900 obserwatorów

Thursday, June 07, 2012

Jak już po tytule notki wiecie.. dzisiaj dobiliśmy wspólnie do 900 obserwatorów, z których jestem bardzo, bardzo dumna. Cieszę się, że coraz więcej osób czyta mojego bloga. Blog jest dla mnie ważny. Uwielbiam dla Was wszystkich pisać. Nie wyobrażam sobie życia bez Waszych wszystkich stawiających mnie na nogi komentarzy. Blog to coś niesamowitego. Jest to na pewno obowiązek, ale za to jaki przyjemny. Gdyby nie zależało mi na blogu na pewno bym nie pisała ale cieszy mnie fakt, że lubicie czytać moje notki. Nie chcę Was nigdy zawodzić. A na wycieczkę jadę z aparatem także specjalnie dla Was, porobię na prawdę wiele zdjęć, możliwe, że na kilka notek aby nie było za nudno za jednym razem. Jeżeli już piszę tę notkę to pragnę podziękować za każdy list. Nie wiecie jak bardzo się cieszę, że decydujecie się do mnie napisać takie pozytywy. I proszę nie mówić, że jaram się kolczykami z bravo oraz zmechaconą bransoletką z muliny - takie słowa otrzymałam od niedojrzałej blogerki, o której nie będę wspominać po imieniu ani po pseudonimie internetowym. Jeżeli byłaby dojrzała nie powiedziałaby czegoś takiego. Wiem, że ona nie docenia czyiś starań. Ja doceniam każdy podarunek a pokazuję na blogu dlatego, że to kiedyś Wam obiecałam. Mówiłam, że każdy list będę pokazywała, a niesprawiedliwe byłoby to gdybym tylko niektóre "lepsze" prezenty pokazywała. Byłabym chamska w stosunku do czytelników. Nie wiem, jak bardzo Wam mam dziękować za wszystko. Niektórym to jestem taka wdzięczna. Bo np. mam obserwatorkę bloga, która od początku i zapewne do końca istnienia bloga będzie go czytać. Jest to na prawdę miłe. Powiem o jakie czytelniczki mam na myśli, Julię, Martynę ; )
I to nie jest żadne wyróżnianie tych osób, bo dla mnie każda czytelniczka jest ważna. I żadnej czytelniczce mojej nie dałabym zrobić krzywdy, ani żadnych najazdów ze strony innych. Więc jeżeli jakiś anonim naskoczy na Was na moim blogu a ja to zauważę, na pewno nie będę za negatywem anonima, który nie rozumie Ciebie. Możliwe, że trochę się rozpisałam ale po prostu jestem prze szczęśliwa. Nigdy nie pomyślałabym, że mogę tak dużo osiągnąć. Oczywiście to nie tylko moja zasługa, ale i Wasza, to wy tworzycie całą wspólnotę. Jeju, jaka ja jestem Wam wdzięczna.

Dziękuję za wszystko ♥

Przesyłam całusy, trzymajcie się kochani, Jessika ♥


You Might Also Like

86 KOMENTARZE

  1. Nie ma to jak kłamać w żywe oczy <33
    uwielbiam ! Po primo ja nie mówiłam o kolczykach z brawo i muliny . Poooozdro ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie kłamię. Gdybym mia w dupie tego bloga na pewno bym go nie pisała.

      Czy ja powiedziałam, że to ty? Może nawet nie mam Ciebie na myśli. ; )

      Pozdrawiam i proszę nie rozwalaj mi serwera ; ]

      Delete
  2. Gratuluję obserwatorów :*
    Cieszę się razem z tobą :D

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 07, 2012

    czemu wysłałaś donos na gumijagodę ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam Gumi komentarz ale go nie opoblikowała, w tym komentarzu do niej wszystko jest napisane :

      Nie wiesz, jaka na prawdę Kasia jest. Piszę do ciebie bo udzieliłaś się w poście.


