Carmex

Wednesday, June 06, 2012

Cześć kochani. Mój dzisiejszy dzień minął całkiem ok. Wczoraj jednak poszłam do Ady na noc i miałyśmy wieeeele tematów aż do nocy. Jednak, że zdecydowałyśmy się, pójść spać, ponieważ wstaniemy kompletnie nieprzytomne... i tak obudziłyśmy się takie niewyspane, nie chciało nam się w ogóle wstawać, ale ja jakoś wyrobiłam się na czas. Na pierwszej lekcji pisaliśmy sprawdzian z angielskiego z którego dostałam tylko 3+. Ale zawsze trzeba się pocieszyć, że lepsze to niż jedynka. Na drugiej lekcji było zastępstwo na świetlicy i graliśmy w scrabble. Może nie zbyt interesujące zajęcie, ale układaliśmy różne śmieszne słowa, także trochę śmiechu było. Z resztą przy tym także rozmowy... i jakoś minęła ta godzina zastępcza. ; )
Po szkole zobaczyłam że czeka na mnie jakaś koperta duża oraz "kwitek". Znowu była paczuszka polecona a nie było nikogo w domu. No cóż odbiorę w piątek bo jutro święto. A w dużej kopercie znajdowała się niespodzianka od firmy Carmex.

Testuję go już cały dzień. Także wiem jaki jest i myślę, że mogę wystawić uczciwą recenzję.


Plusy :
 - Produkty tej amerykańskiej marki zawierają unikalny zestaw składników nawilżających, dzięki którym usta zawsze wyglądają zdrowo, nie pękają i nie wysuszają się.
- Carmex delikatnie orzeźwia usta dzięki czemu przyjemnie się go używa.
- Jest podręczny, można go zabrać do kieszeni oraz można go łatwo znaleźć w torebce dzięki swoim żółtym barwom.
 
 Minusy :
- Jak dla mnie jest za ostry i nie przyjemnie jest gdy poczuję ten smak w ustach, wręcz robi mi się słabo.
Ale to tylko moja opinia i myślę, że każdy ma inny gust w smakach ; )

Podsumowując.. Carmex to na prawdę świetna firma. Błyszczyk ogólnie zasługuje na pozytywną opinię. Na pewno wypróbuję jeszcze kiedyś innych zapachów a mianowicie kusi mnie truskawka. Uwielbiam słodkie zapachy.

A tak ogólnie to u mnie nic Ciekawego. W końcu długi weekend. Trochę się rozleniwię na pewno. A co dopiero będzie gdy nadejdą wakacje, a potem rok szkolny. Nie wyobrażam siebie.. na pewno znowu nie będę mogła przyzwyczaić się do wczesnego wstawania. ; )

Papa, zmykam kochani ♥

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. tez dostalam ostatnio ;)

    ReplyDelete
  2. Czytam już pare blogów, ale twój jest po prostu boski.! Najlepszy blog, miło się go czyta, jest super.! Jak tylko wchodze na blogspot od razu wchodze na twoj profil i wyczekuje kolejnych notek.! :) Oby tak dalej.!


    Zapraszam do siebie, trwa konkurs, do wygrania jest para okularów przeciw słonecznych w kwiatkowe wzory ;)

    Pozdrowionka :*

    ReplyDelete
  3. Ja używam carmex i jestem z niego od dłuższego czasu bardzo zadowolona. :)
    Pozdrawiam. !

    ReplyDelete
  4. Zawsze chciałam go wypróbować :D

    ReplyDelete
  5. dostałaś go w ramach współpracy?:D

    ReplyDelete
  6. 'gdy poczuję ten spam w ustach,'

    jak mozna czuć spam w ustach??

    ReplyDelete
  7. Ja nigdy nie używałam Carmexa (jak to się odmienia?!), ale kusi mnie od jakiegoś czasu, jednak nie chce mi się iść do sklepu xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem sama. Ja odmieniłabym Carmexu, ale możliwe że się mylę ; )

      Delete
  8. Zawsze jak jestem w naturze to obiecuję, że go sobie kupię i tak odkładam już bardzoo długo, można mówić w latach haha

    Tylko, że ja się czaję, na ten o smaku wiśni czy truskawki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam wiśniowy i truskawkowy :)

      Delete
  9. Zawsze chciałam spróbować czegoś z tej firmy ;)

    ReplyDelete
  10. Nie wiedziałam o tym smaku Carmexu. Fajna, szczera recenzja :)

    ReplyDelete
  11. Carmex jest świetny. Ten gorzki smak u ustach troszkę przeszkadza. Ale można się przyzwyczaić.:)

    ReplyDelete
  12. Duzo masz jeszcze takich wspólprac?

