Poturbowana

Monday, May 21, 2012

Hej kochani. ♥  Ahh.. coś czuję, że będzie to troszkę długa notka. Dzisiaj spóźniłam się na pierwszą lekcję, ale nie zbyt dużo, kilka minutek. To wszystko wina tego, ze wstaję na prawdę późno i nie potrafię po prostu się wyrobić z czasem. Na w-f'ie przytrafiła mi się dosyć śmieszna dla mnie historia. Chciałam zerwać dmuchawiec także ukucnęłam ... prosto na pokrzywy, które nieźle poparzyły mnie w tyłek i nogi. Auuuć. To było mądre -,- Chodziłam jak pokraka przez kilka minut, bo szczypało czy coś tam. Mój cały dzień jest taki jakiś dziwny. Co chwilę gdzieś się uderzałam czy coś. Z 500 razy walnęłam o szafki łokciem i takie tam inne drobne zdarzenia. Po szkole przyszłam do Ady, ale nie byłam zbyt długo. Jak przyszłam do domu to zobaczyłam, że w skrzynce coś jest. Szybko pobiegłam po kluczyk od skrzynki. Czekały na mnie trzy koperty od wspaniałych czytelniczek ♥ Oczywiście odpiszę na list bez żadnych obaw! ; ) 

1.  Dostałam list od Oliwii z bloga :

Serdecznie Dziękuję za list. Jest wiele miłych słów, za wszystkie bardzo dziękuję. Chętnie bym odpisała lecz niestety nie podałaś swojego adresu. Tak czy inaczej dziękuję ♥

2. W tej kopercie otrzymałam bardzo ładny list. Pismo masz na prawdę śliczne ♥  Dziękuję. Oraz pocztówka z Gór stołowych. Super, dziękuję. Już napisałam list i jutro odsyłam ; ))


3. Otrzymałam w tej kopercie śliczną pocztówkę. Taką jakby "starą" i wygląda na prawdę niesamowicie. Jest taka inna niż wszystkie ♥ Za mile wspomniane słowa na widokówce dziękuję. Odwdzięczę się! ; )

Wszystkim bardzo dziękuję. ♥ 
Jeżeli ktoś z was ma ochotę coś mi wysłać to pisz śmiało na e-mail - extramodelka@o2.pl 
lub gg 36614608. Jak widać robię małą reklamę w notce oraz odwdzięczam się listem ; ) 

Takie sprzed chwili ze sweet kopertami *.*  Kamerkowe ♥


Hmm... dalej opowiem mój dzień. Około godz. 20 zadzwoniła do mnie Malwina. Była akurat na mojej ulicy u babci, także wyszłam. Na początku chodziłyśmy tak bez celu. Poszłyśmy na skate park, chciałam wbiec na rampę i nie udało mi się, cała się zdarłam. Po prostu ręka dziwnie mi się wygięła myślałam, ze się połamała. Hahaha. No dobra trochę bólu i minęło. Poszłyśmy sobie pochodzić. Co chwile wpadały mi jakieś muszki do nosa. Fuuuj. -,- A w pewnym momencie do oka wpadła mi mucha. Myślałam, że nie wyrobię. Czułam coś wielkiego pod moją powieką, nie chciałam otworzyć oczu. Wyglądało jakbym płakała, tyle, że jednym okiem. Później znowu poszłyśmy na skate park. Tym razem udało mi się wskoczyć. Zwycięstwo, tyle, że i tak się obtarłam trochę. Później nie mogłam zejść. Chciałam więc zjechać ale trampki okazały się za tępe i przewróciłam się do przodu ... cała się zdarłam i jeszcze Malwinę uszkodziłam bo upadłam na nią a ona się przewróciła też. Hahahaha ♥ Dzisiaj jestem w pełni poturbowana. O nieee... jutro na pierwszej lekcji sprawdzian z religii a ja nie umiem i nawet nie mam odpowiedzi do pytań. Trudno ... i tak już mojej religii nie da się uratować ( jeżeli chodzi o oceny ). Grr.... -,- Średnia będzie kiepska, kiepska, kiepska! Także nie pytajcie nawet o średnia bo za żadne skarby nie odpowiem. O.o

` Spadam, Dobranoc ♥

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. bardzo się ciesze że list dotarł ;D adres wyslę ci na maila ;**** pozdrawiam ;D

    ReplyDelete
  2. hahahah no nieźle, ale widzę, że nie tylko ja jestem poobijana ;D

    ReplyDelete
  3. średnia na pewno nje będzie taka kiepska ! :) wiesz, będziesz zdrowsza pomimo że po pokrzywach skóra się piekła/swędziała. :D
    lubię pisać listy. *.* zapraszam.

