Brzegiem morza

Sunday, June 17, 2012

Hej kochani. Dzisiaj pogoda całkiem, całkiem. Chętnie bym gdzieś wyszła, ale z drugiej strony mam lenia. Więc.. chcę i nie chcę. Dzisiaj sobie pobędę w domku. A tak w ogóle to już niesamowicie będą dni mijały w szkole. Nic na ocenę i o to chodzi! Już wyczekuję wakacji, bo właściwie niepotrzebnie jest się męczyć bezczynnie w szkole w takie upały jakie niedługo nastaną. Jestem ciekawa jak miną mi te wakacje. Chciałabym znowu pojechać do Niemczech, ale zobaczymy ; ))
A tak w ogóle to piszę notkę, by dodać zdjęcia z plaży. Spacerowałam sobie brzegiem morza i robiłam zdjęcia. Dziewczynom z klasy itd. Nawet było w morzu 4 lub 5 łabędzi, które wychodziły na plaże. Nie ukrywam, że trochę mnie to denerwowało, bo stanęły właśnie tam gdzie ja i tak ciągle. No ale ... fajnie, że się nie boją one ludzi i nie złoszczą się na osoby podchodzące do nich, tak jak te z mojego miasta, które syczą co chwile i unoszą skrzydła. 

Z Adą ; >
Patrzcie na 2 plan. Niedowiarek ; x  
Woda mówię Wam lodowata a on.. szedł i szedł jeszcze dalej ; D
 Krzywa woda? Hahaha xd
Nie ukrywam, że miałam mokre spodnie i to na dodatek miałam tak obklejone stopy piaskiem, że nie mogłam go w żaden sposób ściągnąć. Ostatecznie udało się!  I na murku, gdzie ubierałam buty zostawiłam sweterek. Zdenerwowałam się, bo pani widząc, że tam leży nie pozwoliła mi go wziąć. Na szczęście moja wychowawczyni okazała się bardziej wyrozumiała niż tamta pani i poszłam po niego ; )
Następnie jechaliśmy do McDonald's kupiłam sobie tylko shake'a czekoladowego, bo na prawdę nie byłam głodna. Jeszce potem wypiłam pół shake'a kolegi i byłam tak opita, że było mi niedobrze ; p

 Dzieło Damiana, który pokochał chyba mój aparat i zabierał mi go robiąc bezsensowne zdjęcia, ale za to niektóre śmieszne. Haha xd
Po McDonald'sie każdemu nic się nie chciało, mi również, ale były zaplanowane kolejne atrakcje, także wsialiśmy w autokar i do "Experymentu". Ojj stamtąd mam masę zdjęć i nawet filmiki. Ale filmików nie dodam, bo wiadomo jest wielu moich znajomych, a połowa z nich nie ma zamiaru być w internecie. Co innego ze zdjęciami ^^ 

Chyba czas na ujawnienie outfitu, hehe ; ))

okulary - kolonie/ kolczyki (które w poprzednich notkach widać) - prezent/ bluzka - prezent/ naszyjnik - Jubileo.pl / bransoletka - alq-art.pl / spodnie - tbsport.pl / torebka - galeriaqarat.pl / buty (w poprzednich notkach) - no name.

` Jeżeli coś jest tutaj nie widoczne to zapraszam do oglądania od początku notek z wycieczki :


Najmniej widać bransoletkę od alq-art, bo niestety jak Ada miała zrobić zdjęcie bransoletki to zrobiła tak niewyraźne, że nadawało się do usunięcia tylko. Ale to chodzi o tę bransoletkę. KLIK

~ Myślę, że jeszcze dzisiaj napiszę. ^^

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Też bym dzisiaj gdzieś wyszła, ale mam lenia :D
    Śliczne zdjęcia!
    Kocham twój naszyjnik :D

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia <3 piekną mieliście pogodę ;) i świetny oufit xoxo pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  3. Śliczny naszyjnik.Uwielbiam Twoje włosy i styl :)
    A pytałam,bo mi wyglądasz na 172 cm :D Tak około :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )

