Pomadka

Tuesday, May 15, 2012

Cześć. Dzisiaj notka dosyć późno. Miałam dzisiaj jak zwykle na 8, po szkole przyszła do mnie Miszel i poduczyła mnie trochę z chemi. Ufff.. jutro zamierzam poprawiać pewien sprawdzian, także chcę chociaż na 3! Mam już wyznaczone terminy do poprawek. Mam nadzieję, że wszystko zdążę ogarnąć do wystawiania ocen. Proponowane to trudno, może się jeszcze zmienić. Wczoraj z Avonu przyszła do mnie zamówiona pomadka. Kolorek jest śliczny choć z pomadki zadowolenie jest na prawdę nie wielkie. Miała być bardziej "lśniąca" a jest sucha jak wiór. Pomalowanie się nią nie jest ani trochę przyjemne. Usta robią dziwne i sztucznie się ją odczuwa na ustach. Nie polecam, aczkolwiek kolorek na prawdę jest fajny ; ]

Dzisiaj zamówiliśmy nowe sofy. Jestem ciekawa kiedy dojdą. Szczerze nie widziałam na żywo, no ale rodzice takie wybrali, ale na zdjęciu widziałam i jest ok. Może pokażę, tylko musimy dać dodatkowo uszyć poduszki bo ta sofa akurat nie ma. No ale to nie problem. Obecnie na pół leżę... muszę zrobić krzyżówkę z angielskiego i muzyki. Szczerze? To nie lubię się bawić w rysowanie tych kratek ... no ale muszę przymusowo, nie mogę sobie zepsuć jeszcze bardziej stopni na koniec roku. A pan od religii zapowiedział nam sprawdzian. Podał 16 pytań a 6 tylko będzie na sprawdzianie. Trochę bez sensu... tyle się uczyć a tak mało będzie... jakby od razu nie dało się podać tych 6 pytań. hehe ; )  ` Hmm... no a sprawdzian z biologii poszedł średnio. Ale chyba nie na jedynkę. Także chociaż coś. ; ) ` Jejku, jakbym chciała mieć już poprawione ocenki wszystko ok... lajt i wyczekiwanie spokojnie na wycieczkę klasową ♥  No ale najpierw te nieszczęsne oceny. Grrr... Dobra już kończę moje zwierzenia. Hehe, Papa ; *

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. mam taką samą = uwielbiam:)

    ReplyDelete
  2. trudny okres przed toba w szkole, co? wspolczuje, memu synowi tez nie chce sie uczyc! sliczna pomadka, a co do zdjecia sikajacego chlopczyka, to naprawde jest symbolem Brukseli i ma co najmniej okolo 100 roznych ubranek, w tym stroje narodowe i jest przebierany stosownie do okazji, niezle, co?

    ReplyDelete
  3. ja zamówiłam kolczyki ^^ ta szminka to na jednym zdjęciu inna na drugim jeszcze inna xD życzę powodzenia w poprawianiu ocen ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem właśnie... i trudno mi stwierdzić właściwy kolor xd

      Delete
  4. piękna pomadka ♥

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ wejdź , skomentuj , dodaj do obserwowanych ♥

    ReplyDelete
  5. Pomadka ma ładne opowiadanie :D. Więc pewnie bym kupiła, nie ważne jaki kolor, ale dla opakowania xD
    Też chciałabym mieć już wszystko poprawione.. A nauczyciele wymyślają coraz to więcej kartkówek itp. Grrr... Jakby nie mogli dać już spokoju :D

    ReplyDelete
  6. nienawidzę takich 'suchych' pomadek, grrr!

    ReplyDelete
  7. No albo karzą całego działu się uczuć, a dadzą tylko 4 pytania! O_O

    ReplyDelete
  8. słodkoo - lubię pomadki <3

    ReplyDelete
  9. Ładna pomadka : )
    nowy post u mnie :)

    ReplyDelete
  10. Ta pomadka bardziej przypomina szminkę, bo właśnie niektóre szminki są takie suche jak wióry. Ja też mam dużo do poprawy z ocen tyle, że niestety z matematyki za którą zbytnio nie przepadam.

