Recenzja

Thursday, May 03, 2012

Hej. Dzisiaj wstałam gdzieś po 11. Szczerze to powiem, że dzisiejszy dzień okazał się najnudniejszym w tym tygodniu, ale mam nadzieję, że jeszcze coś będę ciekawego robiła. Mamy jeszcze piątek, sobotę i niedzielę. W poniedziałek znowu się zacznie, ale chyba on poniedziałku zacznie się dla mnie ciężka praca. Poprawianie niepotrzebnych ocen, a jak myślę o chemii to aż mnie mdli. Najciężej będzie mi poprawić chemię i iść dalej z materiałem. To się nazywają zaległości -,- Szkoda, że tak zaniedbujemy wszystko na początku roku szkolnego po czym żałujemy tego. Dzisiejsza notka, raczej was nie zaciekawi, ponieważ nikt z was nie lubi czytać notek, tylko oglądać zdjęcia. Przepraszam, ale dzisiaj pozwolę sobie na dłuższą notkę. Tym co przeczytają całą notkę, będę na prawdę wdzięczna. Hmm... tymczasem może zacznę pisać recenzję filmu, który wczoraj obejrzałam "Dziadek do orzechów". Nie zmylcie się, to nie bajka. Szczerze to nie wiem jak opisać, bo nie jestem chyba w tym dobra. Gdybym miała wam powiedzieć na "żywo" to mówiłabym to własnymi słowami, a tak to trochę ciężej. Ale warto od czasu do czasu coś zrecenzować, dlatego że w szkołach na języku polskim są na prawdę różne zadania i okazuje się, że większość nie umie streszczać, opowiadać. Przepraszam, wracając do "Dziadka do orzechów".
Jest to niesamowita, magiczna, świąteczna przygoda, która przytrafia się Mary. Cała przygoda zaczyna się podczas gdy otrzymała prezent od wuja, a mianowicie dziadka do orzechów, który ożywa. Zabiera ją  do całkowicie innego świata. Magicznego, gdzie wszystkie zabawki mają dusze. Całe to królestwo jest zastraszane przez króla szczurów, z którym to Mary musi się zmierzyć, by uratować swojego dziadka do orzechów,  aby uwolnić prawdziwego księcia, właściwie po to aby w królestwie zapanował na zawsze spokój. Jednak cała historia okazała się tylko snem. Główną bohaterkę "Mary", grała Elle Fanning.

w internecie znalazłam kilka okładek xd
http://fotozrzut.pl/zdjecia/6f1c1ba1ca.jpghttp://1.fwcdn.pl/po/60/69/446069/7444778.3.jpg?l=1333252018000 
Kilka przykładowych scen  filmu :
http://gfx1.fdb.pl/ondq9l.jpg
http://m.onet.pl/_m/94ba7b11d672f3ca593fcbf7e4fbdb54,37,1.jpg
http://gfx1.fdb.pl/pndq9l.jpg 
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej zapraszam do oglądania. ; )
Tymczasem zmykam, mam ochotę na frytki. Jedna  blogerek narobiła mi apetytu.  ; >  ` Pa ; *

Biorę udział w rozdaniu : 
http://glamispink.blogspot.com/2012/04/rozdanie-adidas-natural-vitality.html#comment-form

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. ja dzis caly dzien na komputerze z mala przerwa na opalanie sie ;p

    ja jestem z tych co wola notki z prawdziwego zdarzenia czyli te pisane :)
    i nie musisz byc wdziczna (przeczytalam) :P

    nie widzialam tego filmu ale skoro tak zachwalasz to bede musiala kiedys obejrzec
    ale moze poczekam z tym do grudnia :P

    tez za mna chodza frytki...

