Jubileo, Galeria Qarat

Tuesday, June 05, 2012

Hej. Dzisiaj na początku (jak zwykle) nie miałam chęci by wstać do szkoły, ale jakoś szybko się ogarnęłam. Pierwszy był w-f. Jak zwykle tylko gadanie. Ogólnie to nie mam zaliczonych biegów i wgl. bo jeszcze ani razu w tym semestrze nie ćwiczyłam. Nie mam ochoty ćwiczyć. -,- Nie przepadam za w-f'em. Gdy byłam w szkole mama napisała do mnie, że odebrała paczki i ze jest torebka i naszyjnik. Nie wiedziałam jaka torebka. Gdy przyszłam do domu zobaczyłam ze w skrzynce znów coś jest. Poszłam więc otworzyć a tam dwa listy ; )
Ucieszyłam się.

 A w kopercie "
i..

List od 
 Myślę, że z Karoliną będę już korespondować ; )
Dzisiaj tak jak mówiłam mam już paczki! ; )
 
 Wyczekiwana kotwica! ; )
Jakość tego naszyjnika idealna. Na prawdę sklep godny polecenia. A więc zapraszam do Jubileo.
Można go kupić TU

Zapraszam także do polubienia Jubileo na facebooku. 
 
 
Druga paczka....
A w niej :
 Tu kolorek wyszedł inny niż na żywo, ale poniżej jest bardziej podobny ; )
 Oraz ..
 A w tej małej torebeczce znajdowały się kolczyki :
 W paczce znajdowały się również wizytówki do sklepu, które zamierzam wysyłać w listach. 
Mam nadzieję, że skorzystacie z kupna!
 Na prawdę zachęcam do kupna w sklepie ; )
Polecam oby dwa sklepy *.*
Później wyszłam z Adą do miasta, kupiłam sobie trampki i bluzeczke xd.
 Kolor bluzeczki ♥ Mint *.*
 Tymczasem ja muszę uciekać. Ada koło mnie jęczy, że mam wyłączać laptopa bo chyba idę do niej na noc. Hmm.. właściwie nie wiem czy mogę, ale idę sie spytać mamy. Papa ^.^
 

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. śliczne rzeczy <333 ubierzesz kotwice do Gdyni?

    ReplyDelete
  2. W końcu doszła! Miałaś rację! :D <3
    Szykuję się kolejna paczka ;p
    Naszyjnik<33

    ReplyDelete
  3. Jaki masz nick na stardoll'u ?
    Ja jestem Demisia200 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wchodzę już na stardolla.

      Mój link : extramodelka

      Delete
  4. Bluzka jest ładna ;c

    ReplyDelete
  5. jaki cudny naszyjnik ;o

    ReplyDelete
  6. wow ile rzeczy jednego dnia nic tylko pozazdroscic ;d

    ReplyDelete
  7. Aligatorek na kopercie - uroczy :)

    ReplyDelete
  8. śliczne trampki i bluzkaa :D

    ReplyDelete
  9. ja nie lubię spać u koleżanki w tygodniu gdzie na drugi dzień mam iść do szkołyy ; )

    ReplyDelete
  10. jakir sliczne rzeczy, trampki skradly moje serce!

    ReplyDelete
  11. Ale nowości!:) śliczne trampeczki:))

    ReplyDelete
  12. fajne buty, wisior i torba :)
    obserwujemy ?

    ReplyDelete
  13. Ładne buty :)
    W ten weekend zbiorę się i napiszę do Ciebie :D Mooooże... Chciałabym, ale mi się nie chce xD

    ReplyDelete
  14. oo fajne rzeczy dostałaś : PP

    ReplyDelete
  15. ale masz fajnie z tymi prezentami :)

    ReplyDelete
  16. też nie przepadam za w-f'em^^
    fajne rzeczy:D

    ReplyDelete
  17. achh te prezenty <3 heh xd

    gratuluję nowych współpracy :)

    ReplyDelete
  18. mam identyczne trampki ;D

    ReplyDelete
  19. o jej , ale śliczna ta kotfica i nowe buciki *,*
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  20. Świetna torebka i naszyjnik ;)Zapraszam do siebie,a ja zaczynam Cie obserwowac ;)
    http://kolorowe-jutro.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ale fajnie jest tak z kimś pisać poprzez listy, zawsze jak przychodzisz do domu masz jakąś niespodziankę :) Zazdroszczę ..♥
    Ten naszyjnik jest cudowny..<33 Torba troszeczkę mniej mi się podoba, bardziej interesuje mnie jej zawartość ;D
    No i te trampki, jak mogłabym je pominąć ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na żywo torebka wygląda lepiej. ; )
      Zrobię zdjęcia na wycieczce, na dworze tez inaczej.. inne oświetlenie ; >

      Delete
  22. Śliczne nowe rzeczy *-*
    Trampki <333


    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  23. Dostałaś śliczna biżuterię ;)

    ReplyDelete
  24. podoba mi sie tu:) obseruwje :)

    ReplyDelete
  25. Ale fajnie też bym chciała dostać takie paczki *,*

    Jeśli masz trochę czasu to proszę cię o kilka pytań do mnie, gdyż jest mi to potrzebne to vloga ;)

    ReplyDelete
  26. Jakie fajne zakupy ^^

    ReplyDelete
  27. Jaju ale ty dostajesz tych listów i paczek. Otwórz pocztę xDD
    Ja o dziwo mam wszystko na wf zaliczone a ćwiczę najrzadziej :D

    ReplyDelete
  28. Prześliczne buty :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. trampki są prześliczne.
    podobają mi się te wzory :)

    ReplyDelete
  30. zamawiałam raz biżuterie na jubileo i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  31. bardzo fajne buty ;)

    ReplyDelete
  32. Naszyjnik jest zarąbisty .! ;)

    ReplyDelete
  33. Też nie miałam dzisiaj siły wstać do szkoły! ;p U mnie pierwszy był wok, ale ty miałaś wf to się obudziłaś :p
    Bardzo ładne podarunki:)

    ReplyDelete
  34. Trampki i kolczyki! :D

    ReplyDelete
  35. Fajna biżuteria i buty :D

    ReplyDelete
  36. Ale masz fajnie, że tyle listów dostajesz ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*