Piknik rodzinny

Saturday, May 26, 2012

Cześć kochani. Na początku chciałabym przeprosić za swoją wczorajszą nieobecność. Byłam długo u Ady a jak przyszłam to już nie mogłam włączyć laptopa. Nie wiem od czego by tu zacząć. Wczoraj dostałam pewien list od pewnej czytelniczki. Rozbawił mnie ten list, ale także trochę obrzydził. Nie będę się wypowiadała na jego temat. Nie mniej jednak były same pozytywne rzeczy. Dziękuję ; ))

Wczoraj byłam na pikniku rodzinnym w przedszkolu u Ady siostry. Aparat oczywiście zabrałam i porobiłam trochę zdjęć.

Pirat xd
Dawidek - Ady brat.

Noemi xd
Noemi z koleżanką xd
Na pikniku rodzinnym spotkałam także Sarę ze swoją siostrzyczką, która co chwilę się do mnie kleiła. Hehe ♥  Było fajnie, kilka razy zgubiłyśmy z Adą dzieci ale to nic, ostatecznie są całe i zdrowe. ; D
Sara - myślisz, że nie mam twojego zdjęcia. Haha, mylisz się. Udawałam fotoreportera i chowałam się robiąc Ci zdjęcia. Hahaha ♥
Zapraszam do Sary bloga : http://forever-niall.blogspot.com/

Wracając do dzisiejszego dnia...
Dzień spędziłam na prawdę ok. Nie było dzisiaj pani od polskiego więc mieliśmy zastępstwo, a nawet o godzinę szybciej skończyliśmy lekcji. Tyle, że za jedno zastępstwo była chemia i to na dodatek druga w tym samym dniu. Na szczęście nie było tak strasznie. Robiliśmy doświadczenia, które absolutnie mnie nie zaciekawiły. Nudne ... wolę jak coś się dzieje, a nie obserwować stapianie się jakiejś tam substancji. Lekcje miałam do 12:15. Potem poszłam z Adą do miasta. Przymierzałam wiele rzeczy ale nic nie przypadło mi za bardzo do gustu, albo za duże, albo za małe, albo za wielgaśny dekolt ... miałam dzisiaj pecha co do tych ciuchów. Jak wracałyśmy do domu to w parku spotkałam moje koleżanki i poszłam do nich, niestety Ada musiała już iść bo i tak była spóźniona. Okazało się, że w parku jest prawie cała klasa ich i mieliśmy jakieś tam głupie tematy, ale zarazem śmieszne. Trochę o wycieczce i takie tam.  Później koleżanka wzięła mnie na barana i nie chciała mnie a potem ja wskoczyłam do kolegi na plecy i świrował xd. Było fajnie ale nagle każdy poszedł w inną stronę. Z dwoma kolegami poszłam do apteki, nie wiem co on kupił. Nie interesuje mnie to xd I ostatecznie wracałam do domu z jednym kolegą, bo mieszkamy na tej samej ulicy. Po przyjściu zjadłam obiad a później poszłam do Ady, właściwie do wieczora u niej siedziałam. Zrobiłam dzisiaj bransoletkę dla koleżanki, ponieważ jej obiecałam. Nadal na podłodze leży masa koralików i przybornik. Grr... trzeba posprzątać, zrobić łóżko, zjeść kolacje, wykąpać się i spać. Trochę to zajmie czasu, ale to nic. Jutro sobota ♥ Można pospać *.*  Bransoletkę pokażę jutro razem z tą przerobioną, o której mówiłam. Jestem śpiąca. Padam... tarłam oczy i zdałam sobie sprawę, że jestem rozmazana, co prawda nie maluje się mocno, ale i tak jestem czarna. Ogólnie to teraz maluję się codziennie eyelinerem i tuszem. Oczywiście, nie przesadnie. ^^  Aha prawie zapomniałam, dzisiaj otrzymałam kopertę bąbelkową, w której była pocztówka, kolczyki oraz pierścionek.

