Działkowo

Sunday, June 24, 2012

Hej Kochani. No i dzisiaj niedziela ... co każdemu automatycznie kojarzy się ze szkołą. No trudno, jeszcze trzeba ten tydzień się przemęczyć. Oby nauczyciele odpuścili trochę, choć jestem pewna że polski, matma i chemia będzie aż do czwartku normalna. Trudno, skoro wytrzymałam już tak długo to ten tydzień też nam wszystkim uda się przeboleć. A powracając do dzisiejszego dnia. Wybrałam się z Weroniką w stronę działek. Było bardzo fajnie szczerze mówią trochę się pogubiłyśmy w terenach starego miasta. Haha ^^
Później zatrzymałyśmy się na placu przy zamku i porobiłyśmy kilka zdjęć. No i... mam przygotowany dla Was outfit. ; )

 okulary - siostry/ bluzka - awanti / kolczyki -galeriaqarat.pl / sweterek - 'biedronka' / bransoletka donutowa - Ciasteczka Tynki / bransoletki koralikowe - DIY / zegarek - prezent / spodnie - no name/ trampki - 'atmosphere' pepco

Ogólnie dzień spędzony na prawdę ok. ^^  Nie chcę mi się chodzić ten tydzień do szkoły. Może uda mi się zostać w domu chociaż jeden dzień, i tak była już rada i zachowania wystawione. No zobaczymy ^^

A wy jak spędziliście niedziele? ; )
` Dobranoc ♥

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. no to nieźle, ale masz rację, ważne z kim się było na wycieczce :)

    ja byłam w Ostrowie w pensjonacie ' Rafał ' , ale łazienka i ściana były masakryczne . Ale czego mozna się spodziewac po szkolnych wycieeczkach :D

    :*

    ReplyDelete
  2. Ja byłam na grilu ;)
    Super stylizacja ;d

    ReplyDelete
  3. Ah.. no tak, jutro już szkoła.
    Ale ja postanowiłam sobie przedłużyć weekend i jutro posiedzieć w domu. Pójdę we wtorek ;)

    ReplyDelete
  4. ale świetnie wyglądałaś! dobranoc!

    ReplyDelete
  5. zegarek jest zdecydowanie strasznie za duży na twoją rękę to samo z tą bransoletką donutową.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten zegarek nawet na dużej ręce wydaje się wielki. ; )
      A bransoletka... wcale nie jest za duża. Może się tak wydaje na zdjęciu ; )

      Delete
  6. Ja wczoraj byłam na grillu ;)
    Śliczna koszulka ;D
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  7. wspaniały ten outfit!
    cudowne dodatki <3

    ReplyDelete
  8. o bardzo fajny outfit, ja sie wsumie nudziałam w niedziele, grałam w piłke z psiakiem i takie tam ; p

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne zdjęcia ♥
    xoxo

    ReplyDelete
  10. ja spędziłam ją ze znajomymi ;)
    Oj ten ostatni nie pełny tydzień wytrzymasz ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  11. Ja wyszłam na dwór pod wieczór bardzieej, eeh.. :< Śliczne zdjecia! :D Spodobała mi się twoja bluzka. ;p

    ReplyDelete
  12. Yeah! Pierwsza!
    OMG bardzo spodobał mi się twój blog.
    Zdjęcia są bardzo ładne a figurę masz jak zawodowa modelka :) (przesadzam bo zawodowe modelki mają
    anoreksje a ty nie, więc wd mnie tak powinny wyglądać modelki.)
    Powodzenia.
    ZApraszam do siebie i liczę na komentarz http://book-z-nami.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no jednak nie pierwsza bo niestety komentarze na akceptacje. ; D

      Dziękuję bardzo za tak miłe słowa ^^ I oczywiście wpadnę do Ciebie ; )

      Delete
  13. Świetną masz koszulkę ^^

    ReplyDelete
  14. świetny zegarek! :)

    ja w niedzielę odpoczywałam po osiemnastce brata. :P

    ReplyDelete
  15. na dworzu ;P a stylizacja śliczna ^^ też mam te trampki, tylko, że żółte xD

    ReplyDelete
  16. a ja byłam w Łodzi na zawodach ♥
    fajny outfit ^^

    ReplyDelete
  17. AnonymousJune 25, 2012

    Mogę wiedzieć dlaczego na niektórych zdjęciach masz kolczyki a na innych nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratuluję spostrzegawczości ; )
      Otóż wzięłam te kolczyki bo chciałam je ubrać, niestety moje uszy są trochę zaropiałe od jakichś kolczyków, że nie mogę nosić na razie. Ale skoro już miałam to chociaż do stylizacji je ubrałam. ; )

      Delete
    2. AnonymousJune 25, 2012

      Ej tak odpisujesz rano, czyli w szkole nie jesteś?

      Delete
    3. AnonymousJune 25, 2012

      A czemuż to?

      Delete
    4. Jak wiele osób zrobiłam sobie dłuższy weekend. ; )

      Delete
    5. AnonymousJune 25, 2012

      Amm. Ok, ja też. Haha :)
      Jesteś śliczna, masz fajowskiego i ślicznego bloga. Skąd jesteś? Bo chciałabym się z Tobą spotkać! Jestem fanką.

      Delete
    6. Dziękuję bardzo.
      Jestem ze Świecia, woj. kujawsko-pomorskie ; )
      Miło mi ^^
      Możemy tutaj nie spamować?
      Zapraszam do zakładki kontakt.

      Delete
    7. AnonymousJune 25, 2012

      Uuu.. daleko mnie.
      Dobra skontaktuję się z Tobą.

      Delete
  18. Bransoletka z pączkami . Awwwwwwwwww *>*

    ReplyDelete
  19. Ja już od tamtego tygodnia mam luz w szkole ;) A w tym tygodniu idę dopiero w Piątek po świadectwo !
    Bardzo fajny outfit . Jesteś naprawdę śliczna!
    Dodaję do obserwowanych i na pewno będę wchodzić częściej .

    ReplyDelete
  20. Donutowa bransoletka wykonania Tynki jest przecudna ♥

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia♥

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia i genialny outfit. <33
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  23. czytałam książkę całą niedziele (My dzieci z dworca zoo)

    ReplyDelete
  24. zegarek wyszedł ogromny, ale mi się to akurat podoba :).

    ReplyDelete
  25. ciekawie tu :)

    zapraszam do mnie
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ale ładnie ♥.♥
    Fajnie wszystko dobrałaś ;)

    ReplyDelete
  27. ja odwiedzałam rodzinkę :)

    ReplyDelete
  28. cudowna ta bransoletka :3
    i ten sweterek tez swietny ^^

    ReplyDelete
  29. Mam taką samą bluzkę. A kupiłamją w C&A

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*