Dar Pomorza

Saturday, June 16, 2012

Dzień dobry. ^^  Dzisiaj obudziłam się wcześniej, przez dziewczyny, które dzwoniły i dzwoniły. Haha, dziękuję Ola i Wera. Chciały bym wyszła na dwór, ale jestem nieogarnięta, ale umówiłam się z Werą na późniejszą godzinę na działkę ^^

A wracając do wycieczki...
Po "akwarium" poszliśmy na "Dar Pomorza". Przyznam, że to prześliczny statek, oczywiście  mam kilka zdjęć. ; )

Na statku zakupiłam jedną pocztówkę specjalnie dla jednej z moich czytelniczek, która jak była na zielonej szkole też kupiła specjalnie dla mnie widokówkę ; >
 Po statku mieliśmy godzinę, na chodzenie i kupowanie różnych pamiątek. Oczywiście mam troszkę zdjęć z godziny wolnej, ale to już w następnej, osobnej notce ^^
.. Hmmm teraz sobie leżę, po odwdzięczam się na komentarze i pójdę się szykować na działeczkę. + Auuućć, oparzyłam sobie mocno język. -,- Nie lubię tego ; <

~ Miłego dnia! ; ))

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. świetne zdjęcia :) byłam na tym statku , cudowny jest :D

    ReplyDelete
  2. ah,Gdynia to praktycznie moje rejony:3
    a,włosy to Ty masz fajne *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Włosy to nad tym morzem miałam całe poczochrane. Hehehe ; )
      Na serio ; p
      Tragedia ; D

      Delete
  3. Byłam na tym statku jakieś 3 lata temu :D
    Co ty jadłaś , że poparzyłaś język ? ;P

    ReplyDelete
  4. Fajne zdj.

    też nie lubię,kiedy mam poparzony język ;)

    ReplyDelete
  5. Ja byłam w Gdyni jak byłam mała,i jedyne co pamiętam to to, że mieszkała tam moja ciocia i, że byłam na jakimś castingu i przeszłam dalej, ale już wracałam do domu :D
    Ładna pocztówka :)
    Ja na wycieczce oparzyłam się w język -.- To jest okropne..

    ReplyDelete
  6. sliczne zdjecia :D
    ojj jak ja nie lubie miec oparzonego jezyka.. ;<
    Zapraszam do mnie ; )

    ReplyDelete
  7. byłam! :D
    jeny, ale bym chciała mieszkać w Trójmieście :c.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa, i jeszcze jedno ;). otagowałam Cię, jeśli masz ochotę, odpowiedz ;).

      Delete
  8. Śliczne zdjęcia ;D
    O jejku też chcę mieć takie włosy ! ;)

    ReplyDelete
  9. Ale ładne zdjęcia ! :*

    ReplyDelete
  10. Śliczna jesteś ;d Pozazdrościć wycieczki, u nas robią tak cudowne że szkoda jechać czasem ;) Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  11. ślicznie ^^ też tam byłam ;p

    ReplyDelete
  12. Fajne zdjęcia. Wiesz.. masz śliczne włosy! ;)
    Też nie lubię mieć oparzonego języka. ;|

    ReplyDelete
  13. fajne zdjęcia, ja też byłam na tym statku jak byłam na zielonej szkole ! heh. :P

    ReplyDelete
  14. śliczne zdjęcia :))

    ReplyDelete
  15. ale bym sobie pojechała nad morze... :)

    ReplyDelete
  16. Widzę że zaczynamy już wakacje :)

    Nowa notka. Zapraszam do komentowania :
    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. masz super bloga. :) zapraszam na mojego. Mogłabyś się dodać do obserwatorów? Ja już obserwuję Twojego bloga. :) Z góry dziękuję! :*

    ReplyDelete
  18. świetne zdjęcia, ślicznie wyglądałaś :* pozdrawiam xoxo

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia, piękna ty! Też nie lubię mieć poparzonego języka! ;c

    ReplyDelete
  20. Wy mieliście śliczną pogodę w Gdyni, my paskudną w Zakopanym. I pierwszy raz widziałam śnieg w połowie czerwca ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja byłam w sierpniu zeszłego roku i też był śnieg . ! ale pogoda była ładna :)

      Delete
  21. Świetnie ;)) Czuję się prawie tak jakbym tam była ;)

    ReplyDelete
  22. Zazdroszczę wycieczki. :) Masz śliczne włosy :)

    ReplyDelete
  23. Ajjj,morze ♥
    Już się nie mogę doczekać wakacji nad polskim morzem <3

    ReplyDelete
  24. Chcialabym tam sobie pojechać, uwielbiam zwiedzać :)
    Pozdrawiam :))
    A pokażę jak już bedzie po opatrunkach, bo mam opuchnięte na razie.

    ReplyDelete
  25. moorze ♥
    Już chcę tam jechać a nie w lipcu :D
    ładny ten statek i zdjęcia; )

    ReplyDelete
  26. Fajny musiał być ten statek :)

    ReplyDelete
  27. Też tam byłam. Widzę, że pogoda wam dopisała ;))
    Masz prześliczną bluzkę i naszyjnik ♥

    ReplyDelete
  28. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*