      Hehe, no, no.. urosłam! ;D

      Delete
  4. jejku, ale masz ładne, dłuuugie włosy:) zazdroszczę^^

    ReplyDelete
  5. AnonymousJune 17, 2012

    masz może zdjęcia pokoju w którym byłyście? Chętnie bym go zobaczyła :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie, nie. Bo ja większość czasu byłam u chłopaków. Do swojego ostatecznie spać. ; )
      Ale mówię Ci, szału nie ma. Łóżka, stolik, krzesło, jakieś obrazy. Skromnie ; ]

      Delete
  6. Fajne zdjęcia i tez nie mogę się doczekać wakacji ale tak to jest. Jest szkoła chcemy wakacje i czasem na odwrót :)

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia śliczne.
    I ty prześlicznie powychodziłaś ;*
    Czekam na dalszą część. :)

    ReplyDelete
  8. Świetne są te zdjęcia! :33

    ReplyDelete
  9. bardzo mi się podobają te spodnie:D

    ReplyDelete
  10. Będzie mi bardzo miło jesli wejdziesz tutaj i skomentujesz : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/2012/06/16062012-r-moj-kicius.html#comment-form :)

    ReplyDelete
  11. oo świetna zdjęcia :D
    Jak ja byłam na wycieczce w czerwcu nad morzem w tamtym roku to się dużo osób kąpało, a ja nawet nóg nie zamoczyłam bo była ta woda tak lodowata :D

    ReplyDelete
  12. jej ale ty masz śliczne włosy! ♥

    ReplyDelete
  13. jaka ty jesteś śliczna <33

    zapraszam do mnie , na nowy adres ! :) http://juuuuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 17, 2012

      Zgadzam się. <3
      Kradniemy jej urodę!? ;D

      - Monia

      Delete
  14. świetne zdjęcia.^^^

    ReplyDelete
  15. chciałabym mieć Twoją figurę :).
    piękne zdjęcia, ciekawi mnie, co zamazałaś na czwartym zdjęciu :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję ; )

      Haha, zamazałam faceta który odwrócił się centralnie plecami pokazując swoje 'sadełko' ; D

      Delete
  16. ale miałaś tam fajniee, shake mm <3
    Śliczny naszyjnik :)
    zapraszam do mnie ;P

    ReplyDelete
  17. Fajna sprawa takie wycieczki ;), ładne zdjęcia ;P MC :D
    Pozdrawiam i zapraszam!

    ReplyDelete
  18. AnonymousJune 17, 2012

    Hej.!(od razu mówie,że nie jestem hejterem, chce tylko wyrazić swoją opinie)
    Przeglądam Twojego bloga od jakiegoś czasu i zastanawiam się kiedy zmienisz ten wygląd, masz 13 lat, a wygląd pasuje dla dziewczynki 8 letniej.
    Chce się również zapytać dlatego masz tyle banerów z boku bloga? Czy to jakaś akcja kto ma więcej reklam? Dlaczego ty je masz? Nie mam bloga dlatego się pytam, a te firmy dlaczego nawiązują z Toba współprace? Płacisz im za to :O . Na czym to polega. I dlaczego ty od nich bierzesz te rzeczy? Po co ci to?
    Nastepna rzecz to taka, że widziałam,że byłaś strasznie chamska dla gumijagody, napisałaś donos, mówiłaś,że twój blog jest lepszy. Nie przepadam za nią, bo nie jest taka słodka jak ty, ona zachowuje się jak Doda a jej nie lubie -.- pewnie dlatego niektórzy ludzie ją lubia, bo nie boi sie wyrazać swojej opinii i jest taka autentyczna.

    chce ci powiedzieć,że lubie cię ale wstyd mi czytać bloga który ma taki wygląd i ma tyle współprac. Na co to komu. Nie możesz pisać jak Ankyl która pisze DLA CZYTELNIKÓW I SAMEJ SIEBIE a nie dla rzeczy ;ccc

    ~~OLA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej. Chcę by tak wyglądał mój blog ; )
      To współpraca, polegająca na stworzeniu np. stylizacji z dana rzeczą. Sklep na tym zyska ; ) Nie płacę im nic za to. To oni mają dzięki mnie zysk a ja jakąś drobną rzecz.

