Napisane

Wednesday, June 27, 2012

Ufff.. już wszystkie listy zostały napisane. Napisałam ich 11, do tego jeden musiałam pisać od nowa, tak jakby pisałam 12 listów, bez żadnych przerw, no ewentualnie kilku minutowe. Chciałam mieć to skończone jak najszybciej i nie odkładać tego 'na potem' ponieważ niedługo wyjeżdżam na wakacje, ale wyjaśnię Wam wszystko w osobnej notce, przed wyjazdem. Teraz muszę sobie kupić jakieś sandały, bo o dziwo jeszcze ich nie kupiłam, tylko trampki mi dochodziły do kolekcji. Jutro idę do obuwniczych, obym coś wybrała. ^^ Na szczęście data mojego wyjazdu i tak uległa zmianie myślę, że na lepsze bo tak to jechałabym w tę sobotę. Spokojnie .. ja też byłam przerażona tym, bardziej, że dowiedziałam się o tym wczoraj późnym wieczorem. Na szczęście jadę trochę później. Nie mam jeszcze dokładnej daty ale dowiem się już niebawem. ^^ 

Pisanie listów nie było wcale nudne, ponieważ były pisane z myślą o Was, że ucieszycie się gdy w skrzynce znajdziecie list. ^^ Także, nie poddawałam się i pisałam dalej. ; ]

Mój dzisiejszy zakup  xd Nie ma to jak zostawić 16 zł na poczcie ; D
Jak widać powędrowały do Was same malinki! *,*
I  skończone listy ; )
 Tym razem puchatkowe ; D
 Jutro mam na 9 na szczęście i zobaczymy co będziemy robili w szkole ostatniego dnia? No jestem ciekawa. ^^  Cześć.

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. ale tego dużo. :) Dobranoc x

    ReplyDelete
  2. wow w pt zakończenie żebym czasem nie zapomniała XD

    ReplyDelete
  3. super :D wg świetny pomysł z tymi listami.

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 28, 2012

    Kiedy dodasz nową notke na bloga wredne dziewczyny.? ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nwm. Nie mam chęci pisać tam..

      Delete
    2. A szkoda, bo to ciekawe jest c:

      Delete
  5. Dużo tego :)
    Kubuś Puchatek ♥ Hahaha...
    Ładne znaczki :p

    ReplyDelete
  6. listy swietny pomysl zapraszam na mojego bloga i do obserwowania i koemnotwania
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. AnonymousJune 28, 2012

    Czy jest tam list do Mnie? :P Pytam z ciekawości, he he ;*
    Bardzo fajnie, musisz się wiele napracować żeby napisać, wysłać i wgl. :D
    Kamila.

    ReplyDelete
  8. Artykuł o tobie :)
    Jeżeli chcesz, aby jeden z moich artykułów był o Tobie to napisz do mnie : paulina_mrr@interia.pl
    Na pewno odpisze .!
    Warunek : musisz o tym artykule, lub dodać jego link na blogu , zostać obserwatorem .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli chcesz to napisz artykuł.
      Wspomniałabym o tym w notce.

      I jeżeli zależy ci na artykule o kimś to pisz sama a ten ktoś na pewno sie nie pogniewa, tylko ucieszy ;>

      Delete
  9. Jestem ciekawa gdzie jedziesz ^^
    Fajnie tak otrzymywać listy, szkoda, że znaczki drogo wychodzą ;/

    ReplyDelete
  10. świetny pomysł z tym naklejeniem "Puchatków" :D

    ReplyDelete
  11. O widzę kawałek mojego imienia i adresu . Także już czekam :)
    Ale musiałaś się namęczyć żeby tyle tego napisać :D

    ReplyDelete
  12. łojejku mi odpisanie na jeden zajmuje prawie godzinę, a co dopiero 11 :O

    ReplyDelete
  13. Opłaca się iść na jeden dzień do szkoły?? Nie sądzę xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie opłaca się, no ale bywa tak że trzeba ; )
      Z resztą całkiem fajnie było się spotkać z ludźmi po dosyć długiej nieobecnośći w szkole, bo od piątku się nie widzieliśmy ;D

      Delete
  14. woow musiałaś się pomęczyć ;d

    ReplyDelete
  15. Jakie śliczne, KUBUŚ PUCHATEK RZĄDZI!

    http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ojej 11 listów ;o musiało ci to zająć sporo czasu ;)Ale o miłe z twojej strony, że szybko się za to zabrałaś :) Fajnie wyszło z naklejkami :)

    ReplyDelete
  17. ciekawi mnie, jakiego zwierza ja dostanę :P haha ;D

    ReplyDelete
  18. Super wzgld bloga. Super rzsunki (.(

    http://mealm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super wygląd bloga! :) I świetne rysunki...

    http://mealm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ale fajnie z tymi listami :) Pomysłowo ;) I bardzo ładnie ozdobione :).

    ReplyDelete
  21. Ach i zapomniałam dodać, że dodaję do obserwowanych :).

    ReplyDelete
  22. śliczne :) grunt to wytrwałośc, której Ci gratuluję.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.

    K>

    ReplyDelete
  23. urocze :3
    + no nie wiem, powinnaś losować genratorem w internecie i zamieszczać screeny, bo tak jest bardziej wiarygodnie :)

    ReplyDelete
  24. AnonymousJune 28, 2012

    Śliczne . ; D

    A pamęietasz o opowiadaniu ''wredne dziewczyny'' ? Jestem ciekawa co dalej, a ty nie piszesz już od baaaardzo dawna ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pamiętam, ale nie chce mi się tam pisać, sądzę, ze to nie był dobry pomysł z rozpoczęciem opowiadania. ..

      Delete
  25. Fajne te rysunki ;)
    My dziś na każdej lekcji się bawiliśmy ;D

    ReplyDelete
  26. Jakie słodkie te listy :) a gdzie jedziesz?:P

    ReplyDelete
  27. śliczne te listy, zauroczyły mnie <3

    ReplyDelete
  28. ooo tez chce dostac od Ciebie list ;) \

    ReplyDelete
  29. nie ma to jak urocze koperty;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*