Experyment

Sunday, June 17, 2012

Cześć kochani. Bardzo się spieszę, bo muszę już wyłączać laptopa ... ale jak obiecałam tak dodaję notkę z 'Experymentu'. Są tam różne ciekawe rzeczy. Fajne lustra, fajne gry i zabawy. Miło spędziłam czas! ; )

Z Damianem ;3
Nie wyszło nam.. ale .. jest ok! ;D
Buuu.. magia ; D
 Magiczne patyczki - moje dłonie ;D
 Krasnale vs gigant! ; p
 Robię mgłę! ; >
Najcieplejszą mam.... twarz ; D
Kto napełni więcej kubeczka z napojem?! ; ) Go, go! ; >
Wiele Jess. Łohoho xd
Udało się ułożyć klocuszki ; D
Gratulacje <3  haha
Układamy człowieka? ; D
Jesteśmy gdzieś... uu fajnie ; p
Na prawdę świetnie tu spędziliśmy czas. Wiele śmiechu. Z chłopakami było na serio śmiesznie + z Adą ♥ 
A potem jechaliśmy w końcu do zakwaterowania. Opowiem coś potem, ale zdjęć nie mam. Warto będzie przeczytać bo było super ; ) 

~ Dobranoc ♥

You Might Also Like

88 KOMENTARZE

  1. ciekawe te eksperymenty :D
    Opowiadaj jak najszybciej o tym zakwaterowaniu ;)
    Bardzo fajne zdjęcia ;p

    ReplyDelete
  2. takie coś jest w Szczecinie - Eureka :)

    ReplyDelete
  3. Centrum nauki Kopernik w Warszawie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Centrum nauki w Warszawie jest znacznie większe i myślę, ze tam jeszcze fajniej, no ale to było przy okazji. Gdynia ; )

      Delete
  4. A Ty tam wszędzie z aparatem latałaś :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kilka osób z moim aparatem latało ;D
      Ja by robić takie różne zdjęcia 'czegoś'
      Damian by robić zdjęcia 'kogoś' ale takie na żarty ; D
      Ada by robić zdjęcia mi ; D

      Delete
  5. alee suuper :* zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  6. o chciałabym tam pojechać ! :P i fajne zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  7. No to musiało być fajnie :D
    Normalnie kiedyś się tam wybiorę xD

    ReplyDelete
  8. haha ciekawie ciekawie ^^

    ReplyDelete
  9. łaa, świetne. zapraszam c:

    ReplyDelete
  10. jakie fajne zdjęcia ;]
    o fajnie że masz taki sam telefon jak ja :D

    ReplyDelete
  11. ale fajnie masz:) buziaki:)

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęciaa ;))

    ReplyDelete
  13. widać że fajnie się bwiliście;D

    ReplyDelete
  14. Hahaha. :) Ja tam chce. xd

    ReplyDelete
  15. jeja,byłam tam z kilka razy! fajne miejsce:3

    ReplyDelete
  16. Byłam z przyjaciółką w zeszłe wakacje. Super! Byliście na dworze? Jest to spory kawałek dalej, ale jest super! (chyba że jeszcze nie otworzyli, ale już ciepło).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na jakim dworze? ; )

      My byliśmy tylko w akwarium, na mieście i w experymencie w gdyni ; p

      Delete
  17. AnonymousJune 18, 2012

    hmm byłam tam już kilka razy, ponieważ mieszkam niedaleko Gdyni,Gdańska,Malborkaaa. :))))) mnie akurat nudziły te wycieczki do experymentu... no ale każdy ma inny gust. :) ładne zdjęcia, aleee masz taki ładny uśmiech, a tak rzadko się uśmiechasz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi tam się podobało, ale wolałabym do tego Centrum nauki w Warszawie, jeszcze więcej takich rzeczy ; )
      Hehe, dziękuję. Do zdjęć jakoś nie przepadam się uśmiechać, ale na co dzień baaaaardzo często się uśmiecham i śmieję ;D

      Delete
  18. Cudowne zdjęcia. Ten ,,Experyment" przypomina mi Muzeum Mikołaja Kopernika w Warszawie. Może byłaś? Jest tam zajebiście.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie byłam ale chętnie bym się wybrała, bo słyszałam same pozytywne komentarze ; )

      Delete
  19. Fajne miejsce, ale i tak Centrum Nauki Kopernik wymiata!

