Dzień Dziecka ; )

Friday, June 01, 2012

Hej kochani, wczoraj nie pisałam po jakoś nie miałam żadnych zdjęć i nic takiego ciekawego się nie wydarzyło. Dzisiaj z resztą też nie. Nie poszłam do szkoły. Miało być w szkole świetnie. Dzisiejszy dzień miał się odbywać na boisku, ale niestety zaczęło mocno padać. Pogoda była przerażająca. Przez to, że było zimno i była ulewa zapewne odbyło się wszystko w szkole. Dlatego też nie poszłam. Nie chciałam w szkole tego dnia, z całą szkołą, na dodatek na holu, ponieważ hala jeszcze nie jest otwarta. Jest skończona, ale główne otwarcie będzie za kilka dni, o ile dobrze pamiętam.
Wracając do dnia dziecka...


Czy dostaliście jakiś prezencik od rodziców?

Ja dostałam bluzeczkę miętową ♥ Ubieram ją na pierwszy dzień wycieczki *.* Także będzie stylizacja już niebawem. 

Jest świetna. Zakochałam się w niej ♥ 
Tak w ogóle na każdym blogu ktoś mnie kusił truskawkami, że nie mogłam wytrzymać. Hehe ; >

Mniam *.*
A tak w ogóle to chyba czas w końcu na wyniki konkursu na nagłówek. Wygrywa ...

http://i41.tinypic.com/1t2alf.png 

Nagłówek mi się podoba, ale niestety jest za mały ... a próbowałam go dzisiaj dodać. No nic... muszę męczyć się na razie z teraźniejszym nagłówkiem. 
Kasiu skontaktuję się z Tobą ; ))

Jeżeli ktoś chce zrobić mi miętowy nagłówek to chętnie przygarnę! ; )  
Nagrodą będzie reklama! ^^ 
Co by tu więcej pisać. Dzisiaj nie mam ochoty ruszać się z domu, choć widzę, że nawet zawitało słoneczko. Jutro wychodzę z Weroniką i z Dominiką z mojej poprzedniej klasy. Ale się z nią dawno nie widziałam. ♥  Może być ciekawie. 
Jak zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. 
Podoba wam się? ; )
Zakochałam się w pastelach ♥ 

Miłego Dnia!

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. Ja dostałam komórkę na Dzień Dziecka- Sony Ericsson XPERIA mini Pro.

    ReplyDelete
  2. Fajnie. Tylko ten miętowy kolor bloga taki smętny :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama wybierałam tło i właśnie takie chciałam. ; )
      Jeżeli Ci się nie podoba to nie wchodź na bloga. Nikt nie zmusza.

      A miętowy taki jest ; )

      Delete
    2. Ona tylko wyraziła swoją opinię,nie powiedziała,że nie chce wchodzić. ;p
      A bluzka prześliczna,uwielbiam kolor miętowy :)

      Delete
    3. AnonymousJune 01, 2012

      ona tyko powiedziała że nie podoba jej się kolor. Jak będziesz wszystkich wyganiać za coś co się nie podoba to wątpię czy Twój blog będzie miał więcej niż 1 wyświetlenie na rok...

      Delete
    4. Przepraszam ; )
      Po prostu przez pewną blogerkę mam dzisiaj zły humor. Wybaczcie.
      Wszystko dzisiaj mnie drażni ; <

      Delete
  3. świetna bluzka ! :) wygląd super !: )

    ReplyDelete
  4. swietnego masz bloga. :)
    zaobserwujemy? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie bym zaobserwowała ale coś mi blogger nie jest posłuszny i nie mogę ; <

      Delete
  5. Ja nic nie dostałam :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam miętowy kolor !;0
    Świetna bluzka ;D

    ReplyDelete
  7. Śliczna bluzeczka, ta koronka jest urocza :) Ja również jestem zakochana w mięcie ;p

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post :)

    ReplyDelete
  8. śliczny wygląd :)
    ja dostałam od rodziców pieniądze i pewnie babcia też się coś rzuci :D

    ReplyDelete
  9. śliczna bluzka,a kolor to już wgl *.*

    ReplyDelete
  10. Blog wygląda cudnie . ;) Miętowy kolor wszędzie rozumiem . ;D
    Ale badzro mi się to podoba . ;D

    ReplyDelete
  11. bluzeczka genialna, oddaj mi ja ;<< jeszcze ten kolorek dodaje jej wiekszego uroku. Ja na dzien dziecka dostalam pieniadze i slodycze, raczej standardowo :D

    ReplyDelete
  12. Ładnie, ale szczerze muszę przyznać, ze trudno mi się przywyczaić - tamten nagłowek był bardzo wyrazisty, a ten jakiś taki mniej:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagłówek jest taki sam tylko inny kolorek. ; )
      Musiałam zmienić, bo inaczej by w ogóle nie pasował ; ]]

      Delete
  13. Świetna bluzeczka! <3

    ReplyDelete
  14. też uwielbiam pastele ;)

    ReplyDelete
  15. Ładny kolorek bloga :)
    A nagłówek Kasi jest genialny! :D

    ReplyDelete
  16. AnonymousJune 01, 2012

    jak eu weszłam nawet nie zauważyłam żadnej zmiany dopóki nie przeczytałam ^^
    Może zmień nagłówek ? a nie tylko kolor ? ;*
    fajna bluzeczka;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, wiem. Chcę zmienić.. ale nie mam pomysłów na nowy nagłówek -,-

      Dziękuję ; )

      Delete
    2. AnonymousJune 02, 2012

      Mam nadzieję, że szybko znajdziesz ;D nie mogę się doczekać . myślałaś,może o swoim zdj. ?

