Do Gdyni

Tuesday, June 12, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj cały czas napięta sytuacja. Po szkole przyszłam z Adą i już szukałyśmy rzeczy na wycieczkę. Pierwsza stylizacja gotowa, za to na drugi dzień nie miałam pojęcia co ubrać. Ale zdecydowałam się na "fiolet" ponieważ dzisiaj otrzymałam trampki z New Age, które pokażę w jutrzejszej notce (automatyczna). Byłam też u Ady trochę, ale ogólnie to dzisiaj dużo wrzeszczę i myślę, że to nie fajnie. Ada oficjalnie przepraszam za te dzisiejsze moje wrzaski na Ciebie i jeszcze tak różne! Haha. Przejmuję się wycieczką, choć wiem, że nie mam czym. Przecież będzie super! ^^  Poszłam też dzisiaj kupić piżamkę, bo nie chciałam takiej całkiem letniej z krótkimi spodenkami i bluzką z krótkim. Wolałam z długimi spodniami, ale kupiłam ostatecznie spodnie 3/4 z krótkim rękawem. Jak przyszłam z miasta to zaczęłam ostatecznie się pakować. Oczywiście przed tym zrobiłam listę i mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam, ale to oczywiście okaże się na wycieczce. Rano spakuję jeszcze szczotkę, szczoteczkę, drobne kosmetyki i inne. Hmm.. mam nadzieję, że będzie fajnie! Zbiórkę mam o 7:45, obym się nie spóźniła! ; ) Zaplanowałam na jutro automatyczną notkę z trampkami, także chociaż coś będzie. ^^
~ Hmm.. cóż by tu mówić? Życzcie mi udanej wycieczki. Muszę koniecznie spakować dobry humor ; ]
Obym o nim nie zapomniała. ; D

* Fajnie by było spotkać czytelników w Gdyni! *

Opowiem wszystko po wyjeździe. Aparat przygotowany i to całkiem nieźle, nawet pożyczyłam kartę i baterie od Weroniki, bo nie wiadomo czy nie padnie mi po całym dniu pstrykania zdjęć i oczywiście biorę też ładowarkę.

No i gotowa.
~ Do czwartku kochani, Pa *.*

*Tymczasem oglądam meczyk! Postarać się Polacy! ; >

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. miłej wycieczki! ;>

    ReplyDelete
  2. Udanej, udanej, udanej wycieczki ♥ Nędę tęsknić, chociaż dobrze, że będzie ta automatyczna notak :) Jeszcze raz miłego wyjazdu ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam. Przeżyjesz jutrzejszy dzień ; D
      Chyba, że będzie zżerać Cię ciekawość jak na wycieczce xd haha ; )

      Delete
  3. mileo,udanego wyjazdu i szczesliwego powrotu ;)

    ReplyDelete
  4. no to udanej wycieczki !! :D
    Zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  5. Miłej zabawy na wycieczce.:)) Jak ja bym chciała na taką pojechać, dawno nie byłam.;/

    ReplyDelete
  6. udanej wycieczki :> Bylam w Gdynni jest fajnie

    ReplyDelete
  7. Życzę miłej wycieczki :D W Gdyni jest fajnie :D

    ReplyDelete
  8. udanej wycieczki i oczywiście cudownej pogody :))

    ReplyDelete
  9. no to będziemy tęsknić - udanej :).
    a co do meczu, jednak udało im się zremisować, ale mogli jakiegoś gola strzelić :).

    ReplyDelete
  10. AnonymousJune 13, 2012

    Świetny blog...Zapraszam również na mój, prowadzę go razem z przyjaciółka!
    Zapraszam <3

    ReplyDelete
  11. hej..mam nadzieje, ze wycieczka bedzie udana:)masz naprawde swietny blog...bardzo milo sie go czyta:)pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  12. hej...zycze udanej wycieczki:)))Twoj blog jest swietny i milo sie go czyta:)pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  13. Świetny blog :)
    Udanej wycieczki!
    Dodaję Cię do obserwowanych ;*
    Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  14. Też bym gdzieś wyjechała. ^^ W takim razie udanej wycieczki! PS. Mam taką samą szafkę. :>

    ReplyDelete
  15. udanego pobytu i czekam na relacje :)

    ReplyDelete
  16. Miłej wycieczki :*
    Zapraszam do siebie :*
    xoxoxo Dżull : 3
    http://dzulaiiika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ;D Fajnie, fajnie. ^^

    ReplyDelete
  18. Udanej wycieczki, a potem liczę na dużą dawkę zdjątek ;)

    ReplyDelete
  19. Udanej wycieczki :)
    Ja w środę wróciłam z mojej wycieczki :D

    ReplyDelete
  20. o, fajnie, że jedziesz i wg.
    życzę Ci udanej wycieczki ;)
    a po przyjeździe serdecznie zapraszam do nas:
    www.ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  21. Do Zobaczenia.
    Miłej Zabawy .!
    Czekamy na Ciebie :*
    Świetny BLOG ^_^
    wpadnij do mnie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. udanej wycieczki życzę :D

    ReplyDelete
  23. miej świetną wycieczke !!

    ReplyDelete
  24. Widzę Lasy♥
    Udanej wycieczki :)

    ReplyDelete
  25. Udanej wycieczki i dobrego humoru ! hehe ^^^

    ReplyDelete
  26. obserwuej i czekam na wiecej!

    ReplyDelete
  27. udanej wycieczki i mam nadzieje, że przywieziesz mnóstwo zdjęć :)

    ReplyDelete
  28. udanej wycieczki:) / Życzę miłego dnia♥ Szparson

    ReplyDelete
  29. Udanej wycieczki ^.^

    ReplyDelete
  30. dostałaś trampkiw ramach wymiany?:)

    ReplyDelete
  31. miłej wycieczki:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. To już standard te twoje wrzaski ! ;pp . Przyzwyczajenie xdd .

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*