi, no ale tak czy inaczej trampki zostały pokazane ; )

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. ślicznie ^^ mi się strasznie spodobały converse <33

    ReplyDelete
  2. Ładniutkie :)
    I naprawdę widać że są solidnie wykonane ;)
    zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  3. Ja jakoś nie przepadam za trampkami ;)

    ReplyDelete
  4. ale ładny kolor <3.

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne te trampki ;D

    ReplyDelete
  6. A ile za nie zapłaciłaś? :)

    ReplyDelete
  7. To jest tańsza wersja converse, ale się opłaca, bo można tanio mieć coś dobrego bo to tylko 50 zł i wzwyż.

    ReplyDelete
  8. Mam podobne :)
    Ładne ;]

    ReplyDelete
  9. Rzeczywiście ładne, kolor jest cudowny :)

    ReplyDelete
  10. Fajny kolor tych trampek :)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  11. Fajny kolor tych trampek.
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  12. Ładne, fajny mają kolorek. ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  13. ładnie się prezentują i fajny maja kolor :)

    ReplyDelete
  14. Boskie! Może skusze się na takie! :D

    ReplyDelete
  15. sliczne trampki! ja mam parę trampek z grubą podeszwą i są strasznie wygodne :3

    ReplyDelete
  16. Fajne! Ja mam podobne, też granatowe i wysokie, tylko mają suwak z boku, więc wiązę je raz na 2 tygodnie ;)
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  17. śliczny kolor tych trampek :D

    ReplyDelete
  18. mi conversy rozwaliły sie po 7 miesiacach a po szkole w nich chodzilam

    ReplyDelete
  19. bardzo ładne :) ja sb wybrałam pomarańczowe :)

    ReplyDelete
  20. Ja wolę Conversy. Moje trzymają się ponad rok bez żadnego uszczerbku ;)

    ReplyDelete
  21. Porwałabym ci te trampki;) świetne są!

    http://odysejamodowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne trampki! <3

    ReplyDelete
  23. Mam takie same trampki ;)

    ReplyDelete
  24. Świetne są ;)
    Świetny kolor ;)
    A za ile je kupiłaś ?

    ReplyDelete
  25. fajne, ale to typowe podróby conversów xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie typowe podróby conversów. Tylko typowe NEW AGE.

      Delete
  26. świetny kolor tych trampek :)

    ReplyDelete
  27. fajne:) mogłabym takie mieć!

    ReplyDelete
  28. mialam takie i rzwalily mi sie po kilku tygodnicz. nie polecam !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczymy. Ja stwierdzę ; )
      Wyglądają na solidnie wykonane ; >

      Delete
  29. trampki, jak większość, podobają mi się

    ReplyDelete
  30. bardzo ładnie wyglądają :))
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Są świetne, ale niestety mi tez się rozwaliły. : (
    A tak propo to Conversy wyglądają tak samo jak te New Age, ale chociaż są tańsze niż C. ; )
    Pozdrawiam ciepłem.

    ReplyDelete
  32. AnonymousJune 16, 2012

    ty je zamawialas czy ci je przyslali za darmo ? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*