Jutro na gala

Tuesday, June 19, 2012

Cześć kochani. Wybaczcie, że wczoraj nie napisałam ale do 23 siedziałam u Ady a jak przyszłam to poszłam się kąpać i niestety już nie mogłam wejść bo rozpętała się niezła burza. Właściwie to lubię jak się błyska gdy jest ciemno, ale gdybym była na dworze to chyba bym dostała zawału. Hahaha ^^ Bardzo boję się burzy na dworze. A tak w ogóle to już powystawiane oceny, luzy w szkole i o to chodzi ; ) Uwielbiam to. Jutro musimy przyjść mniej więcej ubrani na galowo, bo uroczyście otwieramy naszą halę w szkole. Będzie normalny w-f się odbywał. A tak to mieliśmy na dworze, co prawda na dworze fajniej bo wszystkie boiska nasze i można sobie spacerować i iść nawet na strumyk. Oby pan nie robił nam od następnego roku szkolnego wycisku, bo sportowcem nie jestem. Lubię grać tylko w siatę, oczywiście z osobami, które umieją chociaż trochę grać, bo inaczej to co chwile trzeba po piłkę biegać. ^^ Trudno, każdy jest dobry w czym innym. Powracając do jutrzejszego dnia. Odbędą się jakieś występy i będzie burmistrz miasta. Nie wiem tylko co ubrać zbytnio. Coś się wymyśli. Chyba wezmę aparat i jak coś zrobię zdjęcia mojego 'stroju'. Zapowiada się bardzo luźny dzień,  a lekcje będą po 35 minut i to na dodatek tylko ze dwie lub trzy, potem ta uroczystość.

łoooł staroć ze stadionu ; D
 Dobra ja kończę, Papa *.*

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. AnonymousJune 19, 2012

    Jess. Koniecznie dodaj swój jutrzejszy strój.
    Będzie raczej skromny i delikatne kolory czy jakoś wypasiony z żywymi kolorami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej, dodam ; )
      Raczej skromny, pani by mnie wywaliła z uroczystości gdybym ubrała żarówiaste kolorki ; D
      Już ułożyłam outfit na jutro ; ]
      Nic specjalnego, ale myślę, że idealne na uroczystość. Szczerze nie lubię się stroić na gala.

      Delete
  2. świetne okularki *.*
    Ja tez lubię grać tylko w siatkę :D

    ReplyDelete
  3. Ja burzę uwielbiam, parę razy wracałam podczas niej do domu, ale pewniej się czuję będąc w budynku :D

    ReplyDelete
  4. U mnie wczoraj też była burza, ale jak jeszcze było jasno ;/ Zawiodła mnie ta burza :D
    Ja też nie jestem sportowcem, ale w tym roku chyba połowa ocen z wf to 6 :D Lubię grać w siatkówkę, ale po tym jak większość zaczęła mnie krytykować przez moje serwowanie inne od ich to przestałam ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po co przestałaś. Nie warto zwracać uwagę na innych. Ja tam nie umiem serwować. Ale uwielbiam sobie odbijać piłkę, także nie rusza mnie to jak ktoś mnie krytykuje ; )

      Delete
  5. Okej, nie przeszkadza mi mój gips <3

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcie. my też mamy już luz w szkole.:)) Zapraszam do mnie www.ukladanka-zycia.blogspot.com nowy post.:)

    ReplyDelete
  7. Ahh uwielbiam burzę :) Czekam na outfit :D

    ReplyDelete
  8. Ale świetne te zdjęcie. Ślicznie na nim wyszłaś. *_*

    ReplyDelete
  9. AnonymousJune 19, 2012

    Jaką będziesz miała średnią? ^^
    będzie jakaś dwója na świadectwo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świadectwo jak dla mnie nie za dobre ; D
      Rozleniwiłam się po prostu ; ]
      Tak, będzie dwója. Podpowiem z czego .. - nie jestem ścisłowcem. ; D

      Delete
    2. AnonymousJune 20, 2012

      Ojj większość osób ma problemy z przedmiotami ścisłymi. Sama nie wiem jakim cudem w tym roku mam 3 z maty i fizy :O. W następnym roku będzie lepiej ;)

      Delete
    3. Ja w tamtym semestrze miałam 3 z matmy i 3 z fizy ;D
      Prawie 4 z fizy ;D

      Delete
  10. też lubię burzę,chociaż ta wczorajsza nie dawała mi spać :c
    a zdjęcie jest prześliczne:3

    ReplyDelete
  11. lubię burzę :c
    fajna fotka :**

    ReplyDelete
  12. dodaj, dodaj zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  13. Też mam wystawione oceny ^^

    ReplyDelete
  14. Widzę, że znalazłam moją kopię 'sportowca' Jak w-f to tylko siata ;)

    ReplyDelete
  15. Lubię burze, to jak horror w rzeczywistosci xd

    ReplyDelete
  16. u mnie też jest luz w szkole:D
    fajne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  17. Lekarz powiedział, że mam się do niego zgłosić po 18-20 dniach. Idę w poniedziałek i modlę się żeby zdjęli mi ten gips ;c. A i chyba w czwartek muszę iść do szkoły, podpisać jakąś księgę nie chce mi się i nie chce za bardzo obciążać nogi ale raczej będę musiała ;c

    ReplyDelete
  18. super jak juz są oceny wystawione, co? błogie lenistwo, można odpocząć!

    ReplyDelete
  19. Jess ! Mam pytanie. Jaki masz aparat? :D Chodzi mi o doklady model.

    ReplyDelete
  20. ładne okularki :)
    zapraszam, u mnie konkurs :)

    ReplyDelete
  21. ja jestem jedyną osoba w klasie, która serwuje dołem xd

    ReplyDelete
  22. Uroczo . :]
    Zapraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  23. ja dzisiaj poszłam odwiedzić klasę :)

    ReplyDelete
  24. Pasują do Ciebie te okulary ^^

    ReplyDelete
  25. oo to fajnie, ze Wam halę otwierają ^^ też lubię grać w siatkówkę <33 nooo bardziej kocham niż lubię ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*