      Przeczytaj. Wyjaśnia się wszystko. I gumi tylko zgrywa ofiarę.

      A ja napisałam jej tak :


      A ja pragnę tutaj wszystko wyjaśnić i powiedzieć jak na prawdę było.
      Kasia uważa to za donos i na prawdę firma tak to zrozumiała. E-mail wysłany spytał się, dlaczego są podziały współprac i niesprawiedliwość. Sama powiem, że nie miałam zielonego pojęcia, że współpraca to jakakolwiek tajemnica. Gdy spytali się po linka bloga.. myślałam, ze porównają oni i powiedzą po prostu dlaczego jest taka sytuacja, oni jednak powiedzieli, że to donos. Gdyby Gumi po otrzymaniu jakiejkolwiek rzeczy napisała, że "dostała ją od firmy" to by również zerwali współpracę. Bynajmniej tak uważam skoro tak postąpili. Nie wiedziałam, że współprace to jakiekolwiek wykroczenie i, że nie można nikomu o tym mówić. Dla mnie to nic takiego. Rozumiem, że mogłaś powiedzieć na mnie o to, ale nie od razu o jakiś prezerwatywach i innych. Bez przesady. Mówiąc takie rzeczy pokazałaś jaka jesteś na prawdę. Czysta kretynka z ciebie. Mogłyśmy to sobie wyjaśnić a nie żeby cały internet wiedział. Nie chciałam nic pisać, bo nie chciałam, żeby ludzie poznali twoją prawdziwą twarz. Wczoraj nawet dostałam wiadomości na gg : Proszę nie mów Gumi, że to ja doniosłam bo zrujnuje mi życie, przecież wiesz jaka ona jest.
      Nie spodziewałam się, że jesteś taka pusta, jaka jesteś. Ale mówi się trudno. W porównaniu do tego co ja tu piszę to nic. Ty byłaś taka beszczelna, że nazywałaś mnie od różnych. Że jestem k*rwą, s*ką, dz*wką. Wyglądam na taką? Nie znasz znaczenia tych słów. Zajrzyj do słownika, bo takie zachowanie jest bezczelne i karygodne. Wybacz ale nie dam siebie nazywać S*ką, dz*wką, k*rwą, szm*atą i jeszcze wiele gorsze rzeczy. Opublikuj i nie odpowiadaj na tego komentarza. Pokaż że chociaż 5 % mózgu pozostało w twojej czaszce.

      Delete
    2. tak tak udawaj porządną, udawaj, może powiesz,że to ja napisałam ten donos, nie pogrążaj sie.

      Delete
    3. Nie będę się z tobą sprzeczać ale nie dam z siebie zrobić szmaty, wybacz nie jestem taka pusta jak ty. Mimo, że jestem młodsza mam dojrzalsze myśli niż ty. I nie spamuj już, bo tylko sobie wstyd robisz. Współprace to dla ciebie całe życie. Dlatego jesteś tak zła.

      Delete
    4. teraz to dowaliłaś. nie wiedziałam,że jesteś szmatą. Takie małe dziewczyny już pracują. super super !
      idź spamuj sobie na blogusiu .

      Delete
    5. Skoro nie masz czelności i odwagi publikować komentarza tylko akceptujesz te na których ktoś po mnie jedzie to twoja sprawa. ; )
      Muszę ludziom udowodnić, że zgrywasz niewiniątko.
      Nie spamuj mi tu. Wstyd robisz. Zaproszenia na bloga nie masz. ; )
      Ja sprawę ignorowałam a ty co chwilę musisz swoje dwa grosze wtrącić.

      Delete
    6. AnonymousJune 07, 2012

      Jessi nie przejumuj się! Każdy Ci wierzy a jak nie to jego sprawa niech się zniża do poziomu co niektórych.... Ja wiem, ze jesteś zajebistą dziewczyną ;)♥
      POZDRAWIAM KINGA :D

      Delete
    7. AnonymousJune 26, 2012

      Jess to logiczne że dla niej wazna jest kasa z bloga i współprace, popatrz na jej ostatnią notke, śmiech na sali, haha.