    ReplyDelete
  2. Ciesz się, Jess, że masz jeszcze jutro wolne. Ja muszę iść do szkoły :/

    ReplyDelete
  3. przeczytałam do konca :D
    coraz bardziej mam ochote ogladnac ten film:3

    ReplyDelete
  4. nie oglądałam aczkolwiek może niedługo obejrze ten film :)

    ReplyDelete
  5. mój dzień też był dzisiaj nudny .. wstałam po 12 i oglądałam tv, dlatego nie lubię takich świąt ... Przyjaciółki mające dopiero po 17 lat, szkołę, rodziców, własny świat. Zwykłe nastolatki z 3789 pomyslami i 24659 problemami. Chodź dopiero się rozkręcamy, na naszym blogu znajdziecie wszystko czym sie interesujemy, co lubimy :)

    ReplyDelete
  6. A ja niestety jutro muszę iśc do szkoły ;<

    ReplyDelete
  7. Też się boję następnego tygodnia:<
    Filmy wydaje się ciekawy:)

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też dzisiaj miałam bardzo nudny dzień..
    A co do filmu to oglądałam dużo razy z kuzynką i już na pamięć znam niektóre sceny :D
    Posta doczytałam do końca ;*
    Też mi narobiłaś ochotę na frytki i zaraz idę jeść :D

    ReplyDelete
  9. Nie lubię frytek ^^

    ReplyDelete
  10. Bardzo lubię tą aktorkę;)

    ReplyDelete
  11. ja oglądałam ,,Barbie i dziadek do orzechów" jak byłam mała xD

    ReplyDelete
  12. wspóćzuję, do mnie w poniedziałek przyjeżdża francuska z wymiany szkolnej, więc pon-śr wolne od szkoły *.*

    ReplyDelete
  13. dziewczynka, głowna bohaterka kojarzy mi się z jedną z polskich aktorek :) fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete
  14. Teraz Ty przeniosłaś na mnie tą ochotę na frytki :P

    ReplyDelete
  15. Fajna recenzja . Ogólnie film oglądałam i mi się nie spodobał .

    Ściągasz filmy , czy oglądasz na jakiś stronach internetowych ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądam w necie ; D
      Na ekino.tv mozna wiele oglądać ; P

      Delete
  16. Powiem szczerze, czytam wszystkie twoje notki nawet te najnudniejsze.

    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  17. Nie oglądałam :)
    FRYTKI <3

    ReplyDelete
  18. Bardzo dobra recenzja!
    Zapraszam do mnie, obserwuję :)

    ReplyDelete
  19. również przeczytałam całą notke, a film postaram się obejrzeć ;)

    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Oglądałam! Świetny film! <3

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  21. Teraz to i ja mam ochotę na frytki ^^
    Nie oglądałam , ale może w chwili nudy obejrzę ;D .
    Zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. glodna sie zrobilam ... :) ♥♥♥

    ReplyDelete
  23. Zostałaś otagowana - info u mnie na blogu! :)

    ReplyDelete
  24. twoja ochota na frytki przeszła teraz na mnie! :D:D

    możesz być mi wdzięczna- przeczytałam całą notkę, a co do tego filmu to po przeczytaniu tego co w skrócie tutaj napisałaś mam wrażenie że już go kiedyś widziałam;)

    ReplyDelete
  25. Zawsze czytam każdą Twoją notkę jak koleżanka u góry Gabi ;* :)

    Zapraszam do mnie na bloga jest loteria:

    gomisia-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zachęciłaś mnie do obejrzenia ;)

    ReplyDelete
  27. haha, ja lubię czytać ;) i oglądać też ;D
    film wydaje się być bardzo ciekawy ;D

    ReplyDelete
  28. ja miałam dzisiaj bardzo męczący dzień :(
    zmieniłam wygląd na blogu, można go nie poznać! wszystko opisane w poście...