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia super :)
    I fajne wogóle rzeczy ^^

    ReplyDelete
  21. byłam tam uuuuu, dawno dawno :D

    ReplyDelete
  22. wow świetnie to miejsce wygląda! :)

    ReplyDelete
  23. świetne zdjęcia, w Warszawie jest Centrum Nauki Kopernik ;) podobnie i też dużo expermentów ;)

    ReplyDelete
  24. ale tam musialo byc suuper <3
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  25. Ps. Kiedy wyniki listów?

    ReplyDelete
  26. Krasnale vs. Gigant - genialne ^^. Wgl. boskie zdjęcia

    ReplyDelete
  27. oo, takie jak w Wawie :). trochę się eksperymenty powtarzają, ale na pewno i tak było wspaniale ;).

    ReplyDelete
  28. to jest centrum kopernika w Wawie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, to jest centrum nauki Experyment w Gdyni ; )

      Delete
  29. fajnie spędziłaś czas .

    ReplyDelete
  30. Ale fajne miejsce. Chętnie by je odwiedziła, bo można się wiele nauczyć, bawiąc się :D

    ReplyDelete
  31. Damian to Twój chłopak? ;d

    ReplyDelete
  32. ale fanie, nie bylam tam ;d

    ReplyDelete
  33. Ale fajne miejsce! Gdzie to? ;>

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. lubię takie miejsca jak to

    ReplyDelete
  35. WOW, ekstra

    gdzie to jest ?

    ReplyDelete
  36. Musiało być na prawdę ciekawie. To też w Gdyni? :D

    ReplyDelete
  37. baardzo ciekawe zdjecia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie:D
    http://love-drug-fashion.blogspot.de/

    ReplyDelete
  38. Ale fajnie .
    To czekamy na tą notkę z "zakwaterowania" .?
    Zdjęcia fajne :]
    Świetny BLOG ^_^
    wpadnij do mnie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. AnonymousJune 18, 2012

    Damian to twój chłopak ?

    ReplyDelete
  40. musiało być super:D
    muszę tam jechać^^

    ReplyDelete
  41. o jak fajnie masz ;>

    ReplyDelete
  42. EXTRA !!!! POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE W WOLNYM CZASIE ;)
    CLAUDIA TRISH

    ReplyDelete
  43. fajny blog
    zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia <33 miło się ogląda ;* haha ;D

    ReplyDelete
  45. świetne zdjęcia - też tak chce . !

    ReplyDelete
  46. Ha, ha! Super zdjęcia ;D

    _____
    Mam takie głupie pytanie, ale może wiesz. ^^
    Jak FACHOWO nazywa się ścina w badmintonie?? :D

    ReplyDelete
  47. W Gdyni oprócz eksperymentu jest też część na dworze. Przynajmniej byla w sierpniu

    ReplyDelete
  48. ale super, najlepsza bańka pierwsze zdjęcie.

    ReplyDelete
  49. o jacie, o mamo, też tam chcę :D

    ReplyDelete
  50. Świetnee!:D
    Zapraszam,nowa notka!

    ReplyDelete
  51. Było świetnie ; *
    A najlepszy koniec... układnie człowieka ;D
    Haha xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. No oczywiście. Chłopacy to tam wiesz, różne pomysły. Hahaha ♥

      Delete
  52. masz chłopaka :) ?

    gdzie byłaś zakwaterowana ? :*

    ReplyDelete
  53. Great pictures! :)

    Kisses ♥
    http://annchica.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podobne rzeczy są w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie - polecam ;)
      Obok jest również planetarium które jest mega i również polecam.

      Jak będziesz mogła to wpadnij tam. Bo o ile dobrze pamiętam to nie mieszkasz w stolicy? :D

      Delete
    2. Chętnie bym Się wybrała ; )

      Mieszkam w małym mieście w woj. kujawsko-pomorskim. Bliżej Torunia, Bydgoszczy ; )

      Delete
  54. To takie coś jak muzem kopernika w warszawie nie ??
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  55. Fajnie ! też tam byłam, ale juz jakiś czas temu , no i nie było tylu atrakcji!

    Zapraszam do mnie ; )

    ReplyDelete
  56. EDIT. Bo jeśli dobrze rozumiem to Centrum Kopernika ; D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*