Godzina wolna

Saturday, June 16, 2012

Gdy mieliśmy godzinę wolną, wtedy chodziliśmy po sklepikach z pamiątkami, tyle tego wszystkiego ♥
Ale ja kupiłam na serio mało, bo z nad morza to te wszystkie pamiątki się u mnie w domu powtarzają i po co mieć po kilka tych samych muszelek, albo rozgwiazd, albo buteleczek z bursztynkami. ^^ Drobna pamiątka też może być.

 Różności w sklepikach
 Uwielbiam ją. Koleżaneczka mim'ka ; )
 Bardzo mile wspominam tę godzinę wolną. Następnie szliśmy na plażę, która jest na prawdę prześliczna!
Mieliśmy również czas wolny. Zdjęcia również posiadam ale to w osobnej notce ; )

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. A może zrobisz jakąś loterię, że będzie można wygrać coś z nad Morza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem po co komu coś z nad morza. Jestem pewna, że każdy był nad morzem a te upominki są tak delikatne, że w kopercie bąbelkowej zapewne by się zepsuły.

      Delete
    2. AnonymousJune 16, 2012

      No właśnie Gabol. Każdy był nad morzem i każdy posiada jakieś pamiątki. Lepsza loteria z jakąś bransoletką czy coś.

      Delete
    3. No racja też tak uważam, na wakacje zorganizuję coś na pewno ; )

      Delete
    4. W takim razie czekam na wakacje i loterie ;}}

      Delete
    5. O tak, czekamy ;D

      pozdrawiam, Aieaa.;)

      Delete
  2. Ile masz wzrostu?;>
    Ładnie wyglądałaś i masz śliczne włosy :)

    ReplyDelete
  3. a ja nie rozumiem jak można jechać nad morze i kupić jakąś chińską, gumową zabawkę :). dobrze mówisz, wszędzie jest to samo i najlepiej kupić coś drobnego, co przypomni o tej wycieczce ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. No albo po co kupować bransoletki i ogl. biżuterie które można kupić wszędzie ;D

      Delete
  4. Pierwsze zdjęcie mega fajne :)

    + zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  5. ale masz fajnie:) tak te pamiatki to nie ma sensu tyle tego kupowac - masz racje lepiej cos malego takiego co przypomina o wycieczce ale najfajniejsze to i tak sa zdjecia :)pa

    ReplyDelete
  6. Ja znad morza mam pamiątki tylko z zagranicy i z pierwszego wyjazdu nad polskie. Bo po co co roku kupować 150 bransoletek, plastikowych muszelek (wyprodukowanych w Chinach ;) )?

    ReplyDelete
  7. uwielbiam morze, wlasnie w poniedziałem jade z klasą nad morze :)
    Twoje zdjęcia ślicznee :D

    ReplyDelete
  8. duperelki z nad morza ^^
    ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  9. Ostatnio w Bieszczadach widziałam pamiątki z delfinkami. Ogólnie było tam pełno chińskiego kiczu -.-
    A co do morza, to je uwielbiam, ale dawno nie byłam :P

    ReplyDelete
  10. pisałaś wyżej, że masz 165? ze zdjęć wyglądasz na o wiele wyższą :D
    zazdroszczę też bym teraz pojechala nad morze:)

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia ;D
    Daj jak najszybciej następną notkę ze zdjęciami ! ;)

    ReplyDelete
  12. ja nie przywożę żadnych pamiątek, chyba, że pocztówkę ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 16, 2012

      Ja to samo, szkoda mi kasy.

      * Paulina S.

      Delete
  13. beautiful photo!!
    kisses ^^

    http://thebayoffashion.blogspot.it

    ReplyDelete
  14. Godziny wolne są super ♥
    Kotwica - naszyjnik pasuje do morza :)
    W ogóle świetne zdjęcia. ^^
    I mimka niesamowita. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze miałam bransoletkę z morskimi przywieszkami, którą pokazywałam kilka notek przed. ; )

      Delete
  15. Świetne <3 Zdjęcia są mega ! :*

    ReplyDelete
  16. Ale ty masz ładne długie nogi! ;)
    Świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  17. ale ładna jesteś, i to tło na 1 zdjęciu *o*

    ReplyDelete
  18. AnonymousJune 16, 2012

    Wiesz co?
    Piszę to z anonima bo nie chcę być wiedziała kto to pisze, ale ty i ankyl jesteście najładniejszymi blogerkami jakie znam, a znam na prawdę dużo.

    Boże, ślicznoty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, że nie z konta chętnie dowiedziałabym się kto tak myśli. ; )

      Dziękuję bardzo *.*

      Delete
  19. AnonymousJune 16, 2012

    Oglądasz teraz mecz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, oglądam i zastanawiam się jak oni dzisiaj grają! Oby wygrali, oby! ; )

      Delete
    2. AnonymousJune 16, 2012

      Ty za polakami?
      Ja chyba jako jedyna za czechami.
      Joke xd

      Delete
    3. Ależ oczywiście, trzeba być za swoimi! ; )

      Ale jak ktoś jest za innymi to też nic złego ; >

      Delete
    4. AnonymousJune 16, 2012

      Fajnie, że tak myślisz, bo ostatnio jak to jakiejś blogerce napisałam to od różnych mnie wyzwała. Dzięki Jess, że jesteś taka miła ;)

      Delete
  20. Angelika.'sJune 16, 2012

    Cześć Jessiko. Jesteś bardzo śliczna i masz śliczną figurę. Zamieniamy się? ;)
    Czy jak napiszę do ciebie na meila lub gadu to odpiszesz. Czy mogłabyś wysłać mi autograf? Proszę odpisz na tego komentarz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, Angeliko. Haha. Dziękuję ; )
      Oczywiście, że odpiszę. Możesz pisać śmiało. ; >
      Uzgodnimy wszystko ; ))

      Delete
    2. Angelika.'sJune 16, 2012

      Łał, dziękuję Jessiko. Już piszę meila. :**

      Delete
  21. jessi, mam pytanie. mogłabyś podać mi link do banneru gabrielli ( chodzi o tą stronę ) bo chce wstawić banner, ale potrzebuje adresu do obrazka. podaj mi adres który tu wkleiłaś jak go umieszczałaś

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapisz ten banerek na kompa i wtedy wkleisz go na pasek boczny z linkiem oczywiście do ich sklepu http://www.gabriella.pl/ ; )

      Delete
  22. świetne zdjęcia zazdroszczę, wyglądasz supr !

    ReplyDelete
  23. Taa.. co roku są te same pamiątki nad morzem. :D Znam to :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*