Żyrafa i zebra

Wednesday, May 16, 2012

Hej. Dzisiaj notka dosyć późno. Sorki -,-  Hm... dzisiaj miałam dosyć zabiegany dzień w szkole. Robiłam na szybkiego krzyżówki, bo nie dokończyłam w domu. Później uczyłam się na chemie, bo musiałam iść poprawiać. Szczerze myślę, że dobrze napisałam poprawę ale to się okaże po sprawdzeniu. Po przyjściu ze szkoły włączyłam laptopa, ale nudziło mi się. Zadzwoniła do mnie koleżanka i przeszłyśmy się na stadion bo był mecz, później z Malwiną poszłyśmy odprowadzić Karolinę. Po drodze świrowałyśmy. Zaczepiałyśmy ludzi po drodze, następnie kiwałyśmy do ciężarówek i do normalnych samochodów. Niektórzy migali światłami, inni trąbili a niektórzy po prostu kiwali do nas. Hahaha xd. Nie ma to jak robienie żartów. xd
W pokoju u mnie pojawiły się dwie nowe ozdóbki xd.

Haha, są urocze xd. Można je zakupić w Jysk'u. O ile dobrze pamiętam... za 20 zł jedna, lub więcej.
Awww... ale jestem śpiąca. Po prostu jak nigdy O.o Idę się ogarnąć i chyba zrobię papiloty. Loczki będą ♥
Pokażę się wam. Dobranoc! ^^ 

You Might Also Like

40 KOMENTARZE

  1. Jakie fajne dekoracje ;D

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam machać ludziom ^^
    zwłaszcza,jak jadę autobusem ;D

    ReplyDelete
  3. żyrafa jest cudowna :)

    ReplyDelete
  4. Ładne ozdóbki . Też czasami robię z koleżankami takie żarty :)

    ReplyDelete
  5. Zwlekałam z tym, ale muszę się Ciebie o coś spytać.
    Czego używasz do włosów że masz takie ładne?
    Od zawsze takie miałaś, czy jak zaczęłaś czegoś używać to takie ci sie zrobiły?

    PS. fajne zwierzątka, a zwłaszcza żyrafa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. grrr... Czemu mi nie odpowiadasz? :`c

      Delete
  6. Wygłupy z przyjaciółkami są najlepsze :)
    Fajne te figurki ^^

    ReplyDelete
  7. Jakie świetne i nie drogie^^
    Ja mam w pokoju kotka:]

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja zawsze jak jestem z kolezankami na zawodach to machamy do przypatkowych ludzi. ;D Haha.

    ReplyDelete
  9. Zebra jest śliczna <3

    ReplyDelete
  10. urocze :)
    czekam na efekt papilotów, u mnie zawsze jak kręcę papilotami wychodzi takie afro :D

    ReplyDelete
  11. hahaha ;D też lubię machać samochodom. albo jeszcze lepiej pociągom heh ;D tylko raz akurat jak machałam to mój wujek jechał ;D przypał xD
    a zwierzaki ślicznee :***

    ReplyDelete
  12. fajne te figurki ^^

    ReplyDelete
  13. Zawsze chciałam taką żyrafę, tyle że jeszcze większą. ;d

    ReplyDelete
  14. Ijeeee jakie fajne te figurki *__*

    ReplyDelete
  15. Moja mama właśnie myślałam nad kupnem ich ;)

    ReplyDelete
  16. Ooo też lubię machać do przypadkowych ludzi. ; D
    Z koleżankami zawsze śmiechy są. ; )

    ReplyDelete
  17. słodkie :D
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  18. Czadowe! :)
    Właśnie się skapnęłam, że mamy te same sprzęty fotograficzne :) Tz. ja swojego mam od wczoraj, ale co tam. :) Jak Ci się sprawuje?

    ReplyDelete
  19. Ja mam podobnego kota ^^

    ReplyDelete
  20. Śliczne te figurki < 33 Lubię ozdabiać pokój ciekawymi rzeczami. Zapraszam do sb.

    ReplyDelete
  21. Żyraffa :D Zebraaaaaaa xD
    Świetne są ;)
    Ja jak jestem z koleżankami to macham do wszystkich samochodów, ludzi... Czasami jak mi odwala to nawet do zwierząt :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*