    ReplyDelete
  29. Nie ma mowy! ;** Rozum już śpi na mojej poduszce <3 Według mnie to najlepsza reklama jaką kiedykolwiek wyprodukowali ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah mojego pokoju strzeże Dolores ! Nie uda ci się ;D

      Delete
  30. kochamkochamkocham!
    fashionofglasses.blogspot.com
    mam nadzieję, że wbijesz na mojego bloga i zrewanżujesz się za komentarz ;)

    ReplyDelete
  31. Nie oglądałam,ale możę oglądne (?)
    Kocham frytki <333

    PS:Mam pytanie kto Ci robił nagłówek bo jest słodziutki i śliczny jeśli ty robiłaś mam pytanie czy byś mogła zrbic dla mnie jeśli to nie kłopot i masz czas,a jeśli nie napisz proszę kto Ci zrobił :))Odpisz :P

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagłówek zrobiłam sama. Nie mogę robić komuś też nagłówków. Odmawiam ; D
      Ponieważ wtedy by wiele osób napisało, czy nie zrobię nagłówku, a jak bym odmówiła tylko niektórym osobom to było by, że jestem niesprawiedliwa. ; )

      Delete
  32. chyba muszę obejrzeć:D

    ReplyDelete
  33. mi dzisiaj się zapowiada na nudny dzień ;/

    ReplyDelete
  34. Ciekawa recenzja, może skusze się na oglądnięcie. ;)

    ReplyDelete
  35. Świetna recenzja ^^

    ReplyDelete
  36. haha,jadłam frytki wczoraj i obecnie mam ich dość! :)

    ReplyDelete
  37. Sympatyczny blog, Pozdrawiam serdecznie moją imienniczkę:-)

    ReplyDelete
  38. Po przeczytanej recenzji myślę, że warto obejrzeć ;)

    ReplyDelete
  39. Hej! Zostałaś oTAGowana na moim blogu, zapraszam i pozdrawiam xoxo!
    Klaudia Pach ;)

    ReplyDelete
  40. AnonymousMay 04, 2012

    Gdzie można to obejrzec ? gdzieś online w necie da się ?^^
    Odp.
    A co do recenzji hmm . .. fajna :)

    ReplyDelete
  41. Do tej pory widziałam tylko bajki :)
    W zasadzie prawda, gdybyśmy od początku się starali to w połowie maja nie mielibyśmy nic robić, ale cóż...

    ReplyDelete
  42. Wydaje się ciekawy ;)

    ReplyDelete
  43. ja też mam do poprawy kilka ocen .W tym chemie , której nie rozumiem ;c
    o film wydaję sie nawet ciekawy :)
    obserwuję.

    ReplyDelete
  44. muszę pooglądać ;D

    ReplyDelete
  45. Super recenzja <3
    Wolę oglądać filmy niż czytać , ale gdy mnie coś wciągnie , to nie umiem się od tego oderwać ! :D

    ReplyDelete
  46. Mogę Ci pomóc z chemii :D bo jest prościutka :))
    nie oglądałam jeszcze tego filmu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jak coś to się do Ciebie zgłoszę na korepetycje ; D

      Delete
  47. nie oglądałam, ja też muszę zacząć poprawiać ocenki :)

    ReplyDelete
  48. Nie oglądałam jeszcze Dziadka, może kiedyś najdzie mnie ochota? :)
    Szczerze mówiąc, zdjęcia też oglądam, ale to notki mnie wciągają.
    Pozdrawiam,
    Rainy

    ReplyDelete
  49. zostałaś otagowana u mnie na blogu:)

    ReplyDelete
  50. ej, teraz to i ja mam ochotę na frytki...

    ReplyDelete
  51. otagowałam cię :)
    więcej u mnie na blogu.

    ReplyDelete
  52. lubie tego typu filmy i mam ochote go obejrzec :)

    ReplyDelete
  53. Co do szkoły, pełny optymizm - uda Ci się na pewno poprawić :)
    Filmu nie oglądałam, ale może się skuszę :)

    ReplyDelete
  54. Nie oglądałam tego filmu, ale chętnie obejrzę w wolnej chwili, bo wydaje się ciekawy.

    ReplyDelete
  55. nie lubię chemii, fajna recenzja niby nie jesteś w tym dobra a wyszło Ci super opisanie tego filmu :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  56. hej :) chciałam jeszcze powiedzieć ze zostałaś u mnie otagowana na blogu :)
    Jeśli chcesz możesz wziąć udział jeśli nie- nie zmuszam :)

    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  57. oglądałam i lubie^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*