    ReplyDelete
  4. W związku z zapytaniem o współpracę poproszę o odp na maila candy.i.rozdania@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Oo <3 To miło dostać listy od czytelniczek . :D Fajny dzień, ale trochę bolesny, haha <3 Pozdrawiam. ;d

    ReplyDelete
  6. miła taka wymiana ;)

    ReplyDelete
  7. Haha, to niezły miałaś dzień :)
    U mnie też średnia to będzie totalna porażka -,-

    ReplyDelete
  8. uaa, taka klasyczna poczta to fajna sprawa :d

    ReplyDelete
  9. Gratuluje wspanialych czytelniczek ;)
    A co tych twoich sytuacji normalnie rozwalilas mnie tyle przygod w jednym dniu podziwiam cie ;d

    ReplyDelete
  10. śliczne pocztówki ! ;)

    ReplyDelete
  11. O jak fajnie, ja tez lubię dostawac listy♥

    ReplyDelete
  12. naprawdę ładne koperty :)

    ReplyDelete
  13. ale masz już tych listów :d
    ja muszę polecieć odpowiedzieć :)

    ReplyDelete
  14. za tydzień jadę na wycieczkę do gór stołowych:)
    oj biedna ty;)

    ReplyDelete
  15. Sliczna koperta *.*

    ReplyDelete
  16. No to wspólczucia. :D Mam nadzieje, ze jutrzjeszy dzien bedzie lepszy. :D Hm... w sumie to dzisiejszy. xd

    ReplyDelete
  17. Dobrze, ze jesteś cała po takim dniu :)
    Cieszę się, że list już doszedł :3

    ReplyDelete
  18. jakie łaadne ! <3
    Szkoda tylko, że ta Gabi ma bloga mega podobnego do Twojego ;< Ogólnie fajna notka, kit z tym, że długa ale fajna! ;D

    ReplyDelete
  19. Słodkie to kamerkowe zdjęcie <33 ;D
    Fajnie tak dostawać tyle listów ♥ :)
    A poprawami się nie przejmuj - będzie dobrze :)

    ReplyDelete
  20. AnonymousMay 22, 2012

    dlaczego nie chesz powiedzieć swojej średniej przecież to nic takiego ja mogę powiedzieć ... będę mieć 3.9xd wiem , wiem bardzo słaba , ale cóż to już gimn. i wq coś innego niż podstawówka ;p

    ReplyDelete
  21. Ale fajnie ! Świetna niespodzianka ;D

    ReplyDelete
  22. Na pewno aż tak źle nie będzie :)

    ReplyDelete
  23. Też tak mam że czasem cały dzień na coś wpadam :D

    ReplyDelete
  24. na pewno nie jest tak źle z oceniani . !

    ReplyDelete
  25. Świetny jest ten blog ; *** . Wystrój i cała schludność tego blogu strasznie mi się podobają .

    + zapraszam do mnie http://yezox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. such a perfect blog honey =)
    =D
    xoxo

    ReplyDelete
  27. Ale śmieszna sytuacja ; )

    ReplyDelete
  28. też rano się nie wyrabiam z czasem, ale ja muszę zdążyć na busa do szkoły i jeszcze gorzej -.- muszę latać biegiem ;pp
    Fajnie dostać kartki:)

    ReplyDelete
  29. nic tak nie cieszy jak miłe słowa od czytelników ♥

    ReplyDelete
  30. Świetne koperty! Zapraszam na rozdanie- do wygrania kosmetyki naturalne :)

    ReplyDelete
  31. weź mi nie mów o religi ! jak ja nie lubię naszej katechetki . gr... ;<
    jednak ptaszek nie przyniósł szczęścia ;<

    ReplyDelete
  32. Ta ostatnia pocztówka najładniejsza ^^

    ReplyDelete
  33. i znowu miłe listy ;) naprawde mile ze strony czytelniczek :)

    ReplyDelete
  34. też chcę napisać do Ciebie list, ale muszę trochę powalczyć z lenistwem :D I nas pismem popracować, bo się nie rozczytasz :D

    ReplyDelete
  35. też tak mam że cały czas się o coś potykam uderzam :D hahaha :D ale przebiłaś Jess wszytskich ;D
    fajne takie listy od czytelniczek (;

    ReplyDelete
  36. Też bym ci chciała wysłać jakiś list, ale nigdy nie wiem co tam pisać, więc raczej zostanę przy komentowaniu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja bym chciała takie list dostawać ;< zawsze można coś cikawego wymyśleć ;) pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga ;*

      Delete
  37. pewnie, że chcę. ;)

    ReplyDelete
  38. Bardzo a bardzo lubię twojego bloga! Mogłabym go czytać i czytać:D Zapraszam do mnie:D

    ReplyDelete
  39. Świetny przejrzysty blog,a koperty są piękne.Zapraszam do mnie:dorotadz.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Najlepsze co może dostać blogger to list od własnego czytelnika! ;) też bym tak chciała:P

    ReplyDelete
  41. zauważyłaś ze blog Gabi jest uderzająco podobny do twojego? A co do notki to super współczuje tylu siniaków pozdr.< w końcu postanowiłam zacząć komentować>

    ReplyDelete
  42. hah, może coś wyślę, najpierw muszę kupić jakąś ładną pocztówkę :)

    ReplyDelete
  43. oo fajnie fajnie, ja tylko musze kupić jeszcze koperte : pp

    ReplyDelete
  44. fajny pomysł z tymi listami :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*