Dziękuuuję Kingo ♥
kolczyki słoniki, od razu ubrałam i wyszłam. Bo akurat miałam ubrane czerwone spodnie, a kolczyków nie założyłam dzisiaj. xd
I  mój oczywiście pech taki, że pierścionek doszedł w dwóch kawałkach. Tak czy inaczej dziękuję *.*
Kinga się nieźle poświęciła. Już raz wysłała do mnie kopertę z upominkami ale nie doszło ... i wysłała drugi raz *.*  Dziękuję ♥

~ Awwww... padam, Dobranoc ♥

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. kolczyki są urocze! ;)

    ReplyDelete
  2. mm sliczne zdjęcia i fajne te kolczyki ! : P

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę ci tych prezentów ;* Świetne fotki ;D

    ReplyDelete
  4. Ciekawa jestem co było w tym pierwszym liście,no! ;D
    Szkoda,że pierścionek nie doszedł w całości :<

    ReplyDelete
  5. Fajne kolczyki ;D
    Ale rękę masz czystą xD
    Słodziaki <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, wiem. Nudziło mi się na lekcji O.o xd

      Delete
  6. Śliczne zdjęcia ;)) Fajne kolczyki.

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne kolczyki

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjęcia. i ładne kolczyki :)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam pikniki rodzinne <3
    a zdjęcia cudowne, to z herbatką fajne :)

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ale urocze dzieci *.*

    ReplyDelete
  11. ale później ma się pięknie wyprostowane zęby;)

    ReplyDelete
  12. Dla dzieciaków taki piknik to świetna rzecz :)
    Śliczne kolczyki :3

    ReplyDelete
  13. Heh świetne fotki ! U mnie tak samo był wczoraj piknik w przedszkolu ;)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  15. Fajne zdjęcia i słodka koperta <3

    ReplyDelete
  16. Jaki słodziak z tego Dawidaa ! Chcę mieć takiego małego braciszka, hehe ^^

    ReplyDelete
  17. wow,ile ty tych listów dostajesz ;d

    ReplyDelete
  18. O jejku strasznie pogniecione te listy -,- Pięknie ;d

    ReplyDelete
  19. Już jestem sławna ; )
    Paparazzi z Ciebie jak nic ; p

    ReplyDelete
  20. To Ada ma brata i siostrę ? ;d

    ReplyDelete
  21. Ciekawy post! ^^
    Świetne zdjęcia! *.*


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    ReplyDelete
  22. u mnie w szkole połowy nauczycieli nie ma ;>
    ładne te słoniki ;)

    ReplyDelete
  23. Fajnie, że macie takie pikniki. Ja byłam tylko raz, ale było bardzo fajnie :)

    ReplyDelete
  24. takie pikniki to fajna sprawa

    ReplyDelete
  25. Ciekawe kiedy u mojej siostry będzie taki piknik rodzinny. Hmm... Chyba już był, ale nie chciało mi się iść xD
    Fajne kolczyki :)

    ReplyDelete
  26. śliczne zdjęcia, cudne kolczyki <33 ten konik mnie przeraża o.O haha ;D

    ReplyDelete
  27. Haha. :D Ale zdjecia ladne.

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia i widzę że dzień też miło spędzony :))
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jakie pozytywne dziewczynki ^^

    ReplyDelete
  30. AnonymousMay 27, 2012

    Super fajny dzień!! Powiedz lepiej co było w pierwszym liście, lub go pokaż, chyba że był wyjątkowo brzydki ^^ śliczne zdjęcia i cudne kolcycki ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie będę pokazywała listu. Jest wyjątkowo długi, ma dużo rysunków jest kolorowy. Fajny tylko pewny moment listu mnie obrzydził ;D
      Ale nic negatywnego do mnie ;D

      Delete
  31. AnonymousMay 27, 2012

    Super słodka ta dziewczynka. To siostra tej Ady tak? Ona ma na imię Noemi? wow, ciekawie. Jest polką? Mam jeszcze jedno pytanie. Odpisujesz na każdy list? Chciałabym ci wysłać, ale nie wiem czy mi odpiszesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odpisuję na każdy o ile mam podany adres ; )

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*