Ładna pogoda

Saturday, June 23, 2012

Hej kochani, dzisiaj jest u mnie w końcu ładna pogoda i z chęcią wyjdę gdzieś. Ogólnie moje plany miały wyglądać inaczej ale jak zwykle mam takie szczęście i nic nie wypaliło. Tak czy inaczej postanawiam wyjść dzisiaj z Adą na 'strefę kibica'. Będzie również gość specjalny 'Kora'. Nie jestem jej fanką, nawet jej nie lubię, ale można zobaczyć ... jak wystąpi. Możliwe, że wezmę aparat i może uda mi się popstrykać jakieś zdjęcia, ogólnie cały dzień w amfiteatrze coś jest organizowanego. Ja idę na 19, bo jest występ taneczny pt. 'Rytmy ulicy'. Byłam na tym wczoraj w domu kultury ze szkołą, ale tak mi się spodobało, że chętnie zobaczę jeszcze raz. ^^  Jeszcze troszkę sobie posiedzę, poprzeglądam blogi i zacznę się szykować. A od wakacji stawiam sobie małe postanowienie. Będę planowała każdy dzień i nie będę siedziała w domu. Oby mi się udało, bo jakoś za bardzo nie mam zamiaru siedzieć bez czynnie w domu, skoro tak bardzo wyczekiwałam wakacji! ^^ O niee... coś zaczyna mnie boleć brzuch, oby to nie przeszkodziło mi w wyjściu. Najwyżej wezmę tabletkę i może coś to zdziała.

A wy jak postanawiacie spędzić dzisiejszy dzień?

Pa, może jeszcze dzisiaj napisze. Zależy o której z ląduję do domu ^^

z 13 maja ; p

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. Wyglądasz tu na dużo starszą niż 14 lat:) Zdjęcie świetne:) Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, dziękuję ; )
      Przyjmę to jako komplement. ; p

      Delete
    2. ja mam 15 lat, a wyglądam na 12 xd

      Delete
  2. Uśmiechnij się ;p ;)

    ReplyDelete
  3. też nie lubię kory :)
    Ładny naszyjnik :D
    Baw się dobrze dzisiaj ;)
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  4. Twoje wakacyjne postanowienie jest bardzo dobre! Zastanawiam się czy też sobie takiego nie zrobić :D

    ReplyDelete
  5. Ja dzisiaj siedziałam w domu. ;)

    ReplyDelete
  6. "Rytmy ulicy" = "City spirit"? Wiem, spirit to nie rytm, ale u nas też coś takiego było. Chciałoby się się iść...

    ReplyDelete
  7. też mam takie postanowienie;D
    fajne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcie. Masz b. ładny makijaż. :D

    ReplyDelete
  9. Fajnie masz, a planowanie to dobry pomysł :D

    ReplyDelete
  10. no to ty masz dzień dość ciekawy ja siedziałam w domu później spacer i aktualnie jestem u babci :)

    ReplyDelete
  11. Super fota :) i Ciastek ^^

    ReplyDelete
  12. też nie lubię Kory.. -,-

    ReplyDelete
  13. Haha. Ja dzisiaj byłam na urodzinach brata mojej koleżanki. ;p Świetne zdjęcie. ;d

    ReplyDelete
  14. Ja cały dzień nic nie robiłam ^^

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcie ^^
    Podoba mi się twój wisiorek - piernikowy ludzik ;D

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  17. Każdy ma tyle lat na ile się czuje ;D Czyżby na naszyjniku był ciastek;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kochany ciastek wykonania Natajki ^^
      (baner z boku bloga)

      Delete
  18. ślicznie wyglądasz ♥

    ReplyDelete
  19. Z planowaniem to dobry pomysł ;)) A może by tak uśmiech ?

    zapraszam : http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, we wakacje na każdym zdjęciu postaram sie uśmiechnąć, choć nie jestem fanką uśmiechania się do zdjęcia ; D

      Delete
  20. oo ładne zdjęcia i fajny wygląd bloga !!

    ReplyDelete
  21. Ja wyszłam z koleżanką, ale zaczęło padać i musiałam wrócić do domu ;/

    ReplyDelete
  22. Wakacje w domu-wakacje stracone ;dd

    ReplyDelete
  23. ładne zdjęcie :)
    otagowałam cię, zajrzyj :)

    ReplyDelete
  24. Fajny naszyjnik ;) Ja tam lubię Korę ;)

    ReplyDelete
  25. ja wczoraj byłam na raggafaya a okazji dni ziemi naszego miasta ^^ była super ;* a Kory to też nie lubię ;/

    ReplyDelete
  26. śliczna fotka ;*
    zapraszam do siebie ^^

    ReplyDelete
  27. Aj jaki śliczny naszyjnik! ;)
    Ja też wyczekuję wakacji, ale nie wiem czy dam radę codziennie coś robić! :p
    Zapraszam na rozdanie ♥

    ReplyDelete
  28. Hej fajny blog :) obserwujemy nawzajem? Mam pytanie czy za reklamy na blogu musisz coś płacić i czy jak nie jesteś pełnoletnia to gdzie przysyłają Ci pieniądze? Proszę o odpowiedz :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możemy obserwować.
      Jakie pieniądze? ; D
      Ja nic nie muszę płacić i ja nic nie dostaję ; D

      Delete
  29. No no , wakacje trzeba wykorzystać w 100% ;)).
    Śliczne zdjęcie ;).
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcie :*

    ReplyDelete
  31. Ja stawiam raczej na spontan. Ale nudno na pewno nie będzie ;D

    ReplyDelete
  32. bardzo ciekawy blog zapraszam do nas na bloga !:)

    ReplyDelete
  33. Ładna jesteś. Też nie jestem fanką uśmiechu do zdjęcia ;D
    Zapraszam do mnie . Nowy post. ; )

    ReplyDelete
  34. Ale ładny naszyjnik:)

    ReplyDelete
  35. słodkie lenistwo z nim :)

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcie :)
    Fajowy naszyjnik <33

    ReplyDelete
  37. genialny nagłówek ♥.♥ !

    ReplyDelete
  38. super blog

    zapraszam do siebie http://marzeniasawszystkim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. piękna jesteś wiesz ? : )mnie też brzuch boli ;/ a co do tego postanowienia to masz rację po to są wakacje zeeby z nich korzystać :D
    chętnie bym się z tobą wybrała gdzieś ale za daleko mieszkasz :D

    ReplyDelete
  40. U mnie na blogu opisałam jak spędziłam wczorajszy dzień, a dzisiejszy z rodzinką i u prababci :).

    ReplyDelete
  41. A ja wczoraj na działce spędzałam dzień z moją rodziną z okazji urodzin ;))
    Świetne zdjęcie. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*