Modelinowo

Friday, June 08, 2012

Hej. Dzisiaj listonosz przyniósł kopertę bąbelkową z przecudowną biżuterią modelinową. Po prostu uwielbiam takie wyroby. Bardzo, bardzo mi się podobają. Chciałabym umieć robić tak niesamowicie biżuterię, ale niestety nie mam takiego talentu ; )


1. Bransoletka donutowa. 
Obejrzyj BRANSOLETKI

2. Naszyjnik muffinka.
Obejrzyj  NASZYJNIKI

3. Broszka herbatnik 
Obejrzyj BROSZKI.

4. Naszyjnik - Ciasteczka w butelce
 Obejrzyj NASZYJNIKI


5. Kolczyki muffinki 
Obejrzyj KOLCZYKI

Jestem bardzo wdzięczna, że Tynka wykonała je dla mnie. Wiele lepsze wyroby niż kupne! *.* 
Już chcę te słodkości założyć na siebie. Boskie są ♥ 

~ Szkoda, że nie mogę ich zjeść! Bardzo kuszą. Hahaha *.*

Warto kupować Tynki te wyroby modelinowe ♥

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Ale świetnie wykonane! ;)

    ReplyDelete
  2. Też kocham taką biżuterię , ale nie potrafię lepić z modeliny ..

    ReplyDelete
  3. Ale śliczne te rzeczy <33 Chcę takie!

    ReplyDelete
  4. Śliczne. <333
    Ile to kosztowało jeśli mogę zapytać ? :33
    Zapraszam do siebie. :)

    ReplyDelete
  5. ale fajne rzeczy *.*
    może zakupie ten naszyjnik z babeczką. ;)

    ReplyDelete
  6. smacznie wyglądają ^^

    ReplyDelete
  7. mi się koszmarnie podobają te muffinki <3.

    ReplyDelete
  8. zazdroszczę dziewczynie talentu :)

    ReplyDelete
  9. ale sliczne i apetyczne:)

    ReplyDelete
  10. ale cuudne <3
    tylko schrupać hehe <3

    ReplyDelete
  11. ale świetne! Moja koleżanka robi podobne
    Zapraszam

    ReplyDelete
  12. Biżuteria jest prześliczna. Bardzo mi się podoba. :)
    Kiedyś sama próbowałam wykonać taką biżuterie jednak nie wychodziło mi to najlepiej. :) Chyba pozostanę przy kupowaniu. :)
    Pozdrawiam. !

    ReplyDelete
  13. Są boskie też bym akie chciała:)

    ReplyDelete
  14. Piękna jest ta biżuteria. Też nie umiem takich robić, nie mam talentu i cierpliwości. :D

    ReplyDelete
  15. Ten naszyjnik jest najlepszy! &-&
    Ale wszystko cudne, kurde

    ReplyDelete
  16. ale piekneee <3
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  17. ale śliczne.: ) Jessiko napisałam do Ciebie na gadu-gadu, ale niestety mi nie nie odpisałaś.:( A chciałam napisać do Ciebie listt.:((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę sprawdź numer gg z podanym na blogu i napisz jeszcze raz. Nie możliwe, że nie odpisałam, ponieważ każdemu odpisuję. ; )
      Nie otrzymałam po prostu od Ciebie wiadomości ; )

      Delete
    2. Numer jest na pewno ten sam, bo jesteś u mnie dostępna i masz avatar ze swoim zdjęciem.: ) Musiało nie dojść, ale napisałam jeszcze raz i nadal nie ma żadnego odzewu, może po prostu napisz do mnie Ty 36521185 , może dojdzie.: )

      Delete
  18. moja kuzynka robi takie, wygląda to na prawdę świetnie! Dodam kiedyś o tym post z linkiem na jej konto allegro. Sama mam parę rzeczy od niej ;)

    ReplyDelete
  19. ma dziewczyna talent ;D

    ReplyDelete
  20. Śliczne !

    Zapraszam ;d

    ReplyDelete
  21. Też miałam taki naszyjnik z ciasteczkami od Tynki, ale niestety mi się popsuł. Szkoda, bo był śliczny :(

    ReplyDelete
  22. jejku, jakie śliczne! ^^

    ReplyDelete
  23. Wszystko mi się podoba .! :**

    ReplyDelete
  24. słodkie ^^ Najbardziej mi się podobają kolczyki babeczki :D

    ReplyDelete
  25. jej, są cudowne.. chciałabym takie ;)

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. kolczyki bralabym<3
    + to prawda, że doniosłaś firmie na gumijagode?! ;o

    ReplyDelete
  27. Fajny blog + obserwuje ;)
    Mogę liczyć na to samo ?

    http://ann-fashion-model.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    zapraszam tez do sb na konkurs ;)

    ReplyDelete
  28. Jakie to wszystko słodkie ^^

    ReplyDelete
  29. tworzysz piękne rzeczy:)obserwuje i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  30. az nabralam mnie ochota na ciasteczka ;)

    bede wpadala czesciej, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  31. fajne ;p
    zmiany w wygladzie ;p
    i ile firm o_O. lol !

    ReplyDelete
  32. Oczywiście folia bąbelkowa :D
    Biżu jest przesłodka ! <3
    Obserwuję i zachęcam do tego samego ^.^

    ReplyDelete
  33. jakie świetne.! muszę mieć...:D

    ReplyDelete
  34. Cudowna biżuteria :)

    ReplyDelete
  35. No , to trzeba mieć talent . ....

    ReplyDelete
  36. ładne rzeczy też takie robie :)

    ReplyDelete
  37. Ta dziewczyna ma boski talent <3 aż chce się te ciasteczka schrupać ^^

    ReplyDelete
  38. Słodkie są, ta dziewczyna ma wielki talent.
    Hehe, naprawdę kusząca ta biżuteria :D
    Zapraszam do siebie

    http://my-chemical-lifexd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. świetne... ^^ wgl super blog. w wolnej chwili zapraszam na mojego
    http://niewiodcznedlaoczu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. No właśnie, kusi żeby zjeść ^^

    ReplyDelete
  41. gdy widzę takie rzeczy, nwm czemu, ale chcę lizać monitor ;P

    ReplyDelete
  42. Naprawdę niesamowite! To się nazywa prawdziwy talent! ;*

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  43. Ale śliczne, wyglądają lepiej niż prawdziwe, Oczywiście dodaje do obserwowanych żeby nie zgubić :P

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*