    ReplyDelete
  13. zawsze chciałam go wypróbować ...
    Czy mogłabyś mi napisać na e-maill : violaa9@interia.pl jak mogę go dostać lub ewentualnie gdzie kupić lub nawiązać współpracę?
    Z góry dzięki ;)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. można kupić w rossamnie

      Delete
    2. Po kontakt możesz sięgnąć na ich stronę. Zapewne tam jest mycarmex.com

      A zakupić możesz w rossmannie ; )

      Delete
  14. Nie lubię mieć czegoś na ustach ;D Chociaż przyznam,że coraz częściej używam szminek :)

    ReplyDelete
  15. Slyszalam wiele opini na jego temat i są faktycznie dobre . Kupie go, ale jak bedzie taka potrzeba :)

    Zapraszam !

    ReplyDelete
  16. Ty dostajesz te wszystkie rzeczy które reklamujesz za darmo <<--- ??

    ReplyDelete
  17. jeszcze go nie miałam, ale słyszałam o nim same dobre opinie :)

    ReplyDelete
  18. Ja się nie mogę doczekać wakacji. Ael powrót do szkoły dla mnie będzie wydaję się, że miły ;)

    ReplyDelete
  19. już od kilku miesięcy czaję się żeby go kupić :)

    ReplyDelete
  20. Własnie tez testuje :)

    ReplyDelete
  21. jak również mam carmex tylko wiśniowy,jest super ale jak poczuje w ustach jest mi niedobrze,więc spokojnie tez tak mam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha. ; )
      Ale na pewno skuszę się jeszcze na truskawkowy! ; D

      Delete
  22. Ciekawe ;D
    ____
    Zapraszam na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com
    Założyłam nowego bloga: Photos-by-Emma.blogspot.com , będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz! ♥
    *Jeśli nie lubisz wiadomości tego typu- przepraszam. ;)

    ReplyDelete
  23. super blog , obserwuje licze na to samo :D

    ReplyDelete
  24. aa u mnie nie mam carmexów ; c

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam Carmex i ja tam lubię ten ,,smak''. :D

    ReplyDelete
  26. Kuuusisz może spróbuje :D

    ReplyDelete
  27. Mam nadzieje Jessika, ze udostepnisz ten komentarz. Nie wiem jak pewnych czytelnikow, ale mnie juz to denerwuje, ze w kazdym poscie są tylko zakupy, albo listy albo prezenty. Wiem 'wspolpraca', ale keidys na blogu opisywalas bardziej swoje ycie, a teraz zakupy, preznty, listy i paczki. Wrrr. Lubie ogladac czyjec zakupy, ale bez przesady. Pozdrawiam .
    *przepraszam za wszelkie błedy ale sie spiesze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cały czas opisuję dni. I również dodaję zdjęcia. A zakupy i prezenty jak na innych blogach. ; )
      I będę dodawała. ^^

      Delete
  28. Gdzie można to dostać? Moje usta są ciągle popekane i nic mi nie pomaga :(

    ReplyDelete
  29. Ja własnie na niego czekam.

    ReplyDelete
  30. Mam jedno pytanie :) Czy te wszystkie firmy z którymi współpracujesz same Ci zaproponowały współprace czy ty musiałaś się gdzieś zgłosić.? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli chcesz z współpracę z firmą która Ci się spodobała to musisz zdobyć kontakt i napisać do nich. Odpowiedzi są różne ; )
      Wiadomo, że firmy mają jakieś tam warunki ; ]

      Delete
  31. gdzie mozna takie cudo zakupic ?? :)

    ReplyDelete
  32. Wiele osób go poleca ale jakoś nie mogę się skusić jakoś ;)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  33. Dużo słyszałam o pomadkach z tej firmy. Chyba czas go wypróbować;*

    ReplyDelete
  34. lubię go ; )
    PLL oglądam na iitv.info ; )

    ReplyDelete
  35. Raczej się na to nie skuszę :c

    ReplyDelete
  36. też nie lubię ostrych smaków ;P

    ReplyDelete
  37. Tyle o nim słyszę ale nie miałam go nigdy ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*