Stylizacja

Saturday, May 12, 2012

Hej, dzisiaj wyszłam na dwór z Weroniką i Oliwią, także ułożyłam stylizację z nową bluzeczką. ; ))
Poszłyśmy na zamek, ale pogoda dzisiaj jest na prawdę nie za ciekawa. Musiałam się poświęcić i zdjąć kurtkę choć było zimno -,- No ale ... wytrzymałam! ; D
Niektóre zdjęcia są ciemniejsze, ponieważ chmurzyło się nieźle ; p

Okulary - nn, bluzka - partnerssa , naszyjnik - rossmann, kolczyki - prezent, bransoletki - prezent,
 spodnie - takko, buty - nn

Teraz sobie leżę, nudzę się.. piszę z ludźmi i... oglądam także Bitwę na głosy ♥ Dlaczego to się skończyło? -,- Ale dobrze, że wygrał Bednarek. Zasłużył ^^ Papa ; *

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. oo śliczną masz tą bluzkę :p
    fajny też ten naszyjnik : ]

    ReplyDelete
  2. Śliczna bluzeczka ;)

    ReplyDelete
  3. a ta dziewczyna w bialej bluzce pisze bloga? ;d
    Podaj mi jej link w komentarzu u mnie. ;*

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyszłyście ^^ ta w białej to Weronika z http://my-life-weronika.blogspot.com/ ?

    ReplyDelete
  5. ale cudne zdjęcia!O.o
    slicznie na nich wyglądasz (;
    fajne okularki (; W stylizacji bluzeczka o wiele fajniej wygląda!

    ReplyDelete
  6. oj dawno mnie tu nie bylo O_o
    fajna bluzeczka u mnie caly dzien padal deszcz

    ReplyDelete
  7. ładne zdjęcia:)
    zrobisz kiedyś post na temat tego jak się malujesz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Choć maluję się raz na kiedyś to możliwe, że kiedyś zrobię taką specjalną notkę ; )

      Delete
  8. Ładny make up..
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. mam podobną bluzkę :)

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia
    super bluzka ;D

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Fajna bluzka !!!

    ReplyDelete
  14. Czemu ty zawsze tak ładnie wychodzisz na zdjęciach? :)
    W stylizacji bluzka wygląda lepiej ;)

    ReplyDelete
  15. BARDZO mi się podoba ta stylizacja.

    ReplyDelete
  16. No pogoda do najcieplejszych nie należała. Piękne zdjęcia;*

    ReplyDelete
  17. zdjęcia bardzo fajne :D

    ReplyDelete
  18. sliczna ta bluzeczka a zdjecia tez fajne - pozdrawiam pa

    ReplyDelete
  19. Pokażesz nam kiedyś swój pokój ? :)

    ReplyDelete
  20. Śliczna bluzeczka :) i masz piękne włosy :)

    ReplyDelete
  21. Wow piękne zdjęcia ;) Ładne nasycone kolorki :D Aż miło się ogląda :)
    Stylizacja bardzo fajna! Bluzeczka ma śliczny print :)

    ReplyDelete
  22. Bosko wyglądasz ^^ I te oczy *-*

    ReplyDelete
  23. u mnie też jest zimnoo :/
    pierwsze zdjęcie jest najładniejsze ;)
    Bitwę na głosy też wczoraj oglądałam :D

    ReplyDelete
  24. kolor okularów -cuudny!
    zapraszam.

    ReplyDelete
  25. Ładny zestaw, ta bluzka jest naprawdę fajna ^^

    ReplyDelete
  26. Ostatnie zdjecie. <3

    ReplyDelete
  27. Ślicznie!

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  28. Ojej jakie ty masz śliczne włosy:*

    ReplyDelete
  29. masz śliczne oczka! ♥

    ReplyDelete
  30. Śliczny outfit i świetny masz makijaż! ;)
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  31. świetnie wyglądasz, jednak nie musisz wciąż obciągać tej bluzeczki..wspaniale sie układa :)) No i ten makijaż oczu zachwyca. Podpisuje się pod prośbami o posty na jego temat.

    ReplyDelete
  32. Wspaniałe zdjęcia :*

    Też oglądałam bitwę na głosy, ale pierwszy raz a tu finał hehe :)

    ReplyDelete
  33. Śliczne buty ! na serio, i ta bluzka mmm....!

    ReplyDelete
  34. masz cudnowne włosy <3

    ReplyDelete
  35. trzeba zrobić krok w przód, poznałam już ten aparat i jakoś tak:)

    ReplyDelete
  36. Masz boski kolor włosów ! :D

    ReplyDelete
  37. Super ! Jejku też chcę takie włosy ;)

    ReplyDelete
  38. Ale to wszystko razem świetnie wygląda :) Ostatnie zdjęcie z Weroniką - świetne ♥ I super buty :D

    ReplyDelete
  39. Ale to wszystko razem świetnie wygląda :) Ostatnie zdjęcie z Weroniką - super ♥ I fajne buty :)

    ReplyDelete
  40. jaka fajna bluzkaaa :)

    ReplyDelete
  41. Stylizacja świetna , no i jak zwykle zajebiste zdjęcia . <3

    ReplyDelete
  42. śliczna bluzeczka, fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  43. Świetna bluzka. Wgl cudowne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  44. Bardzo ciekawie :) !
    Obserwujemy? ;)

    ReplyDelete
  45. bardzo ładnie wyglądasz :) no i zazdroszczę długości włosów :)

    ReplyDelete
  46. I love your look)
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. świetna stylizacja . Zakochałam się w twojej bluzce i butach ♥
    Zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. swietnie wyszlas na tych zdjeciach ; o

    ReplyDelete
  49. śliczne zdjecia, fajny blog. :)

    ReplyDelete
  50. okularki !! <3 Niebieski mój ulubiony kolor w tym roku !

    ReplyDelete
  51. AnonymousMay 13, 2012

    Myślałaś nad użyciem korektora pod oczami ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, że mam cienie. ; )
      Myślałam xd

      Delete
    2. AnonymousMay 14, 2012

      polecam z firmy eveline cosmetics ;)

      Delete
  52. śliczne zdjęcia :) takie świeże!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*