Alq-Art

Monday, June 11, 2012

Hej kochani ♥ Dzisiaj jestem jakaś śpiąca ... ahh, chyba zaraz padnę. Już po jutrze wycieczka klasowa. Ahh nie mogę się na prawdę do czekać. Po lekcjach poszłam dzisiaj poprawiać sprawdzian i dostałam 3, bo trzech przykładów nie zrobiłam. No ale najważniejsze, że zaliczone. Po szkole zobaczyłam, że listonosz przyniósł polecony i przy okazji zostawił 2 listy od najdroższych czytelników. Bardzo ciekawiło mnie co jest w liście poleconym więc otworzyłam jako pierwsze. Otwieram, a tam obiecana mi bransoletka. ♥

Zdziwił mnie bardzo uroczy woreczek w którym znajdowała się bransoletka, była również porządnie zawinięta folią bąbelkową. 
 Bransoletka jest prześliczna! 
 Co o niej sądzicie? ; >

Możecie ją kupić TUTAJ!
 
A teraz czas na pokazanie prześliczny kopert z listami. 

Od Julii i Natalii.
 Dziękuję bardzo Wam dziewczęta za list, oraz rysunki ; ))

Obrazki oraz śliczne naklejki przywiezione specjalnie dla mnie z Czech ; )
 Karina była na zielonej szkole w Czechach i zakupiła dla mnie pocztówkę! ; ))
Dziękuję, Karino! ; )

Ogólnie później zadzwoniłam do Ady i poszłyśmy do miasta. Niestety spotkał nas deszcz i zmokłam jak szczur. No właściwie Ada to samo! ; D  Skryłyśmy się na przystanku ale niestety deszcz nie ustępował a chciałyśmy iść do Kuflanda po rzeczy na wycieczkę, na dodatek na przystanku siedziało dwojga chłopaków, którzy palili papierosy i nas dusili. W Kauflandzie nic takiego nie kupiłyśmy, tylko dwie paczki dużych Lay'sów, Dwa tymbarki w kartonach i batony. Hehe xd Ale na drogę starczy. ; )
Chciałam się dzisiaj pakować, ale jakoś gdy chciałam się za to zabrać, straciłam chęci, bo nie wiedziałam za co mam się zabrać,  no ale jutro ostatecznie muszę się spakować. Najchętniej nie poszłabym jutro do szkoły tylko wypoczęła przed wycieczką. Niby na wycieczce mam odpocząć ale tam zużywa się dużo energii, bo to wiadomo dużo śmiechu, dużo ruchu ^^ Ogólnie to dzisiaj zgubiłam naszyjnik ten oto :
 
 Te słodkości mają bardzo delikatne kółeczka, które lubią się odhaczać. A przyznam, że bardzo, bardzo o ten naszyjnik uważałam, no ale ... i tak gdzieś upadł i to nie mam pojęcia gdzie i kiedy. Poszłam go szukać ale nie znalazłam. Odpuściłam sobie, ale nawet nie zrobiłam stylizacji. -,-  No ale trudno, teraz będę zawsze dodawała masywniejsze kółeczko. ; ))  A dzisiaj to dosłownie z Adą mamy dzień śmiechu. Po prostu aż brzuch bolał i zwijałyśmy się na ulicy w kulkę. Ja to dostałam nawet kolkę xd 

~ Ahh mma ochotę usnąć, ale wiem, że nie potrafię o tak wczesnej porze. Papa *.*

You Might Also Like

43 KOMENTARZE

  1. Szkoda że zgubiłaś ten naaszyjnik a był przecudny, a bransoletka i listy piękne:)
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  2. No faktycznie cudowna ^^

    ReplyDelete
  3. Przecudowna bransoletka!

    ReplyDelete
  4. śliczna bużuteria! ;))

    ReplyDelete
  5. bransoletka <3
    trochę szkoda tego naszyjnika :)

    ReplyDelete
  6. Świetne foty! *.*

    ReplyDelete
  7. śliczna bransoletka ;)
    U mnie też dzisiaj trochę po krapywał deszcz

    ReplyDelete
  8. Szkoda tego wisiorka ;(
    Ładna ta bransoletka ;d

    ReplyDelete
  9. śliczna bransoletka! podobną zakupiłam na Iloko :)

    ReplyDelete
  10. Świetny blog , dlatego go otagowałam , wiec zapraszam do mnie;)
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. To miła niespodzianka. ;) Śliczna bransoletka, fajne listy. ;) Szkoda, że zgubiłaś ten naszyjnik, bo był bardzo fajny. ;c Ale niestety, takie cuda się zdarzają. ;p

    ReplyDelete
  12. Fajna ta bransoletka ! :D
    Zapraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  13. śliczna bransoletka <33 liściki też ;P szkoda, że go zgubiłaś ;< miłej wycieczki ;*

    ReplyDelete
  14. szkoda naszyjnika, no ale cóż - tak bywa ;).
    wspaniała bransoletka ;).

    ReplyDelete
  15. swietny blog!oczywiscie obserwuej i zapraszam do mnie: roxyceniawska.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bransoletka śliczna,a co do ciasteczkowego wisiorka to wielka strata :<

    ReplyDelete
  17. ;D Jak ja bym chciala dostawac tyle listów co ty ! ;)

    ReplyDelete
  18. Ale boska bransoletka. ;)

    ReplyDelete
  19. Eh.. szkoda naszyjnika ;((
    Bransoletka jest cudowna.. chcę taką ♥
    Ta pogoda niestety niesforna jest ;/
    Życzę udanej wycieczki :))
    Mam taką samą pocztówkę, co ty dostałaś z Czech :))

    ReplyDelete
  20. bransoletka jest bardzo ładna. <3

    ReplyDelete
  21. AnonymousJune 12, 2012

    Wiem już jak masz na nazwisko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajnie, czy to jakiś sekret? ; )
      No chyba nie ; >

      Delete
  22. ładne zawartości listów, śliczna bransoletka * _ * ja w kółko coś gubię, nawet kiedyś telefon ; /

    ReplyDelete
  23. ładna bransoletka:D
    szkoda,że się ten naszyjnik zgubił;(
    udanej wycieczki^^

    ReplyDelete
  24. Bardzo podoba mi się ta bransoletka. Już ją kiedyś gdzieś widziałam ;pp

    ReplyDelete
  25. dostawanie listów to cudowna sprawa, śliczna bransoletka:)

    ReplyDelete
  26. W Pieniny jadę.
    Życzę ci miłej podróży. ;**

    ReplyDelete
  27. Aż miło czytać, że list Ci się podoba. Odrazu robi się cieplej na sercu ;) Śliczna bransoletka ♥

    ReplyDelete
  28. Ale ładna bransoletka ;)

    ReplyDelete
  29. Szkoda by mi było takie naszyjnika, ale za to są bransoletki. Trzeba myśleć pozytywnie...
    Perły <3

    ReplyDelete
  30. bransoletka przecudowna

    ReplyDelete
  31. mam podobną bransoletkę :)

    ReplyDelete
  32. Ale piękna .<3333
    zapraszam na bloga : http://petiteastucieusement.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Piękna biżuteria i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*