Dłuższy weekend

Monday, June 25, 2012

Dzień Dobry kochani ♥  Dzisiaj postanowiłam zrobić sobie wolne, czyli taki 'dłuższy weekend'. Nawet dobrze, że zostałam, bo całą noc nie mogłam spać. Do tego była burza a dzisiejsza pogoda również nie jest zadowalająca. Wiatr strasznie wieje i nawet padało. W domu też jakoś zimno, bo całą noc były uchylone okna. Teraz sobie leżę w łóżku, trochę mi się nudzi, ale leniuchowanie zdecydowanie wychodzi mi najlepiej. Haha ; ) Wczoraj z kolegą na kilka minut zamieniliśmy się hasłami do facebooka i trochę u niego pobuszowałam i znalazłam zdjęcia, których nikt na oczy nie widział bo są w grupie jego klasy. Nieźle, nieźle. Na dodatek mają podane tam wszystkie sprawdziany. Taka grupa to fajna sprawa. Może od drugiej klasy założę taką, ale hm..  czy ktoś by wchodził? Spróbować można.  ^^ Obecnie jestem sama w domu i dzwoniła do mnie mama, że listonosz do pracy przyniósł paczuszki dla mnie. Odetchnęłam z ulgą, bo już dzisiaj chciałam iść zobaczyć na pocztę w sprawie właśnie paczki, na którą troszkę czekałam. Pokażę na pewno w notce, bo sama się niecierpliwię do powrotu mamy.

Zostawiam Was z pozostałymi zdjęciami z wczorajszego dnia ; )

Podobają Wam się zdjęcia?
Zrobiliście sobie dłuższy weekend?

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. ja też siedzę w domu i leniuchuje :D

    ReplyDelete
  2. Dobrze zrobiłaś! Tak jak jaa...
    aahh. laaaaaba ♥

    ReplyDelete
  3. obserwuje i dziękuje a zdjecia takie kolorowe i radosne bardzo pozytywne ;)

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są cudowne takie klimatyczne widac że masz rękę do tego ;]

    ReplyDelete
  5. Ja sobie zrobiłam ;D

    Piękne te zdjęcia kolory są fajnie instensywne ;)

    ReplyDelete
  6. piękne zdjęcia ♥ jak zawsze zresztą :)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia super, takie piękne kolory.! :)

    co to za paczka.? :)

    ReplyDelete
  8. fajny ten piesek ! ; )

    ReplyDelete
  9. też zrobiłam sobie dłuższy weekend :) ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  10. Mam pytanie : jak robisz ten napis na zdjęcia (tzn że jest taki przeźroczysty) w photo scape - nie znalazłam takiej opcji xd

    ReplyDelete
  11. ja robie sobie wczesniejsze wakacje ^^ bo do szkoły już nie chodze ;p. bardzo ladne zdj:)

    ReplyDelete
  12. ja też sobie przedłużyłam weekend :)

    ReplyDelete
  13. ja już mam wieczny weekend, no..aż do września :P

    ReplyDelete
  14. ja nie ale i tak były tylko 3 lekcje ^^ jak zwykle ;* zdjęcia śliczne <33

    ReplyDelete
  15. ciekawe co znajduję się w tych paczuszkach :)
    a zdjęcia śliczne
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  16. robisz świetne zdjęcia! ♥

    ReplyDelete
  17. Kocham te zdjęcia ;D ^^

    ReplyDelete
  18. ostatnie do mnie przemawia:)

    ReplyDelete
  19. zdjęcia śliczne!:3
    ja niestety poszłam do szkoły:c

    ReplyDelete
  20. Śliczny piesio ! *.*

    ReplyDelete
  21. Ten piesek jest śliczny ;) Super zdjęcie :) To, jak i pozostałe :)

    ReplyDelete
  22. Piesek . <3
    Zapraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  23. AnonymousJune 25, 2012

    Przecudne są te zdjecia. Ostatnie w szczególności.
    Ja też zrobiłam dłuższy weekend. A jutro idziesz Jess?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 25, 2012

      Czy lubisz Ankyl?

      Delete
    2. AnonymousJune 25, 2012

      To zabrzmiało jak .haha, śmieszna jesteś, nie lubię jej. To lubisz ją czy nie?

      Delete
    3. Niby dlaczego? Na prawdę ją lubię ; )
      Jest bardzo fajna i miła dla wszystkich na dodatek prowadzi fajnego bloga ; ]

      Delete
    4. AnonymousJune 25, 2012

      Dobra rozumiem ; )
      Myślałam, że jej nie lubisz bo jest twoją konkurencją. Bo jesteście obie sławne i świetne. Na dodoatek oobie śliczne.

      Delete
    5. Dla mnie nie liczy się konkurencja. Blogowanie ma sprawiać frajdę ; )

      I dziękuję za miłe słowa. ; p

      Delete
  24. Pierwsze zdjęcie śliczne ;)

    ReplyDelete
  25. Chcesz być jeszcze bardziej sławna?

    ReplyDelete
  26. też mam dzis wolne ;)
    zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  27. ja poszłam dzisiaj do szkoły, ale tylko po to żeby zobaczyć ile osób będzie :D

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia.

    Kiedy wyniki listów i czy to twój pies?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może jutro, dzięki za przypomnienie. ; )
      Nie, to nie mój pies. Ja szłyśmy w stronę działek to był ; p

      Delete
  29. Jezu pierwsza fota jest po prostu słodka <3 piękna jest też ostatnia :)

    ReplyDelete
  30. Śliczne są te zdjęcia ;) ja sobie też zrobiłam dłuższy weekend.

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są super :D Ja nie zrobiłam dłuższego weekendu, dużo śmiechu z przyjaciółmi :)

    ReplyDelete
  32. Zdjęcia są super :D Ja nie zrobiłam dłuższego weekendu, dużo śmiechu z przyjaciółmi :)

    ReplyDelete
  33. łądne zdjęcia ;]]

    Pozdrawiam, Aieaa.;)

    ReplyDelete
  34. Ja niestety musiałam iść do szkoły, ale było warto. Śliczne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  35. o śliczne zdjęcia !! :P

    ReplyDelete
  36. Jaki cudny piesek! <33

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  37. Ah już za niedługo wakacje ^^

    ReplyDelete
  38. Jaki śliczny piesek ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*