    Zapraszam do skomentowania nowej notki :*

    http://pamietnik-gaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Powodzenia z poprawami. Trzymam kciuki ; *

    ReplyDelete
  12. 16 pytań to chyba nie ta dużo.. A pomadka w sumie fajnie sie prezentuje, jedna po twojej opinii raczej sie nie skuszę

    ReplyDelete
  13. już wiem czemu pomadka taka lipna ;D made in GERMANY ! :D

    ReplyDelete
  14. Teraz jest ogromne zamieszanie z ocenami, aż mi się nie chce o tym myśleć ;d
    Kolor ma fajny, ale skoro nie jest za dobra, to nie będę na nią zwracać uwagi :D

    ReplyDelete
  15. ale fajne ma opakowanie przynajmniej :D

    ReplyDelete
  16. Koniec roku i pogoń z ocenami skądś to znam :) Masz naprawdę wspaniałego bloga obserwuję :) Zapraszam do mnie, obserwujemy? life-by-mirandad.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. fajnie wygląda;)
    ja już wszystko co chciałam to poprawiłam,ale teraz czekają mnie, sprawdziany,kartkówki itd.;/

    ReplyDelete
  18. powodzenia, ja też muszę się zacząć uczyć na egzaminy ;(

    ReplyDelete
  19. Otagowałam Cię - zapraszam, szczegóły na blogu :)

    ReplyDelete
  20. Powodzenia z poprawami :)

    ReplyDelete
  21. powodzenia z ocenami ;)

    ReplyDelete
  22. Świetny blog . ! ; )
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie . ; **
    Zapraszaam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ . Pozdrawiaam . ; ** ^^

    ReplyDelete
  23. kolor faktycznie świetny :> no ale cóż, nie każdy zakup się udaje :P

    ReplyDelete
  24. Ciesz sie, ze Ci mowi ksiadz pytania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamy z organistą. xd
      Ale nigdy nie podawał pytań a powiedział, zawsze podawał. haha ;D

      Delete
  25. nie używam pomadek z avonu są 'dziwne xd'

    ReplyDelete
  26. Fajne ma opakowanie ! ^^
    Powodzenia z chemią. Ja na półrocze miałam 4, ale teraz raczej mi się nie uda wybrnąć i bd miała 3 ..
    Pozdrawiam ; *

    ReplyDelete
  27. Och, ja też powinnam się już dawno za poprawę ocen wziąć. =.=
    Dzięki za przypomnienie XD

    ReplyDelete
  28. Ja też masę poprawiam a szczególnie, że idę teraz do liceum i muszę mieć oceny przepiękne. :)


    Ja w ogóle nie lubię szminek.

    ReplyDelete
  29. Mnie również czekają sprawdziany, kartkówki i wszelkie poprawy :(

    ReplyDelete
  30. Musze poprawić oceny. :((

    ReplyDelete
  31. Ładny kolor. Miałam sobie tą pomadkę zamówić

    ReplyDelete
  32. Świetna notka. Będę wpadać częściej.

    Zapraszam na nową notkę i do wypowiedzi na temat creepersów: http://liquor-and-love-lost.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz bloga :)

    ReplyDelete
  33. PARYŻ, FRANCJA *_*

    ReplyDelete
  34. A ja dziś zamówiłam mgiełkę i balsam do ciała ;)

    Jaki to model aparatu, za ile i kiedy go kupiłaś? Bo szukam takiego dobrego i w miarę taniego ^^

    ReplyDelete
  35. Ja nic nie zamawiałam tym razem z Avonu ^^

    ReplyDelete
  36. jestem ciakawa ja bedzie wygladała na ustach :)) buziaki ;*

    ReplyDelete
  37. ŚWIETNIE KOCHANA ZAPRASZAMY DO NAS !!!
    pomadga jagodowa cudowna!

    ReplyDelete
  38. niestety nie przepadam za pomadkami ;d

    ReplyDelete
  39. ja uwiebliam smakowe pomadki, błyszczyki!

    ReplyDelete
  40. dziękuję za miły komentarz :3 Zapraszam nowa notatka :d

    ReplyDelete
  41. piękna *.*
    zapraszam.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*