Na meczyk

Sunday, June 10, 2012

Hej. Dzisiaj poszłam na strefę kibica. Na początku było dużo ludzi potem to już stopniowo ludzie uciekali. Na mecz poszłam gdzieś przed 18. Na początku nie wiedziałyśmy gdzie usiąść z Weroniką. Przyszła do nas Gosiaczkowa, chwile pogadała i poszła do paczki. Potem przyszedł Kuba, jednak że on fochnął się ... bo nie gadałyśmy z nim. W drugiej połowie zaczęłam pisać z kolegą sms'y. On też tam był. Ale nasze wiadomości były tajne. Haha xd. I nie mogliśmy niestety do siebie podejść. Pisaliśmy aż do końca meczu, zżarło mi sporo kasy, bo mam tak, że jeden sms kosztuje u mnie 66 gr. tragedia. We wtorek też wybieram się na strefę kibica lecz na późniejszą godzinę. Mam nadzieję, że spędzę dobrze czas i następnego dnia pojadę spokojnie na wycieczkę. Ahh to już w środę. Nie mogę się doczekać. Hahaha *.*

jakaś staroć z działki. Może już było, nwm.
Chcę żeby była taka pogoda ♥ 
Napisałabym dłużej ale muszę wyłączać. Papa ; )

Oglądaliście Hiszpanie - Włochy?
 

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. ładne zdjęcie. dlaczego tak dużo kosztuje Ciebie sms? w Play jesteś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Ja mam w orange, ale zmieniłam taryfę .. i w salonie nie powiadomili mnie o tym, że sms'y będą kosztować tyle ile minuta rozmowy. Na pewno bym się na to nie zgodziła i pozostałabym przy swojej taryfie. No ale trudno Orange przenigdy o niczym ważnym nie informuje. Moi rodzice chcą zrezygnować z Orange bo już wiele razy zostaliśmy nie poinformowani o istotnych sprawach. Żałosnych mają konsultantów i firma zapewne każe im nie mówić o tym, żeby nie stracić klientów. No cóż ... Orange ; /

      Delete
  2. no to mialaś ciekawy dzień :D
    O jej, też chce taką pogodę !! :(
    A ja meczu nie oglądałam :p
    Zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete
  3. nie ma to jak potajemne sms-ki :D

    ReplyDelete
  4. Ja oglądałam w domciu mecz.

    ReplyDelete
  5. Ja oglądałam ale tylko przed telewizorem ;)

    ReplyDelete
  6. nie oglądam meczów. tylko te Polski xD heh ;D

    ReplyDelete
  7. AnonymousJune 11, 2012

    Oglądałam -,-. Miała wygrać Hiszpania a tu remis.. no ale trudno ^^
    Kinga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie, miała wygrać Hiszpania -,-
      Ale zawsze moje obstawienia się nie sprawdzają ; <

      Delete
  8. śliczne zdj ^^ takie pozytywne ♥

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcie ;)
    Heh, ja mam wykupiony pakiet sms ( 600 sms - 6zł) więc się opłaca :d Ale pakiet tylko w Orange, i można z tego pakietu wysyłać tylko sms do Orange ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No rzeczywiście się opłaca, ale do orange pakiet mi nie potrzebny. Bo znajomi mają różnie ; >

      Delete
  10. lubię takie okulary, ale zawsze je łamię :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi się też takie podobają, ale są rzeczywiście delikatniutkie ;D

      Delete
  11. Jakie prześliczne zdjęcie. :)
    A mecz oglądałam. ;d

    ReplyDelete
  12. oczywiście, że oglądałam ale nie był jakiś porywający, przynajmniej w pierwszej połowie :)

    ReplyDelete
  13. w sumie u mnie też jest strefa kibica, mogłabym się wybrać kiedyś :).
    ale ładne to zdjęcie. ;3

    ReplyDelete
  14. Oglądałam :D. Jeszcze żadnego meczu nie przegapiam :D

    ReplyDelete
  15. Jakby w moim mieście była strefa kibica to bym poszła ;)

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcie, tajne esemesy xD pozdrawiam xoxo :*

    ReplyDelete
  17. hahaa , no to nieźle :)

    ReplyDelete
  18. Ja też jadę na wycieczkę w środę.
    Gdzie się wybierasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. Miłej wycieczki, ja wyjeżdżam do Gdyni ; ]

      Delete
  19. o, ja też chcę pojechać na strefę kibica. :D Śliczne zdjęcie. ;*

    ReplyDelete
  20. AnonymousJune 11, 2012

    Jeśli mogę zapytać to na jakim meczu byłaś?

    ReplyDelete
  21. A to z jakiej sieci masz tak drogo ? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam z orange. Sms normalnie kosztują z ok. 18 gr. ale zmieniłam "taryfę" bo mam na abonament i kosztują 66 gr. tylko ta taryfa ma za tyle. Gdyby powiedzieli mi przy oferowaniu zmienienia taryfy to bym została przy dawnej.

      Delete
  22. Meczu nie oglądałam :)

    ReplyDelete
  23. Nie oglądałam :c
    Ładne zdjęcie ;**

    ReplyDelete
  24. Ogladam kazdy mecz <3

    ReplyDelete
  25. jej .. śliczne to zdjęcie :)

    ReplyDelete
  26. A to masz telefon w Orange? To drogo tam.

    ReplyDelete
  27. Zazdroszczę że macie takie coś ^^

    ReplyDelete
  28. Co jak co , ale ładna to Ty jesteś ^^
    Zostałaś u mnie otagowana ;)

    ReplyDelete
  29. pewnie, że tak! Oglądam każdy mecz, haha ;p
    zazdroszczę wycieczki, zamieńmy się

    ReplyDelete
  30. ja chyba również wybiorę się na strefe kibica, ale mecz w ogóle mnie nie interesuję ;)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete
  31. ja chyba również wybiorę się na strefę kibica, ale mecz totalnie mnie nie interesuję ;)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcie! ♥.

    ReplyDelete
  33. nie oglądałam, okulary cudne ;)

    ReplyDelete
  34. Super bloga zapraszam do mnie.. ;*

    ReplyDelete
  35. piękne zdjęcie!
    Hiszpania- Włochy oglądałam, bo uwielbiam reprezentację Hiszpanii i bardzo im kibicuję ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*