Brzydka pogoda

Saturday, June 02, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj pogoda jest strasznie pokręcona. Raz pada, raz wieje aż drzewa latają a nie raz zawita na 5 sekund słońce. Tak czy inaczej pogoda zniechęca do wyjścia gdziekolwiek. Moje plany z Dominiką i Weroniką nie wypaliły, ale wyjdę z samą Weroniką. Nie poddam się .. pogoda mnie nie powstrzyma. A tak w ogóle to od wczoraj u mnie w mieście są orkiestry i goście z różnych krajów. Trwa to przez trzy dni. Piątek, Sobota, Niedziela. Chyba dzisiaj się wybiorę. Baterię od aparatu się ładują. Czekam aż Wera przyjedzie z Grudziądza i wtedy pójdziemy na jakiś zdjęcia czy coś. Parasol oczywiście też wezmę, bo ta pogoda jest zdradliwa.

A jaka pogoda u was?

staroć z 14 maja.
 ~ No i znowu słonko zawitało, zapewne na kilka sekund, ewentualnie na kilka minut. 

Miłego dnia ♥

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Niestety - pogoda jest okropna, ale miejmy nadzieje, że szybko się poprawi ;)

    ReplyDelete
  2. u mnie teraz słoneczko ;)

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 02, 2012

    U mnie pogoda całkiem, całkiem podobna. Raz słońce, raz deszcz a nieraz niezła wichura. Ja dlatego siedzę w domu, bo nie opłaca się wychodzić w taką pogodę. Tzn. ja nie mam chęci, ale podziwiam, ze ci się chce iść. Hehe ; )
    A gdzie idziesz, będą zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. ; )
      Po prostu przez pogodę nie mam zamiaru siedzieć cały czas w domu. ; ]
      Nie mam pojęcia konkretnie gdzie idziemy z Weroniką. Przed siebie ; >
      Oczywiście zdjęcia będą. ~ Mam taką nadzieję ^^

      Delete
    2. AnonymousJune 02, 2012

      No ja też mam taką nadzieję, bo lubię przeglądać Twoje zdjęcia.
      Uwielbiam twojego bloga!

      Delete
  4. Paskudna jest pogoda :/

    ReplyDelete
  5. Dokładnie ta pogoda jest pokręcona ;/
    Mnie pogoda też nie odstraszy i tak wychodzę na dwór ;)

    ReplyDelete
  6. u mnie tez okropna pogoda mam nadzieje ze jutro bedzie lepiej ;)

    ReplyDelete
  7. AnonymousJune 02, 2012

    Współczuję Jessi, u mnie jest słonecznie ; )

    ReplyDelete
  8. u mnie też pogoda jest paskudna.

    ReplyDelete
  9. Ale masz cudowne włosy !:O

    ReplyDelete
  10. u mnie tez pogoda zakręcona i wiatr, i deszcz, i słońce :/

    ReplyDelete
  11. u mnie ladna pogoda ;)

    ReplyDelete
  12. fajna fotka :)
    u mnie strasznie wieje ;/

    ReplyDelete
  13. U mnie też z pogodą nie za ciekawie. Wręcz odwrotnie. Koszmarnie, paskudnie, szaro, zimno i wszystko inne co z tym związane. Brrr. :c Jak chcę już słoneczne, ciepłe lato! ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. To zdjęcie chyba już tu było, ale never mind, bo boskie jest. *.*

    ReplyDelete
  15. U mnie się słonko pojawiło ;)

    ReplyDelete
  16. Ta... pogoda kiepska...
    Słońce u mnie się nie pojawia... niestety...
    Miłej zabawy i czekam, aż dodasz nowe zdjęcia...

    ReplyDelete
  17. U mnie pogoda to jedna wielkaa maskara .!

    ReplyDelete
  18. też mam dosyć tej pogody , gorzej jak całe lato tak minie

    ReplyDelete
  19. u mnie właśnie niedawno pojawiło się słońce i jak na razie jest całkiem przyjemnie;)

    ReplyDelete
  20. u mnie pogoda tak samo beznadziejna :<
    śliczne zdjęcie :D

    ReplyDelete
  21. Wiem, że trochę nie do postu, ale jaki masz aparat? Jesteś z niego zadowolona?

    ReplyDelete
  22. u mnie na szczęście nie pada:D

    ReplyDelete
  23. U mnie wczoraj padało, ale dzisiaj już lepiej :)

    ReplyDelete
  24. u mnie pogoda identyczna tylko deszcz jeszcze nie padał :)
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  25. U mnie tak samo ;D Brzydka ta pogoda ; (((

    ReplyDelete
  26. Brzydka pogoda, a nawet bardzo :C

    Zapraszam do mnie:
    http://instinee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. no u mnie już lepsza pogoda : )
    zapraszam do obserwowania : D
    + śliczna jesteś : )

    ReplyDelete
  28. świetny blog i wgl jesteś śliczna ; ))

    zapraszam do mnie : handballvive.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. u mnie juz ladnie slonko swiecilo :)

    ReplyDelete
  30. u mnie rano było nieprzyjemnie, teraz
    świeci słońce ale i tak jest zimno. :c
    miejmy nadzieję że pogoda się polepszy.

    ReplyDelete
  31. U mnie przed chwilą deszcz przestał padać, a teraz słońce świeci. ;P
    Zapraszam, pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  32. aa u mnie tak pochmurnie ale nawet ciepło : PP

    : D

    ReplyDelete
  33. Ładne zdjęcie ;D
    A u mnie właśnie również wyszło słonko ;D Ciekawe na jak długo... No i masz rację, nie poddawaj się pogodzie! ;D

    ReplyDelete
  34. u mnie pogoda taka sama jak u ciebie ;/

    ReplyDelete
  35. u mnie też jest taka pogoda;/
    ładne zdjęcie:)

    ReplyDelete
  36. pogoda w kratkę, nie wiadomo było jak się ubrać, czy ciepło czy nie przesadzić ;]

    pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  37. Fajny blog. ;) [obserwuje]
    Zapraszam do siebie
    http://karina-przemyslenia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. tak, 2 czerwiec a pogoda jak na jesień, brrrrr -,-
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  39. U mnie pogoda jest beznadziejna.! :( Można powiedzieć, że jest jesień.! :| heh.

    ReplyDelete
  40. Pogoda- beznadziejna :< W dzisiejszym dniu zawitał u mnie silny wiatr oraz deszcz z gradem. Na dworze jest zimno, nie obejdzie się bez płaszczyka :(
    A ja już liczyłam na słonko!

    ReplyDelete
  41. u mnie tez z pogoda rewelacji nie ma :(

    ReplyDelete
  42. Ależ Ty jesteś ładna ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*