Sklepowo

Friday, May 18, 2012

Cześć kochani *.* Ahhh... ale mnie nogi bolą -,- Dobra mniejsza o to, zacznę jakoś normalnie notkę. haha. Dzień w szkole minął dzisiaj ok. Po szkole miałam spotkać się z koleżankami z innej szkoły, ale niestety zatrzymała mnie poprawa z matematyki. Nawet nie miałam jak napisać do dziewczyn, że nie mogę wyjść. A więc ... lekcje miałam do 13:15, po przyjściu do domu, zobaczyłam, ze doszły sofy. Ufff.. w końcu. Zobaczymy jak się będzie spało. Tyle było foli bąbelkowej , że nie chciało mi się wychodzić z domu. Haha, uwielbiam się nią bawić xd. Później poszłam na poprawę. Prosiłam panią by wytłumaczyła ale pani od razu kazała mi pisać. Myślałam, że dostanę szału, nie umiałam a i tak dostałam 3. Ufff.... jeszcze jedna ocenka do poprawy z matmy i jestem wolna. ; ) Od razu po poprawie z Adą poszłyśmy do miasta. Trochę się na chodziłyśmy. Ada kupiła kurtkę i torebkę na wycieczkę, by zabrać w niej "prowiant" na drogę. Na koniec energetyk  *.* Nie miałam i tak ochoty iść do domu więc poszłam po kolegę. Troszkę się nachodziliśmy. Auuć na serio nogi bolą -,-  Mam z dzisiaj kilka zdjęć xd. Haha ^^

 Takie tam w Jysku z koniem ♥ Awww.
 W Jysku xd Kupować xd
 Mrrr... z moim jednorożcem. xd Przymulone ale tylko jedyne zdjęcie z tym boskim ♥
 "Chomiczek" z pełnymi policzkami *.* W przymierzalni z Pepco.
nawet Ada się załapała xd
 Właśnie leżę sobie na nowiusieńkim łóżeczku. W końcu się wyśpię porządnie xd 
Papa, Dobranoc *.*

Biorę udział w rozdaniu : http://madzialena502.blogspot.com/2012/05/rozdanie_02.html 


You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. śliczne zdjęcia ! ♥
    zapraszam do mnie :3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/
    + obserwuję ;]

    ReplyDelete
  2. pokażesz jak wygląda nowe łóżko?

    ReplyDelete
  3. Fajny blog.. Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. ale słodki ten "chomiczek" z pełnymi ustami :D

    ReplyDelete
  5. Też chcę nowe łóżko :D
    i folia bąbelkowa<3 :D haha :D

    ReplyDelete
  6. jakie fajne podusie ;)))!
    apraszam do siebie i jeśli ci się spodoba to do obserwowania.

    ReplyDelete
  7. jednorożeeeec ! :DDD

    zapraszam do siebie :D : http://nieecodzienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ładne zdjęcia.
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  9. fajne zdjęcia i kochaaane pluszaki <3
    zapraszam do mnie http://kropka-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. folia bąbelkowa<3
    fajne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  11. jaki słodki jednorożec ... O.O
    patatajałabym ♥


    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ale super pluszaczki ^^
    hahahahaha chomiczek ;D
    ahh te poprawy z matmy :(

    ReplyDelete
  13. hahahaha chomik ;D
    ahh te poprawy z matmy -.- mam ich setki :(
    ale super pluszaczki ^^

    ReplyDelete
  14. Zaobserwowałam. :D
    Twój blog bardzo fajny, zdjęcia śliczne, będę tu częściej. :D
    Zapraszam na www.ania-astra-jaworska.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia ;3

    Mam takiego jednorożca :D

    ReplyDelete
  16. Awwwwwwwww, zdjęcie z jednorożcem ! < 3

    ReplyDelete
  17. Też chcę zobaczyć nowe łóżko ;d
    Śliczne zdjęcia♥

    ReplyDelete
  18. Aaaaa - folia bąbelkowa! Daj trochę :D

    Zapraszam do mnie i zapraszam do komentowania :))

    ReplyDelete
  19. fajne zdjęcia : ))
    śliczne są te miśśki :))

    ReplyDelete
  20. AnonymousMay 19, 2012

    Jaki to sklep ? :D
    Fajny jednorożec haah :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z jednorożcem i koniem zrobiłam w Jysku ; D

      Delete
  21. Jednorożec i kucyk śweet :3 heheheh xD Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  22. Kup mi takiego jednorożcaaa. Taki fajny.
    A na tym koniu to mogłaś usiąść i powiedzieć:Siedzę na koniu.
    Spytam się jeszcze raz, bo mi nie odpowiedziłaś, a mi zależy. Czego używasz do włosów? Prostujesz je?

