Antoine De Saint Exupery

Thursday, May 17, 2012

Cześć. Dzisiaj w szkole byłam do 16. Byłam na konsultacjach z chemii oraz fizyki. Dowiedziałam się co dostałam w poprawy... a więc ... miałam dobrze -,- A pani spytała mnie z czegoś co nawet na kartkówce nie było i nie umiałam i dostałam 3 -,- Myślałam, że skoczę z okna, właśnie z drugiego piętra. Haha, dobra żartuje nie mam myśli samobójczych, bez obawy hahaha xd. Ale miałam ochotę wydrzeć się w niebo głosy na panią -,- Grrrrr... -,- Ta sprawiedliwość nauczycieli mnie dobija. Mniejsza o to... po chemii poszłam na fizykę, pan w kilka minut wytłumaczył mi wszystko i w następny czwartek dopiero to poprawiam, bo nie ma innego terminu ... Do domu przyszłam kilka minut po 16, włączyłam laptopa i ogl. podstawowe czynności. xd   Później poszłam do Ady i robiłyśmy zadanie dodatkowe z polskiego i wróciłam po 22 do domu. Do wykonania miałyśmy planety do lektury "Mały książę".

hahaha, nie patrzcie na ryjec bankiera, taki miał być. ; p

Dzisiaj miałam loki, ale na prawdę... szybko mi się rozwalają, rano od razu po ściągnięciu papilotów coś udało mi się pstryknąć.
Grrr... czemu muszą mi się tak szybko loki prostować? xd -,- Nie sprawiedliwe, że niektórym się tak ładnie trzyma. xd Właśnie przerwałam pisanie notki bo musiałam włączyć komputer i drukarkę i poszukać informację na temat Exuperego. Mam nadzieję, że wiecie kogo mam na myśli ; D
Wyszedł z tego taki mały referacik.
Hahahha, ten koleś przypomina mi centralnie Jasia Fasolę ; D
A wam?
Jejku już tak późno xd. Jeszcze muszę iść się ogarnąć i ogl. Dobra ja zmykam. Jeszcze dużo do zrobienia i potem będę nieprzytomna w szkole.
mój pies tuż przed spaniem, mały nie ogar *.*
Jutro piątek! Wreszcie! ; )  ` W takim razie Dobranoc Wam *.*

Bierzcie udział w konkursie :  

You Might Also Like

40 KOMENTARZE

  1. Ale ładnie rysujesz ^^

    ReplyDelete
  2. Fajny piesek
    hahaha mi też przypomina Jasia Fasole ;D

    ładnie wyszły ci te planety ;D

    ReplyDelete
  3. uroczy piesek :)

    zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiście podobny do Jasia Fasoli xD

    ReplyDelete
  5. Haha , no faktycznie przypomina Jasia Fasolę . Ja na szczęście mam naturalne kręcone włosy :)

    ReplyDelete
  6. ja miałam wczoraj loczki, uwielbiam je! :3
    kawu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. My to przerabialiśmy na początku roku, a teraz mamy Zemstę =_= Mnie też się loki szybko rozwalają, niestety, :/

    ReplyDelete
  8. Zgadzam się z tb. Nauczyciele są niesprawiedliwi.. ;p Mi też on przypomina Jasia Fasolę. ;d U mnie nowy post. Zapraszam.

    ReplyDelete
  9. Gdybyś wiedziała jak ja bardzo chciała bym mieć tak proste jak Ty . Jak wyprostuję to 30-45 min. i już mam kręcone ;//

    ReplyDelete
  10. Ale super piesek, jak się wabi??

    ReplyDelete
  11. Śliczny piesek, świetne loki! <3


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  12. jeeej, świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo ;)jak to masz 14 lat i masz lekturę Mały Książe? Ja jestem w 6 i przerabialam tą lekture ok miesiąc temu

    ReplyDelete
  13. mi tez loki sie nie trzymaja
    mam chyba za ciezkie wlosy :P

    ReplyDelete
  14. Świetny blog . ! ; )
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie . ; **
    Zapraszaam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ . Pozdrawiaam . ; ** ^^

    ReplyDelete
  15. Jak ja sobie robię takie bardziej karbowane włosy to też szybko się psują i po szkole tylko trochę je widać ;d A ten gościu na serio podobny do Jasia Fasoli ;D

    ReplyDelete
  16. masz słodkiego pieska :D
    a co do Twoich włosów to też chcę takie długie :( bo są śliczne! :)

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjęcie :)
    ja z natury mam loki i mi się nie psują, a chciałabym bo ich nie znoszę.
    Masz ochotę poczytać coś mojego ? Opowiadanie, jest dopiero pierwszy rozdzial, zapraszam : twojnazawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. czytałam tą książkę:)
    ładne loczki^^
    hehe...jak zobaczyłam tego faceta na zdjęciu to moje pierwsza myśl,,O Jaś fasola",ale potem okazało się,że jest to ten cały Exupereg;D

    ReplyDelete
  19. śliczne loki, bankier śmieszny! :)

    zapraszam do mnie! ;*

    ReplyDelete
  20. Masz słodkiego pieska^^

    ReplyDelete
  21. drugie zdjęcie super:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com
    liczę na to, że na mnie zagłosujesz

    ReplyDelete
  22. ojejuu jak ja dawno miałam na polskim "małego księcia" !

    ReplyDelete
  23. Może używaj do tych loków lakieru, bo raczej innym normalnie też się rozwalają ; )

    ReplyDelete
  24. śliczny piesio <3

    zapraszam : http://styleetvie.blogspot.com/ + obserwuje . :*

    ReplyDelete
  25. Ala śliczny piesek ! Ładne te twoje loczki ^^

    ReplyDelete
  26. Pretty blog <3

    xoxo.
    /ceciliehansen.com

    ReplyDelete
  27. troche podobny do jaisa fasoli :P fajny piesio :)

    ReplyDelete
  28. jaki słodki piesek! ;)

    ReplyDelete
  29. Ciekawy blog ; ]
    Zapraszam http://fashionstylandme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. włosy do pozazdroszczenia! :) A co do Małego Księcia - uwielbiam :)

    ReplyDelete
  31. ale ci ładnie loki wychodzą! aaahh..mały książę... nigdy nie przeczytałam :D

    ReplyDelete
  32. AnonymousMay 19, 2012

    fajny blog. mmm mały książe. ja zaraz pędzę do szkoły na próby do teatru na małego księcia. jestem dziewczyną a mam główną rolę- mały książę.

    USmileK. :D

    ReplyDelete
  33. No podobny z deka do Fasoli ^^

    ReplyDelete
  34. AHAHAHHAH ja na początku myślałam że to Jaś Fasola :D fajny piesek , zazdroszczę ;>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*