Do odbioru

Monday, June 04, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj obudziłam się o 7:07 ♥ Awww.. Uwielbiam te godziny. ; )
Spóźniłam się też do szkoły, ponieważ wstąpiłam do sklepu po czekoladę dla koleżanki, która wczoraj miała urodziny. Podarowałam jej też neonowe kolczyki, które Wam pokazywałam, ponieważ neony to jednak nie mój gust, a nie miałam ich nawet ubranych. Pierwsza lekcja to angielski. Ledwo co weszłam do klasy zdyszana mówiąc... "Przepraszam za spóźnienie" to już czekał na mnie test sprawdzający umiejętności. Na szczęście nie na ocenę, ale połowa będzie na pewno źle. Na drugiej lekcji sprawdzian z fizyki. Do pana przyszedł czyjś rodzic i pan wyszedł z klasy. Przez jakąś chwile nas pilnował, ale musiał potem iść zapewne do pokoju nauczycielskiego i zostaliśmy sami. Był czas na przejrzenie wzorów. Mam nadzieję, że chociaż dostanę trójkę. Tak w ogóle to już niedługo wycieczka długo wyczekiwana przeze mnie. Po szkole gdy przyszłam zobaczyłam, że na komodzie leżą listy oraz "kwitek". Popatrzyłam ... hmm.. paczuszki były do mnie, ale niestety nikogo nie było w domu i nie miał kto odebrać. Chyba idzie odebrać mama bo ja nie mam czasu chodzić na pocztę. Właśnie w tym też problem, jestem leniwa ale też nie mam czasu by iść na pocztę i wszystkie listy do Was mogą przyjść znacznie później niż się spodziewacie. Proszę wybaczyć. Ale we wakacje już nie będzie takich komplikacji, wszystko będzie szło sprawnie. Obiecuję. Obiecuję także, że notki będą miały więcej zdjęć. Bynajmniej taki mam plan. A tak w ogóle dzisiaj doszły do mnie spodnie od krawcowej te oto :

Teraz są idealne wręcz. Coś czuję, że chyba zrobię z nimi stylizację na drugi dzień wycieczki ; )

Aaaahh.. i podziękowania za listy dziewczęta! ♥
` Już raz sobie z nimi przesłałam listy, teraz myślę, że będziemy korespondować cały czas! ; )
 

 Od Oliwii otrzymałam śliczną pocztówkę z Warszawy, gdy była na wycieczce zakupiła ją dla mnie ; )
Oraz fajną zakładkę ; >
i .. druga strona zakładki.
~ Dziękuję bardzo Oliwio ; )
 
i... list od : 
Na list już odpisałam, ale nie wiem kiedy wyślę. Wybaczcie na serio za opóźnienia. ; )
A w środku bransoletka z muliny. Nie jest to warkocz ale coś takiego ... hm.. fajnego ; D
 Hmm.. zastanawia mnie jakie paczki do mnie przyszły. Na pewno od firm, ale nie mam pojęcia od jakich, ponieważ ostatnio z kilkoma zawarłam współpracę. Te firmy, które będę reklamowała są na prawdę niesamowite i godne uwagi. Hmm... czekam do jutra ♥ A dzisiaj z Adą już miałyśmy takie chęci dosłownie na pakowanie się na wycieczkę, tym bardziej, że trzecie klasy dzisiaj wyjeżdżały na trzy dniowe wycieczki. Zazdrościłam! ^^

* Coś do Zosi : Odstresuj się kochana!

Dobra to ja zmykam, jestem jakaś śpiąca. 
~ Dobranoc ♥

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. o fajnie, ładna bransoletka ;)

    pozdrawiam, Aieaa.! ;)

    ReplyDelete
  2. super blog.! jak bd mi się chciało to pomyśle o napisaniu listu do ciebie ;] pozdrowionka :*

    ReplyDelete
  3. zazdroszcze takich czytelnikow ;d

    ReplyDelete
  4. ale dostałaś świetne listy :D
    Ja też mam lenia ;p
    Zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  5. Ale ty to masz szczęście , ciągle jakieś listy i listy... :D Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  6. Ciekawe co cię tam czeka na poczcie ;))

    ReplyDelete
  7. Chcialam sie zapytac jaki masz adres e-mail i z taba poklikac. Jesli masz czas i checi to zapraszam werwa2@onet.pl

    ReplyDelete
  8. Ladna pocztowka:)
    Pozdrawiam!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajne listy :) fajny pomysł
    a na sprawdzianie z fizyki, mieliście farta, trzymam kciuki żeby była 3, a nawet i 4 :)

    ReplyDelete
  10. Naprawdę masz na imię Jessica czy to tylko taka twoja ksywka? :) Zapraszam do mnie! Reaktywacja bloga!

    ReplyDelete
  11. śliczna bransoletka <33 też bym z Tb pokorespondowała, ale nwm czy mama się zgodzi :<

    ReplyDelete
  12. not o biegusiem na pocztę i pakazuj co dostałaś :)

    ReplyDelete
  13. ten moment, gdy podczas sprawdzianu czy kartkówki nauczyciel wychodzi z klasy :D

    ReplyDelete
  14. nie pisze gdyż nadarzyły się nowe okoliczności :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, czy mogłabym wiedzieć jakie?

      Delete
    2. właściwie chodzi o to,że nagle cała klasa dowiedziała się o jej blogu i zaczęli się śmiać i dokuczać. więc stwierdziła,że zamknie :<

      Delete
  15. Zazdroszczę ci tych wszystkich pocztówek i prezentów ;*

    ReplyDelete
  16. Bransoletka jest cudna.
    Też bym chciała taką <3

    ReplyDelete
  17. Super blog , zapraszam do mnie będzie miło jeśli skomentujesz jeszcze lepiej jak zaobserwujesz , Ja z przyjemnością zaobserwuje :D

    ReplyDelete
  18. Świetna pocztówka ;)
    Zazdroszczę ! ;D

    ReplyDelete
  19. Ciekawe o kogo ta paczka... :)

    ReplyDelete
  20. ładne kolory bransoletki<3

    ReplyDelete
  21. świetne rzeczy dostajesz od czytelników :)

    ReplyDelete
  22. Ach, ja już nie pamiętam, kiedy dostałam list... Fajna sprawa ;d

    ReplyDelete
  23. To wam się udało ze sprawdzianem! ;dd

    ReplyDelete
  24. fajne:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. śliczna bransoletka...pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. A ty na ile masz wycieczke? :)

    ReplyDelete
  27. Warszawa♥ Zapraszam cię, na mój blog, bo tam rozdanie fajnych nagród :) zobacz - http://szparson.blogspot.com/2012/06/big-giveawayvarious-awards.html

    ReplyDelete
  28. Świetny blog ;) Zapraszam do siebie na mojego nowego bloga;)
    http://kolorowe-jutro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ja często spotykam się z godzinami lustrzanymi:)
    bardzo ładna kartka;)

    ReplyDelete
  30. oo zakładka bardzo fajna i miłej wycieczki życzę ! : P

    ReplyDelete
  31. Fajne prezenciki ;) chociaż mi strasznie się podoba ten rysunek na liście;) jest taki słodki ;*

    ReplyDelete
  32. fajnie, fajnie. pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  33. Ja dziś wstałam o 3 minuty później niż ty ; )
    Ledwo się wyrobiłam, ale dałam radę :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo się ciesze, że spodobały Ci się upominki bo nie byłam co do nich pewna ;) pozdrawiam Oliwia(bilberry) :*** <3 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pocztówki zbieram, a zakładka do jakiejś książki też się przyda ; )

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*