    ReplyDelete
  23. fajne fotki - dobrze ze poprawka sie udala :) pa

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia. :D Ahahaha , jakie pluszaki . ;p Ja też kocham siębawić folią bąbelkową . :D U mnie nowy post.

    ReplyDelete
  25. Oj. Dopiero przed chwilą zauważyłam, że odpowiedziałaś u mnie. Nie gniewaj się na mnie Jessiko! Błagam, wybacz mi! ;b

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, spokojnie ; )
      Nie mam się o co gniewać ; ]

      Delete
  26. miłego spania ;D śliczne zdjęcia <33 aż chce się popatajać z takim jednorożcem ;P haha ;D

    ReplyDelete
  27. Ja też bym chciała w końcu nowe łóżko ,bo z moim się męczę dzień w dzień żeby go rozkładać i składać :P

    ReplyDelete
  28. Ja uwielbiam IKEĘ, mimo że rzeczy które tam są raczej nie grzeszą nieśmiertelną jakością i zawsze są takie same :) Zawsze dużo inspiracji do pokoju, wykończenia :D

    ReplyDelete
  29. Co za piękną kurteczkę masz na sobie? Zdradzisz gdzie można taką kupić? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwykła skórzana kurteczka, kupiłam ją w jakimś sklepie w mieście. (nie firmowy). Tylko kolorek ma troszkę inny, nie jest to taki siwy .. taki hmm.. ładny ; D

      Delete
  30. Ja ostatnio tez mialam remont. ;D Sama uwielbiam bawic sie folia babelkowa. xd

    ReplyDelete
  31. zapraszam do mnie, pierwszy post! :)

    ReplyDelete
  32. zapraszam do mnie, pierwszy wywiad.

    ReplyDelete
  33. Ten jednorożec jest nieziemski ! Chcę go mieć :)

    ReplyDelete
  34. folia bąbelkowa! <33333333333

    ReplyDelete
  35. hahaha ale urocze zdjecia

    ReplyDelete
  36. Nie ma to jak zdjęcia w sklepach, haha fajne ;) Mam pytanie: Na czym robiłaś loki, które pokazywałaś w poprzednim poście ? Chodzi mi o rodzaj papilotów.

    ReplyDelete
  37. zabawnie ;)

    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  38. też lubię bawić się folią bąbelkową ^.^
    fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  39. ha! Też za niedługo będę miała nowe łóżko ;) Pokażesz swoje ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokażę, tylko czekam jeszcze na poduszki, bez nich tak trochę "goło" ; )

      Delete
  40. Ładnie wyszłaś na 5. zdjęciu:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. wow, widzę, że dużo masz tych popraw, u nas jest tak, że jesli dostaniesz np.1 to zaraz za tydzień poprawiasz ;o

    ReplyDelete
  42. Widziałam te jendorożce haha :D

    ReplyDelete
  43. ukradłaś mi mojego jednorożca ! mam takiego samego ;d haha ^^ :)

    ReplyDelete
  44. dziękuję za przemiły komentarz;****
    super zdjęcia i blog też fajny;)
    +obserwuję;)

    ReplyDelete
  45. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej ♥

    ♥Zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com

    Jak to robisz że masz tylu odwiedzających ?

    ReplyDelete
  46. Folia bąbelkowa ♥ Zdjęcie z jednorożcem najlepsze :)

    ReplyDelete
  47. Takie tam z jednorożcem . ; D

    ReplyDelete
  48. Kocham folię bąbelkową <3 !

    ReplyDelete
  49. aj low pepco przymierzalnie <3

    ReplyDelete
  50. Fajne pluszaki :D Takie spacery to dobra rzecz ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ja jestem uzależniona od foli bąbelkowej :)
    Fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  52. haha ^^ fajne zdjęcia . :)

    ReplyDelete
  53. Jednorożec ♥
    Ładne zdjęcia, najlepsza chomicza minka ;)

    ReplyDelete
  54. Ale to wszystko słodkie ♥ I ten jednorożec i kucyk ;) Fajnie musiało by . :D

    ReplyDelete
  55. Ale to wszystko słodkie ♥ I ten jednorożec i kucyk ;) Fajnie musiało by . :D

    ReplyDelete
  56. Ale to wszystko słodkie ♥ Ten jednorożec i kucyk ;) Ale musiało być fajnie. :D

    ReplyDelete
  57. Bardzo fajne fotki ^^

    ReplyDelete
  58. śliczne fotki ;) przedostatnie najlepsze ;>

    ReplyDelete
  59. Ładna z Ciebie dziewczyna :)) Pozdrawiam, Nicole :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*