Zapominalska

Saturday, May 26, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj cały dzień spędziłam z Weroniką i Agatą. Zapewne nie znacie ich, ponieważ nie wspominałam o nich. Było na prawdę fajnie. Wzięłam dla Weroniki bransoletkę, ucieszyła się, ale zapomniałam zrobić zdjęcie bransoletki by wam pokazać. Zabrałam ze sobą również aparat bo chciałam porobić jakieś zdjęcia by mieć na bloga czy coś, niestety taka gapa ze mnie, zostawiłam kartę w laptopie i nie mogłam zrobić bez niej ani jednego zdjęcia. Także jestem kompletnie bez zdjęć. -,-
Poszłyśmy najpierw do galerii, potem na orlik. Pierwszy raz wypożyczałam tam piłkę. Wyglądało to trochę dziwnie. Pan pracujący tam, raczej do najmilszych nie należy. Ale dogadaliśmy się. Musiałyśmy wszystkie podpisać się na liście. Imię, nazwisko, zainteresowania (chodziło o np. piłkę siatkową, ponieważ chciało się wypożyczyć tą piłkę), szkołę oraz rocznikowy wiek. Na koniec zostawić coś pod zastaw. Agata zostawiła telefon. Grałyśmy w kamień, papier nożyce ... kto daje telefon. Haha ^^  Pograłyśmy sobie w siatkę i poszłyśmy dalej. Chciałyśmy przyjść do mnie po kartę, okazało się, że nikogo nie ma w domu a ja na złość zapomniałam kluczy. Ale ze mnie zapominalska -,-  Ogólnie dzień minął na prawdę dobrze ♥
... Wzięłam się dzisiaj za oglądanie Eurowizji, niestety nie na Polskim programie bo Polska nie transmituje -,- Właśnie się kończy...

Tak właśnie wygląda przerobiona bransoletka ; D

 przed :
Dobra ja lecę, Papa *.* Zaraz dowiem się kto wygrał Eurowizję *.*

~ Dobranoc *.*

You Might Also Like

40 KOMENTARZE

  1. oo,po przerobce wygląda ładniej:)) Chyba każdy,kiedys kluczy zapomniał;)

    ReplyDelete
  2. a mi się bardziej spodobała ta bransoletka przed, taka weselsza :)

    ReplyDelete
  3. końcowy efekt wyszedł na prawdę świetny :)

    ReplyDelete
  4. No fajnie to wygląda ;D

    ReplyDelete
  5. Teraz jest ladniejsza !

    ReplyDelete
  6. Dziwny ten koleś, jak ja poszłam pierwszy raz na orlik to problemu nie było xD
    Bransoletka fajna ^.^

    ReplyDelete
  7. Ahahahah. Z aparatem też tak raz miałam .. ;D Zresztą z kluczami też. ;p W bransoletce widać różnicę . :D Jest śliczna ! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. zdecydowanie po wygląda piękniej ;D

    ReplyDelete
  9. fajnie ta bransoletka po przeróbce wygląda :)

    ReplyDelete
  10. łądna bransoletka, rzeczywiście zapominalska ! :)

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. bardzo fajnie przerobiona bransoletka ;D

    ReplyDelete
  12. nawet fajnie wygląda :)

    ReplyDelete
  13. Fajnie wygląda ta bransoletka ;)

    ReplyDelete
  14. Ta przerobiona bransoletka jest ładniejsza :D

    ReplyDelete
  15. Jakie śliczne bransoletki ;o ;d

    ReplyDelete
  16. Teraz wygląda o wiele lepiej ;D Świetna jest ! :D

    ReplyDelete
  17. AnonymousMay 27, 2012

    Super bransoletka...!

    ReplyDelete
  18. Wooow, faktycznie ślicznie wyszła *-* Głupia ja pewnie pomalowałabym ją tym bezbarwnym, na szczęście są ludzie intelidżentniejsi ode mnie :P

    ReplyDelete
  19. AnonymousMay 27, 2012

    masz chłopaka ? ^^
    Świetnie wyszła ci ta bransoletka < 3

    ReplyDelete
  20. ooo fajny dzionek :P
    ładna bransoletka :D
    zapraszam do mnie http://kropka-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. ładna bransoletka tylko to serduszko mi nie pasuje

    ReplyDelete
  22. Przerobiona bransoletka jest super ^^

    ReplyDelete
  23. Boska ta bransoletka :)

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładna bransoletka :) Nawet nie wiedziałam, że Eurowizja już była :D

    ReplyDelete
  25. fajna bransoletka:)

    ReplyDelete
  26. Bransoletka po jest o wiele ładniejsza niż po ; ) .

    No może kiedyś się gdzieś wybierzemy ; pp .

    ReplyDelete
  27. o jeju :O ale przerypane z tą piłką :D mi by się odechciało wypożyczać :d

    ReplyDelete
  28. ale wygląda inaczej o.O oczywiście lepiej ;P

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*