      Nie byłam chamska dla GumiJagody, to ona była dla mnie chamska wyzywając mnie od różnych.. same przekleństwa. Ale nie powracajmy do tego bo tu było już dawno. ; )

      Dziękuję, ze mnie lubisz, ale nie musisz go czytać ; )
      Ja pisałam calusieński czas dla siebie i nadal piszę tylko dla siebie. Zauważałam że inne blogi też współpracują, więc pomyślałam, że to dobry pomysł. Będzie więcej notek na bloga i stylizacji. Robie to dla czytelników, bo z firmami można też konkursy robić i ja np. nic nie zyskam tylko moi czytelnicy ; )
      Uwielbiam Ankyl, rzeczywiście pisze dla siebie i czytelników ; ]]

      Pozdrawiam Ciebie Olu. Nie akceptowałam pierwszego komentarza ponieważ zaliczył mi się sam do spamu.

      Delete
  19. Morze <3
    U nas też są takie dzikie łabędzie -.-

    ReplyDelete
  20. oo świetne zdjęcia i fajne spodnie !

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę Ci włosów i tego, że masz bezpośredni dostęp do morza :3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie nie mam bezpośredniego dostępu do morza ; D

      Delete
  22. fajne zdjęcia i naszyjnik^^

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia ^^ jak ja kocham morze <3

    ReplyDelete
  24. mięęętowa koszula!<3

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  26. świetnie się ubierasz :) Jakaś ty chuda jesteś ;O

    ReplyDelete
  27. mogę wiedzieć gdzie byliście zakwaterowani , chodzi mi o pensjonat ;) mogłabyś napisać również miejscowość :*

    kinga ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pytam się o to , bo byłam nad morzem 11-15 czerwca i może spałyśmy niedaleko siebie ;)

      Delete
  28. Masz mega blog. ;3
    Odwiedź też mojego gdy będziesz miała czas,
    ja dopiero zaczynam, więc gdy spodoba Ci się mój
    blog dodaj mnie do obserwowanych i napisz w komentarzu
    a ja sie odwdzięczę ;3
    Jeśli nie lubisz takich komentarzy usuń go po prostu.
    Dzięki :*

    ReplyDelete
  29. też chcę nad morze!! <3

    ReplyDelete
  30. masz przepiękne włosy! outfit też mi się podoba, a zwłaszcza bluzeczka! :)

    ReplyDelete
  31. też chcę nad morze, jadę we wakacje do Bułgarii wiec morze juz niedługo<3

    ReplyDelete
  32. świetna stylizacja ; )
    zawsze marzyłam, żeby mieszkać nad morzem .

    ReplyDelete
  33. fantastyczna, z lekka wakacyjna juz notka. Nie moge sie doczekac moich wyjazdów i ciepłego morza..! :)

    ReplyDelete
  34. Sliczne zdjecia ;)
    bardzo ladna masz bluzke ;)

    ReplyDelete
  35. Bardzo mi się podoba ta stylizacja,brawo :) Naturalna,luźna-i taka letnia.

    ReplyDelete
  36. przepiękne zdjęcia wstawiłaś:)

    ReplyDelete
  37. You look amazing, love your necklace! :)
    great pis!
    :)

    ReplyDelete
  38. Łabędzie z mojego miasta też są dzikie ;P
    Fajnie się tam mieliście :)) Super koszula :D

    ReplyDelete
  39. jejeje, Twoje włosy są mega:o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ale Ty lepiej spójrz na swoje <3 ♥
      Haha ; )

      Delete
  40. koszula jest piękna <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*