      Delete
    3. Co Ci się tak spieszy?
      Mi się nie spieszy. Zdałam sobie sprawę, że pasuje. ; )

      Delete
  17. ja dostałąm grę na PlayStation 3 - DanceStarParty czy jakoś tak xD śliczny ten nowy wygląd <333 strasznie piękna ta bluzeczka ;**

    ReplyDelete
  18. Ladnie jest ! A naglówek naprawde bardzo ladnie wykonala Kasia. ^^

    ReplyDelete
  19. ale śliczna bluzeczka , zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  20. śliczna bluzeczka (; ja nic dziś nie dostałam :( świetnie zmieniłaś wygląd bloga,baredzo mi się podoba (;

    ReplyDelete
  21. Ojej, ale piękna koszula! Jestem zakochana w mięcie tak samo jak ty! :)
    Gratulacje dla zwycięscy!!! :)

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Wygląd śliczny. No i bluzeczka urocza. Pasuje do bloga ;) Ja tam podostawałam kilka ciuchów o które sama prosiłam i tylo:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak. Bluzeczka pasuje do wyglądu bloga ; D
      Bardzo podoba mi się ten kolor! ; >

      Delete
  23. bardzo ładna bluzka i wygląd bloga! *_*

    ReplyDelete
  24. truskawki <3
    + lajkuje
    + doszła pocztówka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie doszła, ale na pewno dojdzie ; )
      Pewnie w poniedziałek ; >

      Delete
  25. O boże ! Ta bluzka jest świetna. :33 Ja tez dostałam bluzkę. ;p Mmm, truskawki <3 :P Wiesz, wygląd bloga jest świetny ! :3 Taki żywszy. ;p

    ReplyDelete
  26. sliczna ta bluzeczka - no tak ja sama kusilam juz truskawkami:) pa

    ReplyDelete
  27. ja nic nie dostałam ;D
    fajna bluzka ;)

    ReplyDelete
  28. ja dostałam pieniążki :) wybieram się na zakupy za 2 tygodnie ;)

    ReplyDelete
  29. Podoba mi się Twoja bluzeczka! <333 ^^

    ReplyDelete
  30. No jasne, że się podoba! ;) Uwielbiam wszystko co miętowe, zaczynając od ciasteczek, a kończąc na pastelowych kolorkach :)
    Bluzka jest przecudna, a na truskawki również od dłuższego czasu mam ochotę ;)

    ReplyDelete
  31. Fajna bluzeczka :)
    Ja na dzień dziecka dostałam od dziadka pieniądze , od babci i dziadka też pieniądze , a od rodziców buty na koturnach ; D

    ReplyDelete
  32. Świetna ta bluzka :)
    Idę zjeść truskawki... Chyba moja siostra nie zjadła :D

    ReplyDelete
  33. ten naglowek jest ladny ;)

    ReplyDelete
  34. ładna bluzka:)
    truskawki<3

    ReplyDelete
  35. przecież ładny jest ten teraźniejszy nagłówek ;)
    a bluzeczka cudna! *.*

    ReplyDelete
  36. Pokochałam Twój blog <3

    Może obserwujemy się? :>

    Ja wprawdzie dopiero zaczynam,ale miło by było gdybyś też wpadła:

    http://carla-verne.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Widzę, że miętowy kolor króluje na tym blogu i dobrze! Sama uwielbiam ten kolor więc miło będzie wchodzić tutaj i oglądać go sobie.; )

    ReplyDelete
  38. śliczna bluzka - mięta górą !
    na truskawki już się skusiłam - poszły 2 koszyczki w 2 dni ale nie wszystkie zjadłam bo część poszła na dżemy domowej roboty

    ReplyDelete
  39. Też jestem zakochana w pastelach .;d
    Śliczna bluzka ;)

    Zapraszam do mnie :) http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Cudny kolor bluzki! ;)

    ReplyDelete
  41. Bluzeczka jest prześliczna :) obserwuję i liczę na to samo: www.nenkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Śliczny blog. Dodaje do obserwowanych, zrewanżujesz się ? http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Replies
    1. Aha, bo zastanawiałam się. Bo na profilu pisało kujawsko-pomorskie. ; p

      Delete
  44. oteraz zobaczylam ten paseczek do bluzeczki i jest bardzo ladny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tyle, że te cienkie paseczki lubią się rozklejać. Oby wytrwał jak najdłużej. hehe ; )

      Delete
  45. Dzięki za komentarz. ;)
    Dzisiaj u mnie czat-już z kamerką!
    http://tinychat.com/mmargot Zapraszam. ♥

    ReplyDelete
  46. My też w dzień dziecka mieliśmy być częściowo na dworze, ale z powodu pogody odwołano nam dzień sportu i mieliśmy lekcje...;/

    ReplyDelete
  47. Świetna bluzeczka. Ja na dzień dziecka miałam bal gimnazjalny :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*