      Delete
  4. życzę kolejnych 900 obserwatorów ;) i gratuluję tych których już zdobyłaś ^^

    ReplyDelete
  5. gratuluję :)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  6. :) jak mi się ciepło zrobiło w sercu, jak tak dziękujesz wszystkim i wg. ;**
    mam nadzieję, że bd czytać bloga do samego końca :)

    ReplyDelete
  7. Na prawdę ciekawie prowadzisz bloga :)
    Gratuluję ^^

    ReplyDelete
  8. wow, gratuluję tylu obserwatorów ;)

    ReplyDelete
  9. Ja tam się wolę nie udzielać i nie oceniać, nie chcę się między was wtrącać, ;3
    To tylko wasza prywatna sprawa ;)

    + Gratulację ;3

    ReplyDelete
  10. Gratuluję!:) Nie dziwie się,że masz tylu obserwatorów-masz świetny blog!;*

    ReplyDelete
  11. AnonymousJune 07, 2012

    ale po tobie jada na blogu gumi i dobrze ci tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widać że tolerujesz prostackie i aroganckie zachowanie Gumi .. yy Jagody, czy jak jej tam.

      Delete
  12. AnonymousJune 07, 2012

    niezle ci dowalila gumi..

    ReplyDelete
  13. A ja Twojego bloga baaardzo lubię i zawsze będę go czytać ;) nawet jeśli po prostu nie zostawię po sobie komentarza . : ))

    ReplyDelete
  14. gratuluję tylu obserwatorów:)

    ReplyDelete
  15. Czekam na wycieczkowe zdjęcia! :D Zapraszam na nowy post! ;*

    ReplyDelete
  16. wow! Gratuluję :* zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Wiesz co, nie wiem do czego ty chcesz dojść, ale nie obchodzi mnie o co pokłóciłaś się z GumiJagodą, to jest wasza sprawa i niech to zostanie między wami Nie chcę być nie miła, ale próbując zniszczyć innych, niszczysz sama siebie.
    Pozdro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie to Gumi nie dojdzie do niczego. To ona to wszystko rozgłasza. Od teraz koniec nie zniżam się więcej do jej poziomu. Koniec.

      Delete
  18. Za chwile uzbierasz równe 1000 obserwatoró ! wow !

    ReplyDelete
  19. Dobra, mniejsza o to już. Nie drążmy dalej tego tematu.

    Przy okazji dodaję do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  20. wielkie gratulacje! ;>

    ReplyDelete
  21. No to gratuluje i dodaje się do obserwatorów :)

    ReplyDelete
  22. GRATULACJE.! Blog jest naprawdę cudowny, jeżeli można wiedzieć to ile obserwatorów zamierzasz mieć do końca roku.? :)

    a co do konkursu to tak możesz dodać link pod koniec notki , oto mi chodziło, nie oczekiwałabym zeby ktoś poświęcił całą notke na jeden mały konkurs :]

    pozdrowionka :* + od kiedy prowadzisz bloga.? :) & jak zdobyłaś tylu obserwatorów.? 900 to naprawdę duża liczba, ja mam 22, hahaha ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia. Ile będzie, tyle będzie ; )

      Okej to dobrze ; >

      Bloga prowadzę od 15 marca 2011 roku. Obserwatorzy dochodzą stopniowo, trzeba włożyć wiele serducha ; )
      Spokojnie z czasem przybędzie Ci obserwatorów ; >

      Delete
  23. woow,nieźle, gratuluję ^^

    ReplyDelete
  24. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;D
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  25. Gratuluje i oczyieśćie ,że obserwuję ;D

    ReplyDelete
  26. Nie przejmuj się tą dziewczyną, my wszyscy tutaj wierzymy ci i wspieramy cię ;*

    Ależ ja ci zazdroszczę tych listów i prezentów ^^ Trzymaj się :)

