Spacerek

Tuesday, May 01, 2012

Cześć. Dzisiaj notka znacznie później. No ale ważne, że nie zapomniałam. Wstałam dzisiaj dosyć szybko, ogólnie jakoś nie mogłam dzisiaj spać. Z domu dopiero wyszłam po 17. Do Weroniki, potem poszłyśmy na dwór jeszcze z Oliwią. Na 19 byłam umówiona, więc musiałam lecieć do parku, daleko nie miałam xd
Było bardzo fajnie xd. Mijaliśmy na prawdę jakoś wielu znajomych ; P  ` Nie byliśmy długo, bo zimno się zrobiło wgl. Za dnia gorąco a wieczorem ziiimno -,- A wczoraj jeszcze było tak przyjemnie na spacerku wieczornym, że do domu się nie chciało iść. Pogoda jest zmienna. A w czwartek ma być deszcz O.o

A dzisiaj mam dla was tylko zdjęcia natury ; D

Dobranoc kochani, zaraz idę oglądać Pretty Little Liars. ♥

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. oj moc moc była w tym parku <33

    ReplyDelete
  2. oglądasz pll? To jest świetne, moja siostra kocha ten serial :D

    ReplyDelete
  3. Super zdjęcia . Widzę , że dzionek udany :)
    Zapraszam do mnie . Dopiero zaczynam :)
    Obserwuje :D

    ReplyDelete
  4. fajne zdjęcia :)
    a ja już obejrzałam wszystkie odcinki Pretty Little Liars chyba 3 razy i znudziły mi się :D

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawy post c: Masz niesamowicie fajny szablon bloga! Wpadnij do mnie: POPPY MIAUCZAK ✿. Zastanawiam się czy mój szablon ci się spodoba ^^ Jeżeli dodasz się do obserwatorów z chęcią zrobię to samo :D Pozdrawiam, Poppy c:

    ReplyDelete
  7. pierwsze zdjęcie ładne:)

    ReplyDelete
  8. przepięknie ^^ ja miałam spacerek nad brzegiem morza <33

    ReplyDelete
  9. Tez nie mialam ochoty wracac do domu, wczoraj. :D

    ReplyDelete
  10. śliczne zdjęcia ^^
    PLL to ulubiony serial mojej przyjaciółki. Po prostu mogłaby go oglądać no stop xd

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia. U mnie wieczorem jest ok. 25 stopni O.O Gorąco ...

    Zapraszam do mnie-nowa notka:

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale ładne :) Masz talent ;D JA tez ostatnio spróbowałam moich sił w zdjęciach tego typu ;d

    ReplyDelete
  13. śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  14. oby nie było deszczu.
    ______________________
    nowa notka. zapraszam!

    ReplyDelete
  15. Jej jakie piękne zdjęcia :O

    ReplyDelete
  16. Też lubię wieczorne spacerki :), choć lepsze od tego to samotnie wsiąść na rower i jechać do lasu ja tak zawsze robie, z moim psem, zawsze przemyślem wszystko po kolei i układam myśli ^^

    ReplyDelete
  17. Fajne zdjęcia kwiatków.; )

    ReplyDelete
  18. piękne zdjęcia ;]
    najbardziej podoba mi się te pierwsze ;]

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;]
    http://atramentowe-wspomnienia.blogspot.com/

    życzę dużo słonka

    ReplyDelete
  19. u mnie juz wczoraj na wieczór padało :)

    ReplyDelete
  20. bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. ale śliczne zdjęcia :>

    ReplyDelete
  22. Piękny blog! już go obserwuję. Miałam kiedyś bloga lecz musiałam go usunąć. To nowy: http://patrycjamotyl.blogspot.com/ proszę, towarzysz mi w małej przygodzie po marzenia C:

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia.
    U mnie dzisiaj pada :(

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia. ;) A ja czekam na kolejny sezon PLL, który już jakoś w czerwcu. ;D

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia. ;-*
    obserwuję cię + obserwujemy się na wzajem?
    http://happysadrocker.blogspot.com/ zapraszam ;-*

    ReplyDelete
  26. Tak to bywa z tą pogodą. :)
    Śliczne zdjęcia :))

    zapraszam do mnie ;))

    ReplyDelete
  27. U mnie już się pogoda popsuła :c Tzn,. jest ciepło, ale strasznie zimny wiatr wieję :)

    Zapraszam na rozdanie :)
    http://illegal--dreams.blogspot.com/2012/04/rozdanie-giveaway-konkurs.html

    ReplyDelete
  28. ładne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  29. Gdzie oglądasz Pretty Little Lairs?

    ReplyDelete
  30. Śliczne wiosenne zdjęcia ; ) Na pogodę nie narzekam, fakt jest strasznie gorąco ale ja preferuję wychodzić wieczorami jak już się zrobi chłodniej. Dla mnie obecny czas jest idealny ;)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia ;]
    Zapraszam do mnie, jak chcesz obserwuj, ale to dopiero początki mojego bloga : http://my-life-myself-xo.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  32. Cudne <3

    Zapraszam do nas blog z opisami . Fajnie by było gdybys poobserwowała i dodała komentarz;)

    http://muaachx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. masz zdjęcie Poppy! *___* <33

    ReplyDelete
  34. Ejj grałaś w trudnych sprawach :O xD Bo w jednym odcinku jest taka dziewczyna podobna do cb ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, nie. Do mnie nie ma podobnej osoby ; D
      Jestem jedyna w swoim rodzaju xd

      Delete
    2. O a w którym odcinku? Była taka podobna ;D

      Delete
  35. Poppy to po angielsku mak ^^

    ReplyDelete
  36. Boskie zdjęcia! ♥


    Zapraszam do nas http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. śliczne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie + obserwuję ^^

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia, też oglądam PLL,tylko się odcinki skończyły i w czerwcu dopiero bd nowe. Ps:Zostałaś otagowana na moim blogu, zajrzyj na ten post:
    http://i-am-miss-nothing.blogspot.com/2012/05/tag-11pytan.html?showComment=1335970389209#c4371589261555667326

    ReplyDelete
  39. zdjecia sa cudne ! .
    Pozdrawiam ; *

    ReplyDelete
  40. Blog zaczęłąm czytać wczoraj późnym wieczorem, a to, jak mnie wciągnął jest aż niemożliwe. Szacuneczek. c:
    Cudowne zdjęcia, też robię, ale nie takie śliczne.
    A taki mały pe.es: śliczna jesteś, a Twoje włosy to już w ogóle :o.
    Pozdrawiam!
    Rainy.

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia!:D
    Zapraszam,nowa notka!

    ReplyDelete
  42. Zostałaś otagowana na moim blogu ^^

    ReplyDelete
  43. Super zdjęcia :) uwielbiam kwiaty :) zapraszam na nowy post http://victoria-clothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. A ja cieszyłabym się z tego deszczu ^^

    ReplyDelete
  45. Piękne zdjęcie :)
    Rysunki tez są super :3
    Zapraszam też do mnie :)

    ReplyDelete
  46. moze jakis outfit>?? :) ♥♥♥

    ReplyDelete
  47. Śliczne zdjęcie <3

    http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. uwielbiam PLL . FAJNE ZDJĘCIA

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*