Listy od czytelników

Wednesday, June 27, 2012

Hej, wpadam tylko na chwilkę by pokazać Wam listy od czytelników, bo sami chcieliście zobaczyć. Ale ja listów i tak nie pokarzę bo wiadomo, nie każdy chce by ten list publikowano. ; P

Dziękuję bardzo Michalino za list oraz bransoletkę z muliny. Bransoletka jest dobra, wcale nie za duża. Hehe ; ) 


Kolejny list od Kamili, za którego bardzo dziękuję i dziękuję za miły prezent, przyznam, że bardzo oryginalny. Haha ; P

 Święty znaczek xd haha ; P  ` Pierwszy raz taki mi się przytrafił, a przyznam, że już trochę listów dostałam.
 Prezent niespodzianka, który mnie zaskoczył ; D
` Ta herbatka z żółtą kartką pachnie prześlicznie ♥
 Nie będę ich sparzać, bo herbat mam na prawde wystarczająco. xd 
Pozostawię na pamiątkę  ; D
 A na koniec kartka od Martynki, pierwszej lub od razu drugiej czytelniczki bloga! ; )

Śliczna pocztówka ^^ Dziękuję. ; )

` Dobra ja zmykam, biorę się za odpisywanie na wszystkie listy! ^^
 

You Might Also Like

43 KOMENTARZE

  1. AnonymousJune 27, 2012

    Super masz czytelników! ;)

    ReplyDelete
  2. Fajnych masz fanów :)

    ReplyDelete
  3. śliczne dostałaś prezenty ^^ pocztówka chyba najlepsza <3 hahaa ;D

    ReplyDelete
  4. fajna pocztówka ;)
    Super masz fanów ;d

    ReplyDelete
  5. swietne listy, haha :) super herbatki, chciałabym poczuć zapach tej z żółtą karteczką ;D

    ReplyDelete
  6. super ta pocztówka ;)

    ReplyDelete
  7. może ja też kiedyś do Ciebie coś wyślę ;). choć nie wiem, ostatnio czasu i środków specjalnie nie mam, może w wakacje będzie lepiej <3.

    ReplyDelete
  8. Też dzisiaj dostałam list :P

    ReplyDelete
  9. Śliczne listy. ;) Haha, naprawdę ten prezent jest bardzo oryginalny. xd

    ReplyDelete
  10. dostawanie listów to świetna sprawa, ja zaczęłam kilka miesięcy temu i aż do teraz piszę z kilkoma dziewczynami:)

    ReplyDelete
  11. Taki znaczek jest na prawdę wyjątkowy , schowałabym go sobie ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wszystkie listy mam schowane ; D
      Więc znaczek nie zginie ; P

      Delete
  12. AnonymousJune 27, 2012

    czy nie lepiej jest wysłać e- maila ? Taniej i szybciej dojdzie ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak możesz tak myśleć? ; O
      Listy na papierze to co innego... w meila nie ma żadnej satysfakcji. O.o

      To co, że taniej. Pieniądze chyba nie są najważniejsze.

      Delete
    2. Też nie wiem jak mozna tak myśleć ?!
      Z takiego listu masz satysfakcje i gdy kiedyś zapomnisz hasła ma e-maila to listy będziesz dalej mieć w szufladzie i będziesz mogła sobie przypomnieć co robiłaś parę lat temu !

      Delete
  13. tylko pozazdrościć czytelników :)

    ReplyDelete
  14. rzeczywiście znaczek wyjątkowy :)

    ReplyDelete
  15. oo śliczna pocztówka i fajne prezenty ^^

    ReplyDelete
  16. znaczek wyjątkowy ♥

    ReplyDelete
  17. fajny pomysł z tymi listami : D

    ReplyDelete
  18. Jej podoba mi się taki prezent! To bardzo fajne dostać 'saszetkę herbaty', ale jeśli ładnie pachnie powieś ją sobie nad łóżkiem :)
    Znaczek oryginalny :)
    ładnie tu u ciebie;*

    ReplyDelete
  19. herbata, hehe^^
    fajne bransoletki z muliny :D

    ReplyDelete
  20. ale fajna herbata, pomysłowe^^

    ReplyDelete
  21. śliczne listy i pocztówka. <3
    pozdrawiam. ^^

    ReplyDelete
  22. Widzę, że podobnie jak ja jesteś typem kolekcjonera... wszystkiego, co popadnie :D

    ReplyDelete
  23. Haha.. herbata :)
    Czemu ja nie jestem taka pomysłowa? xd

    ReplyDelete
  24. fajnie ci z tymi listami :))

    ReplyDelete
  25. AnonymousJune 28, 2012

    http://pamietnik-gabi.blogspot.com - Nie wkurza cię, że ta dziewczynka cię podrabia?;/

    ReplyDelete
  26. Boski pomysł z tymi listami! Jak to zrobiłaś , ze tyle osób do ciebie piszę ?! Pozazdrościć !

    ReplyDelete
  27. Fajnie masz z tymi wysyłkami :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*