    ReplyDelete
  27. Gratuluję ; * Ile prowadzisz bloga ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponad rok. Dokładnie to założyłam bloga 15 marca 2011 ; )

      Delete
  28. Gratulacje ! :D
    Widzę ,że liczba obserwatorów ciągle rośnie : )

    ReplyDelete
  29. gratuluje ;)

    chciałbym by mój blog rozwijał się jak twój - haha xd :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  30. Łał, bardzo dziękuje, że mi to wszystko opisałaś. Teraz już wiem o co chodzi. Przykro mi że macie teraz przez to jakieś nie przykrości. Nawet nie wiedziałam, że Gumi tak się zachowała. :O

    ReplyDelete
  31. Jestem od Ciebie uzależniona ♥

    ReplyDelete
  32. Zostałaś wyrózniona do zabawy na moim blogu.

    ReplyDelete
  33. AnonymousJune 08, 2012

    Jessi, ja czuję w moim zarąbistym serduchu że wszyscy Ci wierzą. Pamiętaj, ja zawsze będę czytać twoje dwa blogi :D Kocham ciebie :D <3

    Kamilaa z fejsa. :D

    ReplyDelete
  34. Łał 900 obserwatorów! heh, ja mam 6 ... :p
    Bardzo fajnie że poświęciłaś notkę swoim czytelnikom. Super. Ja też Obserwuję!

    Zapraszam --> http://modaponadwszystko.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Gratulacje :) Masz naprawdę fajnie, że tyle osób Cię obserwuje :D

    ReplyDelete
  36. Gratuluję tylu obserwatorów :)

    ReplyDelete
  37. jak się ma dobrego bloga to się ma obserwatorów (;
    gratuluję Jess (;

    ReplyDelete
  38. Gratuluję dużej ilości obserwatorów : )
    Naprawdę duże osiągnięcie !
    Nie przejmuj się takimi osobami , na pewno wszyscy obserwatorzy powiedzą to samo : Nie przejmuj się , my Cię zawsze będziemy wspierać w takich chwilach . Napewno będę jeszcze długo czytać twojego bloga ; **

    ReplyDelete
  39. Wielkie gratulacje! :)

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  40. pomyśl, ile pracy włożyłaś juz w bloga.. to jest piękne

    ReplyDelete
  41. Gratulacje! Ale masz czytelników, chciałabym chociaż połowę z nich! :D Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, tych obserwatorów na pewno będzie przybywać jeszcze. :D


    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. gratuluję 900 czytelników :)

    ReplyDelete
  43. woow, gratuluję tulu obserwatorów ;) Ale blog to nie obowiązek tylko przyjemność :) Ciesze się, że się cieszysz. Może w ramach tylko obserwatorów mogłabym zrobić dla ciebie nagłówek? Kiedyś dawno mnie o to prosiłaś, al nie miałam jak. Jeśli chcesz odezwij się na mojego maila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za propozycję. Jeżeli chcesz możesz zrobić. Zobaczę ; )

      Delete
  44. AnonymousJune 08, 2012

    Jesssika <3 Gratuluje Skarbie! Mam pytanko! Ile masz stosunkowo wyświetleń dziennie ? <3 Pewnie mega duużo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie mam ; )
      Wczoraj miałam ponad 900 wyświetleń.

      Delete
  45. gratuluję i życzę wyższych statystyk :)

    ReplyDelete
  46. Jeju, ale to było słodkie. xd ♥
    To wspaniale, że blog to dla Ciebie przyjemność i że prowadzisz go dla nas, a nie dla upominków z firm. ;)

    Gratuluję! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upominki to przy okazji. Pomyślałam że skoro inni dostają to ja chętnie też coś przygarnę i mogę reklamować firmy. Niech jakaś firma też cieszy się z skierowań ode mnie na ich sklep ; ))

      Delete
  47. powyższe komentarze utwierdzają mnie w moich przekonaniach.. wiesz o co chodzi :>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*