Astor

Thursday, June 21, 2012

Hej kochani. Dzisiaj pogoda znowu przerażająca. Pada, pochmurno... ahh szkoda gadać.
Przyszedł dzisiaj mój tusz do rzęs z Astora, ze strony http://www.drogeriaklaudia.pl/ . A TUTAJ możesz zakupić ten tusz.


 Zdziwiła mnie trochę szczoteczka, bo nie zwracałam na nią aż takiej uwagi, jest jak 'grzebyk', tylko po jednej stronie. ^^
 Opis :
Kolor czarny - Black

ASTOR VOLUMETRIX CZARNY POGRUBIAJĄCY TUSZ KOLOR 800 BLACK 7ml

Astor Volumetrix dzięki formule najnowszej generacji pozwala uzyskać efekt pogrubienia rzęs od delikatnego do intensywnego. Nakładanie kolejnych warstw nie powoduje sklejania rzęs i nie tworzy grudek. Płynna postać tuszu tworzy gładką powierzchnię, na którą od razu można nałożyć kolejną warstwę.

Rewolucyjna szczoteczka:
Innowacyjna konstrukcja zapewnia precyzyjną aplikację
Gęsto rozmieszczone ząbki ujmują każdą rzęsę z osobna
Równomiernie rozprowadzają tusz od nasady po końcówki
Dają możliwość kilkakrotnego nałożenia bez sklejania rzęs

Ekscentryczna szczoteczka sprawdza się genialnie.Potrafi wyczarować makijaż zarówno dzienny, jak i wieczorowy. Rzęsy są świetnie rozczesane, równomiernie pokryte kolorem, pogrubione, bez grudek

Pojemność:7ml
Oczywiście folia bąbelkowa wystrzelana już ; D
Dzisiaj niestety nie dodaję zdjęć outfitu, nie ma kiedy iść zrobić zdjęcia na dworze bo pada i pada. Może w weekend uda mi się dodać ^, ^ 
` Nudzi mi się, chyba pójdę do Ady, ale najpierw do niej zadzwonię ;)

Lubicie tusze z gumową szczoteczką? ; )
Jaka u Was dzisiaj pogoda? 

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Mmm... Świetny! <3

    ReplyDelete
  2. o fajny ten tusz :)
    Zapraszam do mnie ;D

    ReplyDelete
  3. ciekawa szczoteczka :) !

    ReplyDelete
  4. Fooolia bąbelkowa *-*
    Ważniejsza niż każdy inny zakup xD

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam strzelać z foli :)

    ReplyDelete
  6. Błagam tylko nie pytaj o pogodę. Miałam nocować na działcę w domu, ale jak jest taka okropna pogoda muszę zostać w domu :(

    ReplyDelete
  7. Coś o nim słyszałam ;-)

    ReplyDelete
  8. u mnie rano chwile padało a teraz jest ciepło^^

    ReplyDelete
  9. Hmm pogoda? Duszno, słonecznie, nie do zniesienia.

    ReplyDelete
  10. tusze ze Astora są mega dobre : D też chyba się skuszę na zakup:)

    ReplyDelete
  11. U mnie dzisiaj słońce, i duszno.
    Moja mama używa tego tuszu teraz, i świetny jest ;)

    ReplyDelete
  12. Nie słyszałam o nim, ale wydaję się fajny. :)

    ReplyDelete
  13. AnonymousJune 21, 2012

    U mnie upał! Rano troszeczke padało ale teraz nie da się wytrzymać.
    Pozdrawiam Kinga ;)

    ReplyDelete
  14. gumowe szczotki są świetne, nie widziałam jednostronnej. możesz pokazać efekt na oku ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej. Jutro w takim razie dodam efekt ; )

      Delete
  15. u mnie ciągle pada ;( a gumowe szczoteczki uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  16. mm.. ciekawa szczoteczka:)

    ReplyDelete
  17. O_O jeszcze nie widziałam takiej szczoteczki ;p
    ciekawie wygląda ;)
    I ♥ folia bąbelkowa ;D

    ReplyDelete
  18. a u mnie pogoda w kratke raz pada , raz jest słońce ; p

    ReplyDelete
  19. hahahaha, ja też jak widzę taką folią to nie mogę się powstrzymać aby jej nie wystrzelić. :D

    ReplyDelete
  20. ale dziwna szczoteczka faktycznie :) widzę że nie tylko ja maniakalnie wystrzeliwuje bąbelki :D

    ReplyDelete
  21. u mnie pada i mam nadzieję na poprawę.
    Nie widziałam jeszcze jednostronnej . ''Grzybek ''^^

    ReplyDelete
  22. ta szczoteczka srednio mnie przekonuje ;)

    ReplyDelete
  23. nie widziałam jeszcze takiej szczoteczki o.O

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  24. ale fajna szczoteczka;p nigdy jeszcze takiej nie uzywalam;)

    ReplyDelete
  25. Najfajniejsza folia bąbelkowa . lol xd
    Ale szczoteczka jest ciekawa . Może dobrze kryć.

    ReplyDelete
  26. A u mnie dzisiaj gorąco.. znowu ;)) Tylko w nocy padało :D

    ReplyDelete
  27. u nas pada i chór nam odwołali :< smutas ... ;/
    a szczoteczka fajna ^^

    ReplyDelete
  28. zawsze największa uwagę zwracam na szczoteczkę

    ReplyDelete
  29. szczoteczka trochę dziwna, ale to, dlatego że nie widziałam wcześniej takiej :D
    u mnie dzisiaj ciągle padało ;/
    Folia bąbelkowa ♥
    Wczoraj się taką bawiłam ;p

    ReplyDelete
  30. AnonymousJune 21, 2012

    Nie patrzysz wgl. na szczoteczkę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patrzę właśnie najbardziej ale nie po zdjęciu nie wiedziałam, że szczoteczka jest miejscowa ; )

      Delete
    2. AnonymousJune 21, 2012

      Aha, no racja, racja. Weszłam na ten tusz do rzęs i wydaje się inna. Ale mam nadzieję, że będzie dobra. Koniecznie pokaż efekt rzęs ; )

      Delete
  31. ja się jeszcze nie maluję, heh :*

    ReplyDelete
  32. Tak tak lubię z taką szczoteczką ^^

    ReplyDelete
  33. Ciekawa szczoteczka ;)

    ReplyDelete
  34. Interesująca szczoteczka . :P
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  35. Ciekawa ta szczoteczka ;)
    FOLIA ♥
    Ja dziś też miałam okazję wypstrykać wszystko, bo przyszła do mnie paczuszka i była owinięta w folię ♥

    ReplyDelete
  36. haa no folia to podstawa :D pierwsze co robie to foliaa ! :d
    a pogoda lipna ;/

    ReplyDelete
  37. U mnie pada od środy... A dziś pierwszy dzień lata!

    ReplyDelete
  38. Hej fajny blog obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  39. taka szczoteczka jest wg. mnie wygodniejsza :)
    pozdrawiam i zapraszam*.*

    ReplyDelete
  40. Fajny. Chyba będę musiała sobie taki tusz do rzęs zamówić ;)

    ReplyDelete
  41. Ja też mam z taką "dziwną" szczoteczką ;)

    ReplyDelete
  42. jak ja lubię tą folię bąbelkową :D

    ReplyDelete
  43. Ja mam z normalną szczoteczką, ale może sobie kiedyś taki kupię. Bardzo fajny blog, będziemy się obserwować?

    ReplyDelete
  44. Dla mnie nie ma zbytnio to znaczenia jaka jest szczoteczka :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*