Na chwilę

Wednesday, June 20, 2012

Cześć. Dzisiaj do szkoły wzięłam aparat i ogl. już ubrałam się na gala, a dowiedziałam się, że będziemy mieć godzinę wolną. Tak ogólnie to mama napisała mi dzisiaj sms'a że dostałam paczuszkę z moimi wyczekiwanymi rzeczami. Już jutro zrobię stylizację z bejsbolówką ; ))

Na razie taka mała zapowiedź otrzymanych rzeczy ; )


Za kilka minut idę bo na 12:30 trzeba już być. Więc powiem kilka słów na temat 'awanti'. Jest na to na prawdę świetna firma, która ma wiele modnych ciuchów w niskich cenach, a zarazem doskonałej jakości. Nie przypuszczałam, że taka będzie dobra jakość tych ubrań. Pewnie każdy z Was bejsbolówki kupuje na 'Japan Style'. Myślicie, że tam są najlepsze. Otóż na 'awanti' jest wiele rodzajów bejsbolówek i wszystkie są na prawdę świetne. Na dodatek sklep ten ma bardzo miłą obsługę, a paczka przychodzi na prawdę błyskawicznie. Pierwszy raz tak szybko przyszła do mnie paczka ; )

Zrobić może notkę o bejsbolówkach od 'awanti'? 
` Pokażę wszystkie ; >


Pozdrawiam Serdecznie i zapraszam na
* Zrobiłam sobie loczki, ale zepsuły mi się.. i jeszcze ten deszcz... ah .. szkoda gadać. Co za pogoda -,-
Dobra ja zmyka, wpadnę później ♥

You Might Also Like

39 KOMENTARZE

  1. bejsbolówki są fajne, ale jak chyba wolę długie sweterki :) Sympatyczna wizytówka sklepu :)

    ReplyDelete
  2. Bluzka okropna, za to bejsbolówkę mam taka sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze jej nie widziałaś. Przyznam, że tu nie wyszła najlepiej ;D
      A w rzeczywistości jest świetna ; )
      Dlatego ją wybrałam, bo nawet na ich zdjęciu wygląda super ; )

      Delete
  3. Ja akurat bejsbolówkę mam z Bereshki ;>

    ReplyDelete
  4. Ładna ta bejsbolówka, też kiedyś na taką polowałam. A na stronkę awanti zajrzę. :) Pozdrawiam i zapraszam, optymistyczne-dni.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. możesz zrobić taką notkę:)
    natomiast ja swoją bejsbolówkę kupiłam w bershce :D

    ReplyDelete
  6. kuuuuuuuuurczę,ale świetna bejsbolówka ^^
    zachęciłaś nas do zakupu na tej stronie (;

    ReplyDelete
  7. tak zrób notkę o tych bejsbolówkach, ogólnie ciekawa notka : D

    ReplyDelete
  8. fajne rzeczy mają, ale trochę przeraża mnie komunikat "towar posiada defekt dlatego sprzedaję go w tak niskiej cenie uszkodzenia są nieznaczne, nie przeszkadzają w normalnym użytkowaniu może to być: plamka, skaza, brak w nadruku, dziurka itp." ;).

    ta bejsbolówka taka grubsza, jak jesienna kurtka czy po prostu jak bluza? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Żadnych defektów nie mają ; )

      Bluza, ale bardzo cieplutka jest, bo ma taki puszek w środku leciutki ; )

      Delete
  9. bejsbolówka;DD fajna;)

    ReplyDelete
  10. Ale świetna bejsbolówka! Muszę sobie popatrzeć na ciuszki z tej strony. :D

    ReplyDelete
  11. Śliczna bejsbolówka:)
    zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  12. mam identyczną bejsbolówkę,tyle że czerwoną z napisem 'A' ;)

    ReplyDelete
  13. Bejsbolówka ♥♥♥ : D + obserwujemy nawzajem ? jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga : http://my-life-1214.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę : )
    z góry dzięki ; p

    ReplyDelete
  14. Super rzeczy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete
  15. Ale ci dobrze,pada deszcz, a u mnie upałłłłłł...

    ReplyDelete
  16. fajna ! ja nie lubię sportowych ubrań, ale ostatnio coś mnie nakręca na bejsbolówkę właśnie z rodem amerykańskich filmów.
    pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  17. AnonymousJune 20, 2012

    Niesamowita bejsbolówka. A bluzki nie widzę zbytnio. Koniecznie dodaj jej stylizacje ok?

    ReplyDelete
  18. Łał świetne. ; )
    Już pokochałam ich sklep.
    Nie wiem co wybrać.. tak bardzo podoba mi się wszystko ;(

    ReplyDelete
  19. Świetna bejsbolówka^^.

    ReplyDelete
  20. właśnie poszukuję bejsbolówki:)

    ReplyDelete
  21. też podobają mi się beybolówki <33 tylko nie umiem tego napisać ;D

    ReplyDelete
  22. ja kupuję u nich na hurtowni (hurtowniaawanti.pl) i są ceny dużo niższe minusem jest to, że trzeba zamówić min 20 sztuk - ale z kolektiwami zawsze tyle uzbieramy, ostatnio uzbierałyśmy 47 sztuk xd

    ReplyDelete
  23. Cudna bejsbolówka ^^

    ReplyDelete
  24. nie lubię takich bluzek, wyglądają na tandetne, za to bejsbolówka jest świetna

    ReplyDelete
  25. zrób osobny post ;))

    ReplyDelete
  26. mamy te same bluzki :D

    ReplyDelete
  27. taki tam sklep z mojego miasta ^^ uwielbiam go i wszystkie ciuchy mam stamtąd :)

    ReplyDelete
  28. Zrób osobny post! ♥ Jestem strasznie ciekawa co to za hurtownia, co kupić, jak i za ile. Błagam! ♥♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*