Efekt

Friday, June 22, 2012

Hej kochani. Dzisiaj specjalnie na życzenie kilku blogerek pokazuję efekt po wytuszowaniu rzęs tuszem - Astor.

Myślę, że trochę różnicę widać. Coś dopowiem. Tusz doskonale wydłuża rzęsy i nie skleja mocno ( zdjęcie zostało zrobione na super makro, także widać najdrobniejsze szczegóły, których zasadniczo nie widać). Grudek też nie ma. Jestem bardzo zadowolona z tego tuszu, chętnie będę go używać. Nigdy nie zrezygnuję z gumowych szczoteczek ^^

Zapraszam do kupna :
 
Ja dolnych rzęs nigdy nie maluję, bo wygląda to bardzo sztucznie - w moim przypadku, bo mam dosyć długie rzęsy, więc jak użyję tuszu jeszcze na dół to haczą mi się ... dlatego też, z dolnego malowania rzęs zdecydowanie rezygnuję ; )
 
Podoba Wam się efekt?
 

You Might Also Like

43 KOMENTARZE

  1. Efekt jest śliczny ♥ I tak po za tym świetne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  2. ale masz piękne i dlugie rzesy bez tuszu!

    ReplyDelete
  3. Efekt jest rewelacyjny. Ale łądne oo ;D

    ReplyDelete
  4. Dobry efekt :)
    tatuaże nie moje :) bo ja bym sobie wogle nie zrobiła ^^

    ReplyDelete
  5. Oooo! Patrzę , że nie tylko ja nie maluję dolnej lini rzęs. A zawsze myślałam, że jestem jakimś odmieńcem.
    Ja też mam dosyć długie rzęsy przez co wyglada to sztucznie po pomalowaniu ich w całosci ; )

    ReplyDelete
  6. Świetny efekt ;)
    Ale masz ładny kolor oczu ♥

    ReplyDelete
  7. zgadzam się, efekt zadowalający ♥

    ReplyDelete
  8. Mega wydłużenie ;d

    ReplyDelete
  9. też nie maluję dolnych :).

    ReplyDelete
  10. Daje ładny efekt ;)
    Też nigdy nie maluję dolnych, nie wygląda to u mnie ładnie :D

    ReplyDelete
  11. I jak kochana ..list już idzie do mnie czy jeszcze nie ? :p
    Ładne oczyska :)

    ReplyDelete
  12. Ja również nie maluję dolnych :))
    Bardzo podoba mi się efekt ;)

    ReplyDelete
  13. nie maluje rzęs ale powiem,że ok wyglądają ;P

    ReplyDelete
  14. Bosko wyglądają ;D Ja mam bardzo mało rzęs i często mi wypadają,więc tusz jest moim must have.

    ReplyDelete
  15. Mnie jakś tatuaże nie kręcą ^^ jestem za bardzo nie zdecydowana ^^

    ReplyDelete
  16. ale słyszałam także, że jeśli nie malujemy dolnych rzęs to optycznie wydłużają nam się górne .:)

    obserwujemy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. o tym to nie słyszałam, ale u mnie to wygląda dziwnie ;D
      Jak barbie ; D
      Wolę mieć górę wymalowaną tylko ; p

      Delete
  17. efekt mnie nie przekonuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na żywo to też inaczej. Widziałabyś najpierw bez tuszu potem z tuszem to niezłe wydłużenie ; D

      Delete
  18. efekt jest nieziemski! : D

    ReplyDelete
  19. ooo...świetnie :*
    Też maluję tylko górę ;)

    ReplyDelete
  20. Efekt fajny ;)
    Żałuję, że ja nie mogę malować się tuszem.. Jestem chyba uczulona, bo jak tylko się pomaluję to strasznie zaczynają mnie oczy swędzieć ;/

    ReplyDelete
  21. Fajnie . Mi koleżanka pożyczyła w szkolę maskarę od eveline i jest świetna ! Polecam, ja już mam zamiar ją kupić.

    ReplyDelete
  22. Widzę nowy wyglad bloga.? :) To moja przyjaciółka robiła, Patrycja, jest świetna :* mi też zrobiła, naprawdę się starała i długo nad nim siedziała :] Namówiłam ja żeby Ci zrobiła ;p A no i jeszcze skontaktujesz się ze mna emailem ? (juliasokolowska10@wp.pl) zamierzam Ci jutro napisać list więc potrzebuje adres ;p A efekt bardzo fajny, podoba mi się :) pozdrawiam :* & miałam mały problem z twoim blogiem, nwm czemu było coś ze jest on tylko dla wybranych blogerów czy coś w tym stylu, ale już jest okej :] pozdrawiam :* i zapraszam do mnie a wiesz ma już 59 obserwatorów ;o dla mnie to bardzo dużo dla cb pewnie nie, ale wiesz zawsze coś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Patrycja jest rewelacyjna *,*
      Jasne, że się z Tobą skontaktuję. Dziękuję ^^

      Był zamknięty ponieważ był remont. ; p
      59 to nie tak mało obs. ^^

      Delete
  23. swietnie rozdziela rzesy :)

    ReplyDelete
  24. fajnie, widać różnice ;p

    ReplyDelete
  25. B.ładnie :) zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  26. Wow, ślicznie!
    Muszę nauczyć się robić delikatny make up!
    Zapraszam na nowy post z wielką ilością zdjęć! ;*

    ReplyDelete
  27. Ładny masz kolor oczu. :)

    ReplyDelete
  28. wielkie łaał..!
    A ja nie potrafie nawet tok ładnie umalować oka :(

    ReplyDelete
  29. Jak ładnie umalowane ^^

    ReplyDelete
  30. Widać efekt i łądnie umaolowane. ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*